روند به خرید محلی یک نتیجه مثبت برای کشاورزان
جولای 23, 2020
Category: اگزمینر

به عنوان تاسمانی به آرامی تنظیم به پست جدید-COVID-19 عادی و اقتصاد ما در درون دولت شروع به بهبود می یابند ما با این وجود نیاز به محافظت در برابر خوشنودی و استکبار. در هفته های اخیر شده است وجود دارد برخی از انتقاد وارد در ویکتوریا و موج دوم که آنها در حال تجربه. و در حالی که درست است که به عنوان یک دولت ما شده اند به خوبی در خدمت توسط رهبری برجسته و برتر پیتر Gutwein ما باید فرض کنیم که چنین موج دوم نمی تواند اتفاق می افتد در اینجا. هزینه های اقتصادی این بیماری همه گیر خواهد شد و احساس برای یک زمان بسیار طولانی است. در بخش کشاورزی وجود دارد و برخی از ابرهای تیره در افق در زمینه جهانی قیمت کالاها است. باید بپذیریم در حالی که ما انجام داده اند نسبتا خوبی در استرالیا بسیاری از دیگر نقاط جهان به خصوص ایالات متحده آمریکا است که هیچ جا در نزدیکی کنترل این بیماری همه گیر. نتایج خود را شکست خواهد اکو از لحاظ اقتصادی در سراسر جهان احتمالا تا زمانی که یک دهه و یا فراتر از آن. متاسفانه استرالیا هیچ تاثیر بیش از این نتایج و کشاورزی کسب و کار و کسب و کار در اقتصاد گسترده تر در حال حاضر نیاز به استراتژیک تمرکز خود را متوسط تا دراز مدت بقا. از لحاظ تاریخی, بیماری های همه گیر آورده سریع اقتصادی و اجتماعی تغییر کند. COVID-19 نشان می دهد که آن را متفاوت از پیشینیان خود است. چالش برای کسب و کار است که به سرعت در حال شناسایی این تغییرات و روند و انطباق با مدل های کسب و کار مناسب است. ما در حال حاضر دیده می شود برخی از کسب و کار در بخش کشاورزی محوری خود را در مدل های کسب و کار به عنوان یک نتیجه از شکست خود را در بازارهای این است که بسیاری از کسب و کار نیاز به تامل در دوازده ماه است. بخش خرده فروشی به ویژه نشان داده شده است یک آسیب پذیری قابل توجهی به تغییر روند مصرف در بازگشت از این بیماری همه گیر. بخش گردشگری در تاسمانی در خصوص ضربههای و وجود دارد مطلقا هیچ نشانه ای است که آن را به زودی بهبود می یابند و یا در واقع بازگشت به قبل از COVID-19 شرایط برای سال های بسیاری است. این بیماری همه گیر شده است یک بار دیگر نشان داده شده است انعطاف پذیری کشاورزی و بر اهمیت اساسی از مواد غذایی و به طور کلی مواد غذایی سیستم تولید مداوم پایداری شیوه زندگی ما. به سرعت در ابتدای این همه گیر اکثر مردم تشخیص دهند که در حالی که آنها نمی لزوما نیاز به سفر و یا برای کار از یک دفتر و یا در واقع دنبال سابق در زمان گذشته, آنها, آیا, اما, تشخیص است که آنها نیاز به مواد غذایی زندگی می کنند. در یک کشور جهان مانند استرالیا این شناخت و در واقع یک روند به خرید محلی شده است یک نتیجه مثبت است و تاسمانی می تواند بسیار افتخار است. در حال حاضر نه تنها می تواند ما را در ترویج خودمان را به عنوان پاک و سبز اما ما همچنین می توانید ترویج خودمان را به عنوان امن است. در جهانی جدید پویا است که شروع به پدیدار شود از این بیماری همه گیر است که یک بیکار به رخ کشیدن نیست بلکه یک حقیقت است که ما می توانیم بازار را به جهان است.
