رفتن به نوشته‌ها

به بینش و فراتر از: جمع آوری اطلاعات مورد نیاز خود را از سازمان اطلاعات

مانند بسیاری از شرکت های, شما به احتمال زیاد صرف برخی از زمان به تازگی از طریق ترکیب داده های خود را به سازمان جمع آوری شده در سال گذشته به منظور دریافت کرک در تقویم خود را برای این سال است.

کارفرمایان خود را و/یا اعضای C-suite احتمالا می خواستند به دیدن برخی گزارش روابط عمومی یا ارتباطات فعالیت خود را با تیم کار کرده و در طول این زمان. بنابراین آنچه که شما انجام دهید ؟ دانلود داده ها از ابزار است که جمع آوری اطلاعات به نوبه خود آن را به نمودار با کف دست زدن آن را به یک گزارش و حرکت می کند ؟ آن را وسوسه انگیز را به انجام این کار به خصوص با توجه به مقدار داده ما دارای و سرعت ارتباط برقرار’ نمونه کار در روز. اما اگر گزارش های خود را بسته بندی شده با داده های بیش از حد و به اندازه کافی بینش شما قادر به ارائه سازمان خود را با اطلاعات کلیدی به آن نیاز دارد.

آن را دشوار است به کشف کردن آنچه داده در واقع مهم در میان کوه های شما جمع آوری در روز بیش از روز است. آن را حتی سخت تر برای نگاهی به این داده ها و جلو و بینش از آن است. اما با برخی از عمل و هدف استفاده از اطلاعات شما می توانید بگویید داستان فوتی و فوری در مورد پیشرفت خود را روابط عمومی و comms مبارزات و داده محور برنامه ریزی برای آینده است.

که در آن شما باید شروع کنیم ؟

قبل از هر کار ارتباطات آغاز می شود وجود دارد باید ابزار و برنامه های در محل برای پیگیری مبارزات انتخاباتی داده و فعالیت است. حداقل آن است که مفید برای ارتباط به گوگل آنالیز ردیابی فعالیت های آنلاین, CRM, نرم افزار ورود به سیستم مشتریان و چشم انداز اطلاعات و رسانه ابزار مانیتورینگ ردیابی خود را ذکر.

 این ابزار نه به ذکر است هر ایمیل و یا فعالیت های اجتماعی شما رفتار تولید بسیار داده است. هنگامی که شما در مرحله برنامه ریزی ارتباطات مبارزات آن است که کلیدی برای تصمیم گیری چه مسائل مربوط به کسب و کار شما و نحوه اتصال این کار و داده های خود را برای اهداف کسب و کار.

 اگر برای مثال یک رستوران پست یک کد تبلیغی برای یک اشتها آور خود Instagram برای تولید ترافیک پا در یک شب از هفته غرور معیارهای مانند لایک نمی خواهد مهم است. اگر چه به نظر می رسد خوب به دریافت بیش از 100 لایک بر عکس آنچه واقعا مهم برای کسب و کار است که آیا یا نه آنها تبدیل می شود مردم بیشتر به مشتریان خود را با کد کوپن. در این صورت این امر می تواند بهتر برای اندازه گیری با استفاده از یک نقطه از سیستم فروش برای پیگیری که چگونه بسیاری از کدهای استفاده شد و چقدر این مشتریان صرف بقیه از وعده های غذایی خود را به جای اندازه گیری تعامل با پست در مورد تبلیغی ارائه شده است.

قبل از راه اندازی یک کمپین فراموش لازم راه اندازی خواهد شد که به شما اجازه می دهد برای پیگیری کار خود را از جمله راه اندازی گوگل آنالیز اهداف اجرای UTM کدهای و پایه تجزیه و تحلیل.

 ایجاد شما چگونه خواهد کراوات ارتباطات خود را کار می کنند به اهداف کسب و کار و تصمیم گیری در kpi ها است که نشان دهنده موفقیت ها و کاستی های خود را کار می کنند. حق انتخاب kpi ها اجازه می دهد تا شما را به چشم پوشی از داده ها که نمی کند اثبات ارزش کار ارتباطات به کلی اهداف کسب و کار.

 مبارزات انتخاباتی خود را است. شما باید داده های خود را. در حال حاضر چه ؟

 هنگامی که مبارزات انتخاباتی خود را در آن دوره اجرا شده است شما را با تمام اطلاعات در مورد نحوه مصرف کنندگان ارتباط برقرار کردن با آن است. با قبل از مبارزات انتخاباتی کار شما, شما باید برخی از مسیر مورد داده هایی که می کند و مهم نیست در طول خود را تجزیه و تحلیل و گزارش. آغاز صادرات کلید داده ها را به فرمت های قابل استفاده مانند یک ورق اکسل و نقد و بررسی آن است. به نوبه خود این اطلاعات را به تصاویری برای انتقال بهتر این کار شما را و چگونه آن را به شانس. تدوین این داده ها و اطلاعات همراه به یک گزارش.

اما شما در حال انجام نشده است.

