تبلیغات اینستاگرام فرصتی برای نوآوری در بازاریابی2021-01-16

بازاریابی دیجیتال اینستاگرام +تعریف، نکات حیاتی و استراتژی های آن آژانس تبلیغات نکسوس

بهترین زمان برای انتشار پست معمولاً بین ساعات 1 تا 5 بعد از ظهر است؛ البته شما باید چک کنید و ببینید که آیا کاربران شما در این ساعات بیشترین حضور و فعالیت را در اینستاگرام دارند یا نه! این مسئله را می‌توانید به راحتی از طریق اینسایت اینستاگرام پیدا کنید. اگر قصد دارید تصویر پست کنید، تصاویر متنوعی را برای این کار انتخاب کنید.

تمرکز بیشتر بر محتواهای ارگانیک و تبلیغات کمتر آشکار

این روزها، بسیاری برندها از طریق تولید محتوا در اینستاگرام، با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار می‌کنند و محصولات و خدمات‌شان را تبلیغ می‌کنند. همان طور که دیدید شناسایی مخاطبین هدف در آموزش تبلیغ در اینستاگرام بسیار با اهمیت است. با استفاده از ابزارها و قابلیت های موجود می توان به طور موثری مشتریان جدیدی را جذب کرد. با دقت در انتخاب مخاطبان و طراحی کمپین های هدفمند، به نتایج قابل توجهی برسید و کسب و کار خود را به موفقیت برسانید.

می‌توانید اطلاعات تماس و دکمه call to action را نیز در حالت تجاری اضافه کنید. به غیر از استوری قسمت بیوگرافی پیج تنها جایی است که می‌توانید لینک اضافه کنید. از طریق هشتگ‌های اختصاصی میتوانید از مخاطبین خود دعوت کنید که در تهیه محتوا برای شما، مشارکت کنند و به پستهای متنوع شما دسترسی راحت‌تری داشته باشند. در این نوشته به بررسی ۱۰ نکته موثر در راستای بهبود تبلیغات شما در اینستاگرام می‌پردازیم.

تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند برای بسیاری از کسب‌وکارها بسیار مؤثر باشد، اما همچنان چالش‌هایی وجود دارند که ممکن است مانع از موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی شوند. باید تبلیغات خود را به طور مداوم بهینه‌سازی کنید تا بیشترین تأثیر را در دستیابی به اهداف تجاری خود داشته باشید. خوشبختانه اینستاگرام ابزارهای متعددی ارائه می‌دهد که به کمک آن‌ها می‌توان تبلیغات را بهینه و مؤثرتر کرد. اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی در دنیای دیجیتال، ابزاری عالی برای برندها و کسب‌وکارها به شمار می‌رود. در دنیای تبلیغات آنلاین، دیگر روش‌های سنتی مانند بیلبوردها و تبلیغات تلویزیونی، آن‌چنان که باید، کارآمد نیستند.

با استفاده از این رویکرد، کسب و کارها می‌توانند بهترین استفاده را از اینستاگرام برای رسیدن به هدف‌های بازاریابی خود داشته باشند و با مخاطبان خود ارتباط نزدیک‌تر و موثرتری برقرار کنند. اینستاگرام مارکتینگ یا بازاریابی اینستاگرام یک استراتژی است که به استفاده از اینستاگرام و ویژگی‌های آن برای ایجاد یک جامعه و تبلیغ کسب‌وکار شما اشاره دارد. برندهایی که از اینستاگرام برای بازاریابی استفاده می‌کنند، باید محتوای جذاب برای این پلتفرم ایجاد کنند. آن‌ها باید یک برنامه منسجم برای چنین محتوایی تدوین کنند و به طور خلاقانه با مخاطبان هدف خود تعامل داشته باشند تا موفق شوند. بهینه‌سازی محتوا و استفاده هوشمندانه از هشتگ‌ها در کنار استفاده از ابزارهای تحلیلی به ما امکان می‌دهد تا عملکرد خود را ارزیابی و استراتژی‌های بازاریابی خود را به‌صورت دقیق‌تری اجرا کنیم. از حیاتی ترین قسمت های استراتژی بازاریابی اینستاگرام تصمیم گیری در مورد نوع محتوایی است که باید پست شود.