به عنوان تاسمانی به آرامی تنظیم به پست جدید-COVID-19 عادی و اقتصاد ما در درون دولت شروع به بهبود می یابند ما با این وجود نیاز به محافظت در برابر خوشنودی و استکبار.
در هفته های اخیر شده است وجود دارد برخی از انتقاد وارد در ویکتوریا و موج دوم که آنها در حال تجربه.
و در حالی که درست است که به عنوان یک دولت ما شده اند به خوبی در خدمت توسط رهبری برجسته و برتر پیتر Gutwein ما باید فرض کنیم که چنین موج دوم نمی تواند اتفاق می افتد در اینجا. هزینه های اقتصادی این بیماری همه گیر خواهد شد و احساس برای یک زمان بسیار طولانی است.
در بخش کشاورزی وجود دارد و برخی از ابرهای تیره در افق در زمینه جهانی قیمت کالاها است.
باید بپذیریم در حالی که ما انجام داده اند نسبتا خوبی در استرالیا بسیاری از دیگر نقاط جهان به خصوص ایالات متحده آمریکا است که هیچ جا در نزدیکی کنترل این بیماری همه گیر. نتایج خود را شکست خواهد اکو از لحاظ اقتصادی در سراسر جهان احتمالا تا زمانی که یک دهه و یا فراتر از آن.
متاسفانه استرالیا هیچ تاثیر بیش از این نتایج و کشاورزی کسب و کار و کسب و کار در اقتصاد گسترده تر در حال حاضر نیاز به استراتژیک تمرکز خود را متوسط تا دراز مدت بقا. از لحاظ تاریخی, بیماری های همه گیر آورده سریع اقتصادی و اجتماعی تغییر کند. COVID-19 نشان می دهد که آن را متفاوت از پیشینیان خود است.
چالش برای کسب و کار است که به سرعت در حال شناسایی این تغییرات و روند و انطباق با مدل های کسب و کار مناسب است.
ما در حال حاضر دیده می شود برخی از کسب و کار در بخش کشاورزی محوری خود را در مدل های کسب و کار به عنوان یک نتیجه از شکست خود را در بازارهای این است که بسیاری از کسب و کار نیاز به تامل در دوازده ماه است.
بخش خرده فروشی به ویژه نشان داده شده است یک آسیب پذیری قابل توجهی به تغییر روند مصرف در بازگشت از این بیماری همه گیر.
بخش گردشگری در تاسمانی در خصوص ضربههای و وجود دارد مطلقا هیچ نشانه ای است که آن را به زودی بهبود می یابند و یا در واقع بازگشت به قبل از COVID-19 شرایط برای سال های بسیاری است. این بیماری همه گیر شده است یک بار دیگر نشان داده شده است انعطاف پذیری کشاورزی و بر اهمیت اساسی از مواد غذایی و به طور کلی مواد غذایی سیستم تولید مداوم پایداری شیوه زندگی ما.
به سرعت در ابتدای این همه گیر اکثر مردم تشخیص دهند که در حالی که آنها نمی لزوما نیاز به سفر و یا برای کار از یک دفتر و یا در واقع دنبال سابق در زمان گذشته, آنها, آیا, اما, تشخیص است که آنها نیاز به مواد غذایی زندگی می کنند.
در یک کشور جهان مانند استرالیا این شناخت و در واقع یک روند به خرید محلی شده است یک نتیجه مثبت است و تاسمانی می تواند بسیار افتخار است. در حال حاضر نه تنها می تواند ما را در ترویج خودمان را به عنوان پاک و سبز اما ما همچنین می توانید ترویج خودمان را به عنوان امن است. در جهانی جدید پویا است که شروع به پدیدار شود از این بیماری همه گیر است که یک بیکار به رخ کشیدن نیست بلکه یک حقیقت است که ما می توانیم بازار را به جهان است.
- پیتر Skillern تاسمانی کشاورزان و اجازة انجمن, مدیر ارشد اجرایی
شما چه فکر می کنید ؟ ما ارسال یک نامه به سردبیر:
tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
Leave a reply