رفتن به نوشته‌ها

بالا 5 رسانه های اجتماعی گرایش تکنولوژی در سال 2020

به ویژه در MarTech پرنیان

Mazen Nahawi رئیس جمهور اخبار گروه یک سازمان متمرکز در خدمت ارتباطات و روابط عمومی میباشد. این شرکت شامل چندین کسب و کار استراتژیک از جمله CARMA (جهانی رسانه های هوش رهبر) SocialEyez (یک داده های اجتماعی و تعامل عمل) و سلامت (یک شرکت توسعه نرم افزار با تمرکز بر خدمات دولت الکترونیک).

Mazen شروع به کار خود را از 15 سال پیش به عنوان یک روزنامه نگار در Dar Al Khaleej. او سپس مشغول به کار به عنوان یک مدیر ارشد در یک منطقه ای روابط عمومی شرکت قبل از تاسیس رسانه ای سازمان دیده بان در سال 2002. او اعتقاد عمیق در استفاده عملی و قابل اندازه گیری اطلاعات به عنوان یک کاتالیزور برای نوسازی و پیشرفت در بازارهای در حال ظهور است که رانندگی اصل پشت کار خود را.

در مصاحبه با MarTech پرنیان Mazen صحبت می کند در مورد رسانه های اجتماعی روند که به تسلط بر بازار در سال 2020 اهمیت تعامل متریک و نقش CMO در حال تحول با ظهور فن آوری:

می تواند ما را به شما بگویم در مورد سفر خود را به تکنولوژی ؟

من برای اولین بار کار با تکنولوژی در سال اول در دانشگاه در سال 1991 که در آن ما معرفی شدند به اخبار گروه است که عمل به عنوان مشارکتی چت تخته در اینترنت وجود نداشت و در سراسر جهان وب ،

بعد که من مشغول به کار در یک روزنامه که در آن من نوشت: به شدت در مورد فن آوری و با استفاده از انتشارات و تکنولوژی به فایل داستان و تصاویر. سپس مشغول به کار در روابط عمومی جایی که من مشغول به کار با بسیاری از تکنولوژی متمرکز مشتریان و سپس با انتقال به پیوستن به یکی از آنها Accenture به عنوان یک کار تمام وقت مشاور. من تجربه کار Accenture در منا و ما بود شکل گیری و تاسیس دنیای من-مشاهده چگونه برای برنامه ریزی توسعه و استقرار فن آوری و چگونه به حفظ و یادگیری به درک آن تکامل ثابت است.

آنچه شما را جذب شروع اخبار گروه بین المللی ؟ با چه چالشهایی مواجه شده روابط عمومی و ارتباطات صنعت و چگونه باید خود را ارائه تکامل یافته در طول سال به طور مداوم نگه داشتن خدمت موجود و همچنین مشتریان جدید?

من تاسیس گروه اخبار چون من می خواستم تکنولوژی برای تبدیل روابط عمومی و تحقیقات بازاریابی از آهسته گران و آنالوگ ورزش مدرن به سرعت گام و روشنگری تابع رانده شده توسط فن آوری های دیجیتال و بنابراین ما راه اندازی CARMA.

من همچنین می خواهم به تغییر نحوه بازاریابی انجام شد با تمرکز بر های اجتماعی و دیجیتال روش به همه چیز و SOCIALEYEZ متولد شد.

چگونه می تواند ما را در استفاده از اطلاعات و فن آوری به لنگر اجرا و ارزیابی استراتژی های روابط عمومی در عصر ارتباطات یکپارچه?

فن آوری ما اجازه می دهد تا به ضبط میلیون ها قطعه از محتوای اجتماعی و رسانه های سنتی را به سرعت است که بهبود گسترده در فکس بریده از گذشته است. این تکنولوژی قادر به ارائه اصل کیفی معیارهای که نیاز به هوش انسان است.

آنچه که در رسانه های اجتماعی نظارت و چرا بیشتر با استفاده از آن ؟

نظارت بر رسانه های اجتماعی شامل ردیابی گرفتن و درک کلید مکالمات تولید شده توسط مردم و اثرگذارندهها; وجود دارد مقدار زیادی از غیر موثر مکالمه و کیفیت خوب نظارت اجتماعی و تجزیه و تحلیل به شما اجازه می دهد برای فیلتر کردن و تمرکز بر روی آنچه که مهم است.

چگونه می توانید نهادهای دولتی قصد استفاده از تجزیه و تحلیل برای درک احساسات عمومی?