اگر فکر می‌کنید اینستاگرام فقط جایی برای عکس‌های دوستانه یا ویدیوهای خنده‌دار است، باید تجدیدنظر کنید! اینستاگرام امروز تبدیل به ابزاری بسیار موثر، کاربردی و قدرتمند برای برندها شده و می‌تواند به شما در جذب مشتریان، افزایش فروش و ایجاد تعامل واقعی با مخاطبان کمک کند. اینستاگرام به طور مداوم الگوریتم خود را به‌روزرسانی می‌کند تا تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد. به‌روز بودن با الگوریتم‌ها در بازاریابی دیجیتال اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا محتوای خود را بهینه‌سازی کرده و دید بیشتری در فید کاربران به دست آورید.

در صورتی که بدانید دایرکت مارکتینگ چیست می‌توانید از روش‌های آن برای افزایش نرخ تبدیل مخاطبان به مشتریان استفاده کنید. تا اینجا در خصوص برخی از اصول تکنیکی بازاریابی در اینستاگرام صحبت کردیم اما نکته بسیار مهمی که به همان اندازه اهمیت دارد این است که محتواهای ارسالی با تصویر برند شما همخوانی داشته باشد. بازاریابی در اینستاگرام یکی از موضوعاتی است که مورد توجه بسیاری از کسب وکارها قرار گرفته است و سهم بسزایی در رونق کسب و کارهای مختلف را دارا می باشد. در صورتی که بتوانید یک برنامه ریزی صحیح در خصوص بازاریابی در اینستاگرام و تبلیغ محصولات خود انجام دهید می توانید درآمد خوبی را از این راه کسب کنید. استوری‌های اینستاگرام نیز ابزار قدرتمندی برای برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبان هستند. با استفاده از استوری‌ها می‌توانید اخبار و رویدادهای مهم را به سرعت به اطلاع دنبال‌کنندگان خود برسانید و با آن‌ها تعامل برقرار کنید.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

این روش برای جلب توجه مخاطبان محلی و منطقه‌ای بسیار مؤثر است، چرا که به طور مستقیم با جامعه هدف ارتباط برقرار می‌کند. امروزه، تبلیغات در پادکست‌ها نسخه‌ای پیشرفته‌تر و جذاب‌تر تبلیغات رادیویی به شمار می‌رود. تحقیق در مورد جامعه هدف و سنجیدن شرایط مانند سن، جنسیت، علایق مخاطبان هدف و محل زندگی آن ها از ضروریاتی است که باید قبل از ایجاد استراتژی محتوای اینستاگرام به آن توجه کرد. بنابراین با بررسی دقیق این موارد می توانید اطمینان یابید که محتوای تهیه شده برای مخاطبان مفید و مناسب خواهد بود. این استراتژی می‌تواند شامل همکاری با اینفلوئنسرها، محتوای تولید شده توسط کاربران (UGC) و تبلیغات در قالب استوری‌های طبیعی باشد که به صورت ارگانیک در فید کاربران ظاهر می‌شوند. هرچند تبلیغات در اینستاگرام ابزار مؤثری برای جذب مشتری است، اما هزینه آن ممکن است برای برخی از کسب‌وکارها بالا باشد.

هر مدل محصولی که دارید، برای بازاریابی در اینستاگرام باید روی این دست محتوا تمرکز کنید. محتوایی که در اولین مرحله ویژگی‌های محصول، کاربرد، نحوه استفاده و کاربرد آن را به کاربر نشان دهد. ولی بهتر است به صورت کلی محتواها یا همان پست‌هایی برای آگاهی کاربران از خدمات و محصولات خود داشته باشید.

نظرخواهی کنید و… خوشبختانه بخش‌ استوری‌های اینستاگرام امکانات جذابی هم برای این کارها دارد. بسیاری از کاربران اینستاگرام که به صورت روزمره از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند، عادت دارند به سرعت استوری‌ها را پشت سر بگذارند! اگر شما هم جز این دسته کاربران هستید، کمی فکر کنید ببیند روی چه استوری‌هایی انگشت خود را نگه می‌دارید تا آن را با دقت مشاهده کنید. البته این مورد بسته به نوع فعالیت و اتفاقات و محتوایی که قصد دارید منتشر کنید می‌تواند متفاوت باشد.

