آمازون اعلام کرد که قصد دارد امسال اولین فروشگاه لباس خود را در جنوب کالیفرنیا افتتاح کند اخبار کسب و کار
آمازون اعلام کرده است که قصد دارد اولین فروشگاه پوشاک فیزیکی خود را افتتاح کند، که از فناوری پیشرفته برای ارائه یک تجربه خرید شخصی به مشتریان استفاده می کند.
آمازون استایل اواخر سال جاری در گلندیل، کالیفرنیا، در اولین قدم این غول فناوری به سمت خرده فروشی مد سنتی افتتاح می شود.
اما تجربه برای خریداران با فروشگاه های دیگر متفاوت خواهد بود.
آمازون مشتریان در معرض دید میتوانند کدهای QR لباسها را اسکن کنند تا نظرات خریداران دیگر را بخوانند و ببینند چه اندازهها و رنگهای دیگری در دسترس هستند.
با استفاده از اپلیکیشن خرید آمازون، مشتریان میتوانند لباسها، کفشها و لوازم جانبی مورد علاقه خود را به اتاق تمرین بفرستند تا در زمان رسیدن آماده امتحان شوند.
به آنها سبک های لباس مشابه توصیه می شود که توسط الگوریتم هایی انتخاب می شوند که ترجیحات خریداران را تجزیه و تحلیل می کنند.
آمازون گفت که تمرینات دارای صفحه نمایش لمسی بر روی دیوار خواهد بود تا مشتریان بتوانند درخواست کنند لباس در اندازه ها و سبک های مختلف به آنها تحویل داده شود.
مدیر عامل آمازون استایل Simoina Wassen گفت: "ما بسیار هیجان زده هستیم که تجربه خریدی را ارائه دهیم که الهام بخش کشف باشد و بهترین خرید از Amazon.com را با مزایای لمس و چشیدن اقلام برای اطمینان از تناسب عالی ترکیب کند. "
در سبکی شبیه به انبارهای آنها، بیشتر محصولات در فروشگاه پیشرو در لس آنجلس در انباری در پشت ذخیره می شوند تا ظاهری کمتر "بهم ریخته" ایجاد کنند.
همچنین برای تسریع در خرید از فناوری تشخیص کف دست صندوق دار استفاده خواهد شد.
جزئیات محدودی در مورد برندهایی که در دسترس خواهند بود وجود دارد، اما آمازون گفت که شامل «مورد علاقهمندیها و موارد انحصاری مشتریان آمازون» و همچنین طراحان «جدید و قابل توجه» خواهد بود.
علیرغم تاکید شدید بر الگوریتم ها و فناوری، کارکنان انسانی در نقش خدمات مشتری در فروشگاه دیده می شوند و محصولات را به رختکن تحویل می دهند.
قیمت ها در فروشگاه به صورت آنلاین تعیین شده است و خریداران توصیه هایی را دریافت خواهند کرد که مطابق با بودجه شخصی آنها باشد.
ریچارد لیم، مدیر اجرایی تحلیلگران Retail Economics، گفت که حرکت آمازون به سمت خرده فروشی فیزیکی یک "بیانیه بزرگ" و "یک سیگنال واضح است که خرده فروش می خواهد آزمایش کند، اندازه گیری کند و درباره اینکه چگونه می تواند از تخصص فن آوری خود در محیط فیزیکی استفاده کند بیشتر بیاموزد." ".
او افزود: "این "آزمایش" به دلیل تشنگی برای داده های بیشتر انجام می شود ... اینکه آیا این قربانی "جادوی" لحظه است یا نه، باید دید."
"به ناچار، این امر همه مشتریان را جلب نخواهد کرد، به ویژه آنهایی که از خدمات شخصی کاربردی عملی و ویژگی های انسانی نرم تر که با الگوریتم ها قابل اندازه گیری نیستند قدردانی می کنند."
به عنوان می آید یک خرده فروش آنلاین سال گذشته یک فروشگاه مواد غذایی در لندن افتتاح کرد به عنوان بخشی از انتقال او به تجربیات در فروشگاه.
Amazon Fresh به مشتریان این امکان را می دهد که "فقط از سیستم خارج شوند" زیرا فروشگاه آنها به طور خودکار از طریق یک برنامه به حساب آنها شارژ می شود.
در حالی که برخی از فعالان در مورد حفظ حریم خصوصی ابراز نگرانی کردند، برخی دیگر از سبک خرید بدون اصطکاک استقبال کردند.
[ad_2]