حتی با این تلفیقی از kpi ها شما لزوما انتقال بینش خود را رهبری تیم نیاز دارد. یک گزارش کامل از نمودارها و داده ها نشان می دهد که چگونه بسیاری از تبدیل شما را قادر به تولید از یک وبینار اما این لزوما نشان می دهد که چرا این مسائل چگونه شما می توانید بهبود و/یا تغییراتی که شما ممکن است نیاز به. تجزیه و تحلیل برای بینش را فراهم می کند زمینه برای کار شما. نگاهی به داده های خود را در گزارش خود را از یک رابط چشم انداز. چگونه شما می توانید آن را تبدیل به یک داستان ؟

 برای مثال به جای به سادگی نشان دادن تعداد زیادی از تبدیل تولید شده از یک وبینار مقایسه این تعداد با دیگر نسل سرب تلاش و/یا چگونه بسیاری از آگهی های ایجاد شده در وبینارهای قبلی. نشان دادن اسناد برای چگونه آگهی یافت وبینار ثبت لینک, مانند, اجتماعی, ایمیل و یا جستجو آلی. ارزیابی چگونه بسیاری از مردم برای ثبت نام در این وبینار در مقایسه با قبلی وبینار شما میزبانی که در زمان های مختلف روز از هفته و یا در زمان های مختلف. این اطلاعات اضافی فراهم می کند زمینه شما نیاز به واقعا دست آوردن بینش است که می تواند راهنمای تصمیم گیری است.

چگونه واقعی شرکت ها برای انجام این کار ؟

 شرکت در هر دو مقیاس های کوچک و بزرگ بررسی و تجزیه و تحلیل داده ها به طور منظم برای به دست آوردن بینش آنها نیاز به تصمیم گیری بهتر.

 در سال 2011 Netflix سرمایه گذاری در نسخه آمریکایی و انگلیسی نشان می دهد خانه ای از کارت های که قرار بود به ستاره کوین اسپیسی و به کارگردانی دیوید فینچر. با هر قسمت هزینه از $4 به 6 میلیون دلار به تولید Netflix بکشد خود را صرف بیش از 100 میلیون دلار در دو فصل اول.

 این سرمایه گذاری عظیم آغاز Netflix راه اندازی از محتوای اصلی بر روی پلت فرم خود تکیه داده است. تحلیلگران delved به داده های خود را پیدا کردن که بسیاری از کاربران به تماشای هر دو دیوید فینچر با فیلم شبکه اجتماعی و انگلیسی نسخه از مجلس کارت و بینندگان که به تماشای انگلیسی, House of Cards شد مناسب برای تماشای فیلم با بازی کوین اسپیسی و/یا کارگردانی دیوید فینچر. این سه عامل کلیدی نشان داد که بینندگان خواهد بود علاقه مند در یک درام سیاسی با بازی کوین اسپیسی و به کارگردانی دیوید فینچر.

 پس از Netflix بکشد تا به حال اطلاعات در مورد بینندگان بودند که به احتمال زیاد به علاقه مند در نمایش Netflix بکشد می تواند نشان می دهد خانه از کارت به طور مستقیم به کسانی که بینندگان. علاوه بر این در طول فرایند توسعه Netflix تولید ده برشهای مختلف از تریلر. آنها تحویل داده ترین اتصالات به کاربران خود را بر اساس قبلی مشاهده عادات افزایش شانس یک کاربر خاص را متعهد به تماشای نشان می دهد.

 به طور مشابه, تحلیلگران گارتنر در کار با ما شرکت خدمات مالی به مطالعه تعهد کارکنان به منظور بهبود عملکرد کسب و کار. این مطالعه که به بررسی یک کارمند در دو سال اول با شرکت در بر داشت که تمام هنرمندان بالا تا به حال آموزش و پرورش در ارتباط با درجه اما خاص در مدرسه حضور داشتند و یا نمرات به دست آمده نشان ندادند کارمند سطح از موفقیت یا عدم موفقیت با این شرکت است.

 با این بینش به دست آورد از طریق داده ها از کارکنان این شرکت قادر به اجرای جدید روند استخدام را با تاکید بر مدارس حضور داشتند و یا نمرات به دست آورده اما در عوض برجسته نامزدهای با سابقه از اتمام کلاس های درس کالج و/یا نشان داد که موفقیت در یک کار پس از کالج. در شش ماه پس از این داده محور تغییر درآمد این شرکت با افزایش 4 میلیون دلار است.

 اگر چه شرکت شما ممکن است ساخت چند میلیون دلار تغییرات و یا تصمیم گیری مانند Netflix یا گارتنر مشتری اطلاعات شرکت خود را جمع آوری هنوز هم دارای ارزش است که می تواند خود را بهبود شرکت و پیشبرد اهداف آن است. در نظر گرفتن نقش اطلاعات اولیه در فرایند برنامه ریزی کمپین راه اندازی و اتصال آن به اهداف کسب و کار. با بررسی داده که مسائل شما قادر به استخراج اطلاعات کلیدی است که می تواند در بهبود کسب و کار خود و عملکرد.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

منتشر شده در کارما
آهنگ پیشواز همراه اول