خود مشخص کردن هدف برای فعالیت در اینستاگرام هم شامل چند مرحله کوچک‌تر می‌تواند باشد. برای مثال اینکه در چه مدت می‌خواهید به چه نتیجه‌ای برسید؟ می‌توانید برای اهداف خود نقاطی را مشخص کنید تا هدف نهایی‌تان قابل درک‌تر باشد. برای اینکه بتوانیم بهتر به همه زیر مجموعه‌های بازاریابی اینستاگرام بپردازیم، موضوعات انتخاب شده برای این مقاله را در قالب ۷ مرحله اصلی دسته‌بند‌ی کرده‌ایم.

تشویق ساکنان به اشتراک‌گذاری تجربیات خود در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند جذابیت یک شهر را افزایش دهد. کمپین‌هایی که از ساکنان محلی دعوت می‌کنند تا مکان‌ها یا رویدادهای مورد علاقه خود را نمایش دهند، می‌توانند شور و شوق طبیعی بیشتری برای بازدید از شهر ایجاد کنند. ابتکاراتی همچون برگزاری مسابقات برای تولید محتوای بصری مرتبط با سایت‌های میراث محلی به جذابیت جامعه کمک و گردشگری را ترویج می‌کند. تبلیغات یکی از مهم‌ترین ابزارها برای توسعه برند است که به تقویت تصویر مثبت، برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان و رشد کسب‌وکار کمک می‌کند. از طریق تبلیغات، برند می‌تواند پیام‌ها و ارزش‌های خود را به مخاطب هدف منتقل کند و در ذهن آن‌ها‌ جایگاهی ماندگار بسازد. با استفاده از استراتژی‌های تبلیغاتی مناسب، یک کسب‌وکار می‌تواند برند خود را در لحظه‌ای که بیشترین تأثیر را دارد، در ذهن مصرف‌کنندگان برجسته کند.

بسیاری از برندها و کسب‌وکارها از این پلتفرم استفاده می‌کنند، به همین دلیل جلب توجه مخاطب و کسب جایگاه برتر در فید کاربران می‌تواند دشوار باشد. این رقابت می‌تواند هزینه تبلیغات را افزایش دهد و در نتیجه برندها مجبور می‌شوند بودجه بیشتری صرف کنند تا به نتیجه دلخواه برسند. اینستاگرام ابزارهایی ارائه می‌دهد که به شما این امکان را می‌دهند که تبلیغات خود را به صورت تعامل‌گرا و جذاب‌تری طراحی کنید. این ویژگی‌ها نه تنها باعث جذب توجه بیشتر می‌شوند بلکه می‌توانند تعاملات کاربران با تبلیغات شما را افزایش دهند و نرخ تبدیل را بالا ببرند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تبلیغات در اینستاگرام این است که برای هر نوع کسب‌وکاری، از برندهای بزرگ گرفته تا استارتاپ‌های کوچک، کاربرد دارد.

این دو کمپانی، هر دو استراتژی‌های قابل قبولی برای بازاریابی اثر بخش در اینستاگرام دارند که هر کدام برای برند خا ص خودشان و مخاطبان خاص خودشان مناسب است. برای برندهای کوچک، اینستاگرام ابزاری عالی برای رشد است؛ به‌شرط آنکه از روش‌های کم‌هزینه و موثر استفاده شود. در ادامه به بررسی برخی راهکارها برای بازاریابی موفق در این پلتفرم برای برندهای کوچک می‌پردازیم.