مردم در بیان نظرات و خواسته ها و امید در سراسر طیف گسترده ای از مسائل مربوط به دولت ها است. این شامل همه چیز از آموزش و پرورش و بهداشت و درمان به امنیت و توسعه اقتصادی است. مهم روند به نظر می رسد در رسانه های اجتماعی در مورد چنین موضوعات و دولت باید با نظارت بر آنها را به تعامل با سرعت و به طور موثر.

همچنین بخوانید: دولت باید مهار قدرت های بکر از رسانه های اجتماعی اثرگذارندهها

شما قبلا ذکر شده (در یکی از مقالات خود را) که یکی باید خلاص شدن از شر غرور معیارهای. دقیقا چه هستند ؟ چرا باید محتوای بازاریابان تکیه بر آنها ؟ چه خوب خواهد بود, کمپین اندازه گیری جایگزین با توجه به شما ؟

غرور معیارهای شامل پتانسیل رسیدن به’ و ‘برداشت’ – این الگوریتم محور اعداد است که از لحاظ تئوری اندازه گیری که چگونه بسیاری ممکن است دیده می شود مطالب خود را. مشکل این است که پتانسیل رسیدن به’ به سادگی به شما بگویم حقیقت که در واقع دیدن تماس خود را و آنچه را که آنها از آن فکر می کنم. تعامل معیارهای به مراتب بهتر هستند اما آنها بیش از حد عبارتند از: عمده اعتبار مسائل مربوط به سیستم عامل های اجتماعی مانند Facebook و YouTube اندازه گیری تعامل مانند تصویری انداز در راه است که شفاف نیست و معتبر نیست. برای مثال اگر شما بر میگردین در یک ویدیو فقط برای چند ثانیه آن را به عنوان یک نظر حتی اگر این کلیپ چند دقیقه و شما ممکن است در واقع نه درگیر با آن است.

چه هستند بالا 5 روند در رسانه های اجتماعی و تکنولوژی در سال 2020?

  1. بزرگترین روند شروع disintermediation: تالار سیستم عامل جدید مانند Infinite در حال بیرون آمدن از مکان هایی مانند چین است. بیشتر خواهد شد و Facebook/Instagram انحصار را کاهش دهد.
  2. تخصص – بیشتر مردم می خواهید سیستم عامل است که مخصوص به یک علاقه خاص و نه مگا سیستم عامل برای همه چیز و همه مردم مانند Facebook.
  3. Anti-trust: تنظیم کننده های اتحادیه اروپا خواهد شد به احتمال زیاد حرکت برای شکستن انحصاری سیستم عامل است. من نمی خواهد شگفت زده برای دیدن آنچه که برنامه Messenger and Instagram تبدیل شدن به شرکت های مستقل.
  4. صورت تصویری محتوای در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای محبوب به عنوان مردم می خواهند به تعادل نیش اندازه مشاهده بیشتر معنی دار بخش.
  5. حریم خصوصی: یک بار دیگر تنظیم کننده های اتحادیه اروپا فشار خواهد شد بسیار قوی تر و حفاظت از داده های حقوق و این ادامه خواهد داد به منظور محدود کردن دسترسی به داده ها و تجزیه و تحلیل توسط اشخاص شرکت ها برای تبلیغات و مقاصد پژوهشی.

چگونه شما خود را الهام بخش مردم برای کار با تکنولوژی ؟

من سعی کنید و آنها را نشان می دهد که آن را آسان به را سرگرم کننده برای کار با و اثرات خود را در زندگی روزمره و کار در یک راه بسیار مثبت است.

نظر شما در نقش یک CMO در حال تحول با ظهور تکنولوژی ؟

بدون تسلط بر فن آوری در سراسر چیزهایی مانند مطبوعات دیجیتال و میکرو-هدف قرار دادن مخاطبان تحقیقات رسانه ها, خرید محتوای اجتماعی و غیره. هیچ CMO می توانید کار خود را به درستی. این CMO از امروز باید یک تکنولوژی-کامپیوتر و همچنین یک نام تجاری کامپیوتر.

هر گونه مشاوره برای کارآفرینان جوان ورود تکنولوژی فضا ؟

درک اگر محصول خود را واقعی و پایدار تقاضا – و این فقط یک ایده سرد در سر خود را. اگر شما مطمئن نیستید که چوب به آن اعتقاد در آنچه شما انجام می دهند و هرگز از طریق زمان های خوب و بد. همچنین, نگه داشتن هزینه های خود را و تعامل مشتری ،

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

منتشر شده در کارما
آهنگ پیشواز همراه اول