معرفی بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ که به آن ها نیاز خواهید داشت

برای داشتن یک تبلیغات موفق، باید به طور مداوم عملکرد خود را ارزیابی و بهینه کنید. این فرآیند شامل تغییر عکس ها، متن زیر عکس ها و حتی عبارات دعوت به اقدام است. با هر تغییر، بازخورد مخاطبان را بررسی کنید تا ببینید کدام استراتژی ها بهترین نتایج را به همراه دارند. در ادامه، ما به بررسی نکات و تکنیک های کلیدی در آموزش تبلیغ در اینستاگرام خواهیم پرداخت تا شما بتوانید از این پلتفرم به عنوان ابزاری قدرتمند برای رشد و توسعه کسب وکار خود بهره ببرید. با استفاده از این آموزش ها، به راحتی برند خود را در دنیای دیجیتال معرفی کرده و به مشتریان جدید دست پیدا کنید.

همچنین، می‌توانید پست‌های خود را از قبل برنامه‌ریزی کنید تا در زمان مناسب منتشر شوند. این راهنمای جامع، دنیای بازاریابی اینستاگرام را به طور کامل بررسی می‌کند. این راهنما یک نقشه راه برای کسب‌وکارهایی ارائه می‌دهد که به دنبال بهره‌برداری از پلتفرم اینستاگرام برای ارتباط با مشتریان و رشد برند خود هستند. برنامه (اپ) اینستاگرام برای iOS، اندروید یا ویندوز را دریافت و نصب کنید؛2.

مثلاً پست‌های صفحۀ اینستاگرام ردبول، همگی انگیزشی هستند و به داستان برند مرتبط‌اند. شاید شما بخواهید که از فید اینستاگرام برای معرفی و فروش محصولات خود استفاده کنید. کاربران زمانی که برای شما نظری می‌نویسد توقع دارند شما به آن کامنت پاسخ دهید. نوشتن پاسخ برای کاربران باعث افزایش سطح اعتماد و رضایت از شما می‌شود و البته باعث ایجاد روابط بهتری بین شما و طرفدارانتان می‌شود.

شما با رعایت کردن برخی از ساده‌ترین اصول تبلیغات اینستاگرام خواهید توانست بازدهی تبلیغات خود را به مقدار مطلوبی افزایش دهید. با استفاده از اینستاگرام، می‌توانید برند خود را به صورت جهانی ترویج دهید. با انتشار محتوای جذاب و منحصر به فرد، می‌توانید شناخت برند خود را افزایش دهید و در ذهن مخاطبان ماندگار شوید. اولین قدم این است که مطمئن شوید پس زمینه تصاویر و ویدئوهای شما به میزان کافی جذابیت بصری را در مخاطب ایجاد می کند. به عنوان مثال اگر قصد تبلیغ یک رستوران دارید سعی کنید پس منوی غذای رستوران را در کنار تصاویر دیگر و بی ربط قرار ندهید چرا که ذهن مخاطب به سمت تصویر پس زمینه منوی غذایی رستوران خواهد رفت.

اگر از دیگر پلتفرم‌های رسانه اجتماعی نیز استفاده می‌کنید، می‌توانید حساب‌های فیس‌بوک، یوتیوب، پینترست، لینکدین و توییتر خود را در قسمت داشبورد این اپلیکیشن مدیریت کنید. همچنین ابزارهایی برای ویرایش عکس و ویدئو نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. ولی متأسفانه این ابزار فقط برای 30 روز رایگان است و پس از آن باید اشتراک خریداری کنید. اگر نتایج مالی شما کم‌وبیش خوب باشد، احتمالاً نیازی به افزایش فروش از طریق اینستاگرام نیست.

اما من متوجه هستم که وقتی کمپین برگزار می‌کنید، تعداد کامنت‌ها بالا می‌رود و ممکن است بعضی از آنها را جا بیاندازید. برای این کار کافیست به آنالیز پیج‌ خود قبل و بعد از پایان تبلیغات نگاهی بیاندازید. آنالیز دقیق و کامل پیج اینستاگرام خود را می‌توانید در بخش آنالیز اینستاگرام نوین هاب ببینید و میزان مشارکت، بازدیدها و… پیج خود را با قبل از تبلیغات و برگزاری کمپین مقایسه کنید. برای انتخاب این پیج‌ها به جز میزان مشارکت به فالوورهای آنها و محتوای پیج دقت کنید تا به کسب و کار شما نامرتبط نباشند.

{

نکات مهم در انتخاب تصاویر و هشتگ ها

|}

چرا که به برندها این فرصت را می‌دهند تا با مشتریان از هر گروه سنی و در مقیاس وسیع ارتباط برقرار کنند. زمانی که تبلیغات با احساس یا هدفی خاص گره بخورد، بیشتر احتمال دارد که توجه‌ها را به خودش جلب کند. برای مثال برند کوکاکولا در کمپین‌های تبلیغاتی خود، محصولش را با لحظات خوش با خانواده و دوستان پیوند داده است. همین مورد باعث می‌شود کوکاکولا یکی از انتخاب‌های اصلی ما برای مهمانی و دورهمی‌هایمان باشد. وقتی کاربران این کلمات را در گوگل جستجو می‌کنند، تبلیغ شما در بالای صفحه نتایج نمایش داده می‌شود و زمانی که کسی روی تبلیغ کلیک کند و وارد صفحه موردنظر شما شود، هزینه کلیک از بودجه کمپین شما کسر می‌شود.

استفاده از استوری‌ها به شما امکان می‌دهد تا محتوای خاص و متنوعی را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. حالا که به سوال اینستاگرام مارکتینگ چیست؟ پاسخ دادیم در ادامه آموزش اینستا مارکتینگ به برخی از مهم‌ترین روش‌های بازاریابی در اینستاگرام اشاره می‌کنیم. علاوه بر این، حضور فعال در اینستاگرام و تعامل با فالوورها از اهمیت بالایی برخوردار است.

در حالی که فید شما باید بی‌عیب‌ونقص باشد، استوری‌ها می‌توانند شامل محتوای متفاوت‌تر و صمیمی‌تری مانند نماهای پشت‌صحنه یا پرسش‌وپاسخ باشند. آن‌ها همچنین قالبی برای انتشار مطالب بررسی دقیق محصول همراه با لینک‌های خرید هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن‌ها را به بخش خاصی در صفحه خود اضافه کنید که به آن Highlights می‌گویند. مردم توصیه‌های مشتریان دیگر را بسیار بیشتر از تبلیغات پولی باور دارند.

علاوه بر این، برخی کسب‌وکارها با محدودیت‌هایی در زمینه تبلیغ محصولات خود مواجه می‌شوند، به‌ویژه در زمینه محصولاتی که نیاز به تأیید از طرف اینستاگرام دارند (مثل داروها یا محصولات مربوط به سلامت). اینستاگرام مارکتینگ یک روش بازاریابی است که برای همه‌ افراد با هر مدل کسب‌وکاری مناسب است. اگر بتوانید روش‌های اینستاگرام مارکتینگ را به درستی فراگرفته و استفاده کنید، به راحتی موفق خواهید شد نرخ فروش و تعداد مشتری‌های خود را افزایش دهید. اینستاگرام روزبه‌روز در حال پیشرفت است و امکانات بیشتری را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

با شروع پاندمی کرونا و خانه‌نشین خیلی از ما، بیشتر کسب و کارها با رکود شدیدی مواجه شده‌اند. اکثر کسب و کارها در این رکود اقتصادی، به فکر فعال کردن فروش و تبلیغات آنلاین خود در اینستاگرام افتاده‌اند. اینستاگرام امکان هدف‌گذاری جمعیتی را فراهم می‌کند، بنابراین می‌توانید در مورد افرادی که می‌خواهید هدف قرار دهید بسیار دقیق باشید. مواردی مانند سن، جنسیت، موقعیت مکانی، درآمد و علایق را در هنگام تصمیم‌گیری در مورد هدف خود در نظر داشته باشید. خوب است اگر بدانید که برندهایی که به بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام می‌پردازند، چه اشتباهاتی مرتکب می‌شوند.

به بیانی ساده‌تر، تبلیغات بخشی از دنیای بازاریابی را تشکیل می‌دهد که از طریق بسترهای مختلف بازاریابی همچون، ایمیل مارکتینگ، سوشال مدیا مارکتینگ، سئو، تبلیغات محیطی و… دیده می‌شود. شنیدن عبارت «مزمز، مزه‌های بدون مرز» با صدای گاز زدن چیپس در میان پخش برنامه‌های رادیویی، یک نمونه تبلیغات در این بستر است. تبلیغات رادیویی به‌عنوان یکی از تبلیغات سنتی از سال ۱۹۲۰، هم‌زمان با آغاز رادیوی تجاری متولد شد و  محبوبیت زیادی پیدا کرد.

    {
  • هدف‌گذاری درست نه تنها هزینه‌های تبلیغات شما را کاهش می‌دهد بلکه باعث می‌شود تبلیغات شما به افرادی نمایش داده شود که احتمال بیشتری برای تبدیل شدن به مشتری دارند.
  • |}{
  • یک تبلیغات از طریق ارائه اطلاعات ضروری درباره ویژگی‌ها، مزایا و کاربردها، به مشتریان کمک می‌کند تا تصمیمات خرید خود را با آگاهی کامل بگیرند.
  • |}
  • البته این مورد بسته به نوع فعالیت و اتفاقات و محتوایی که قصد دارید منتشر کنید می‌تواند متفاوت باشد.
  • {
  • برندینگ قوی در اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که در ذهن مخاطبان خود جایگاه خاصی پیدا کنید.
  • |}
  • با این روش شما با تکرار و تنوع، توجه بیشتری را جلب کنید و تاثیر بیشتری بر روی مخاطبان بگذارید.
  • نظرات و تجربیات خود را با من در میان بگذارید؛ زیرا گستره تبلیغات در اینستاگرام بسیار وسیع و متنوع است و هر روز فرصت های جدیدی برای یادگیری و رشد وجود دارد.

این قابلیت به برندها این امکان را می‌دهد که محتوای تبلیغاتی خود را به روشی خلاقانه و جذاب‌تر به نمایش بگذارند. ویدئوهای کوتاه در ریلز به دلیل تاثیرگذاری بالاتر و قابلیت اشتراک‌گذاری بیشتر، به سرعت در حال محبوبیت هستند. پیش‌بینی می‌شود که در آینده، ویدئوهای تبلیغاتی در اینستاگرام نسبت به دیگر فرمت‌ها بیشتر مورد استفاده قرار گیرند. ایجاد محتوای جذاب و متفاوت که هم با اصول تبلیغاتی اینستاگرام همخوانی داشته باشد و هم نظر مخاطبان را جلب کند، کار ساده‌ای نیست.

هنر شما باید در این باشد که به‌ساده‌ترین شکل کاری که قرار است انجام دهید و چیزی که قرار است ارائه دهید را شرح دهید. اگر هنوز ایده‌ای برای فعالیت ندارید، پیشنهاد می‌کنم مقاله ۷ راه پیدا کردن ایده کسب و کار اینترنتی را مطالعه کنید. همچنین اگر در انتخاب نام به‌مشکل خورده‌اید، مقاله پیدا کردن اسم کسب و کار می‌تواند به‌شما کمک کند. حالا اون برنامه‌ و اون مسیری که میخواید برای رسیدن به اهداف کسب و کار طی کنید میشه استراتژی. اینستاگرام (Instagram) یکی از محبوب‌ترین رسانه‌های اجتماعی در جهان است. پس از فیس‌بوک (Facebook)، اینستاگرام بیشترین تعداد کاربر فعال ماهانه را دارد.

46 درصد از مصاحبه‌شوندگان نیز از یک برند به صورت آنلاین یا آفلاین خرید کرده‌اند. دسترسی به مخاطبان گسترده‌ای که فعالانه با برندها در تعامل هستند و می‌خواهند از آن‌ها خرید کنند، مزیت اصلی بازاریابی اینستاگرام است. صرف نظر از اینکه چه استراتژی‌های خلاقانه‌ای را امتحان می‌کنید، تبلیغ درست اینستاگرام نقش کلیدی در جذب فالوورهای جدید ایفا می‌کند. برای اینکه فالوورهای شما به طور تصادفی افزایش یابند، باید از کانال‌های مختلف بازاریابی برای معرفی پیج اینستاگرام خود استفاده کنید.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
این سایت