این سوال هر استرالیا باید پرسید در حال حاضر

هنگامی که شما از کسی بپرسید که چگونه آنها در حال حاضر شما ممکن است یک رواقی پاسخ است که در آن آنها را مقایسه کنید احساسات خود را به افرادی که واقعا در حال مبارزه.

“همه چیز سخت هستند اما آنها بدتر از دیگران است و راه آن را اغلب می رود.

در صورت فوق العاده از یک بحران است که نشان می دهد هیچ نشانه ای از کاهش به زودی من گمان می کنم بسیاری از ما گرفتن خوب در به حداقل رساندن تجربیات خود ما را از این بیماری همه گیر.

اما اگر کسی از شما پرسید: چه چیزی شما از دست رفته اغلب در حال حاضر ؟ چه COVID-19 و بسیاری از عواقب دور گرفته شده از شما ؟

شانس هستند شما می توانید نام حداقل یکی از دست دادن است که باعث درد.

بسیاری از ما از دست داده اند برخی از آزادی

در آوریل من و همکارانم انجام بزرگترین نظرسنجی از مردم استرالیا’ سلامت روان در طول ماه اول از COVID-19 محدودیت.

آن را در بر داشت که بسیاری از ما احساس نگران و غمگین. همچنین با اشاره به یکی دیگر از تجربه مشترک: از دست دادن و غم و اندوه در تمام اشکال آن است.

هنگامی که از شرکت کنندگان خواسته شد به لیست سه چیز بد در مورد محدودیت های برخی از پاسخ شد دلخراش. مردم نوشت: در مورد از دست دادن یک دوست و نه قادر بودن به افتخار زندگی خود را در یک مراسم تشییع جنازه را با خانواده و دوستان است.

برخی از نوشت: در مورد از دست رفته فرصت برای خداحافظی به یکی از بستگان که به تنهایی درگذشت.

بودند افرادی که احساس تحقیر از دست دادن شغل خود و دیگران که به دام افتاده بودند در خانه با سوء استفاده شریک است.

حتی اگر این چیزها نیست برای شما اتفاق افتاده است بسیاری از ما از دست داده اند برخی از آزادی و استقلال و آژانس به فعالیت های روزمره شده اند محدود یا ممنوع در تلاش برای مهار این ویروس.

از دست دادن نیست همیشه ساده

برخی از این ضرر و زیان ممکن است بسیار آشکار و یا به راحتی مورد بحث از آنجا که شما ممکن است احساس آنها بی اهمیت و کم رنگ در مقایسه با دیگر مشکلات مردم است.

این می تواند یک فرصت از دست رفته را به انجام چیزی است که شما شده است به دنبال به جلو به برای مدت زمان طولانی. سفر به دیدار یک دوست و یا نسبی ،

ممکن است آن را به تعویق درمان های پزشکی برای بیماری که مشکل اما آن است که در حال حاضر دیده می شود به عنوان کمتر فوری توسط سیستم بهداشت و درمان.

شاید بسته شدن محلی خود را در استخر شنا که در آن شما خوردنش نگرانی های خود را در هر هفته.

ممکن است حتی ظریف تر از آن است. شاید شما هنوز راه مردم استفاده می شود به خوش آمد می گوید هر یک از دیگر معمولی و بدون ترس از نقض 1.5 متر مانع و یا احساس خود را مادر یا پدر را در آغوش.

شما ممکن است از دست رفته اعتماد وجود داشت که در یک ارتباط است که نیست گرفتار مکالمات به طور منظم در مورد آنچه که امن و یا نا امن و آنچه ممکن است شما را و خانواده خود را در معرض خطر عفونت است.

شاید شما آرزو شما تا به حال زمان بیشتری را به تنهایی و یا کمتر زمان به تنهایی. هر دو به همان اندازه چالش برانگیز است.

می توان آن را یک منزوی تجربه

اگر شما احساس یک حس از دست دادن و اما یافت نشد کلمات و یا حاضر به اذعان آن, شما ممکن است تجربه محروم غم و اندوه.

محروم غم و اندوه اشاره به تجربه از دست دادن آن ممکن است به رسمیت شناخته شده یا توسط شخص و یا توسط دیگران است.

به عنوان به رسمیت شناخته شده و غم و اندوه زمانی که کسی می میرد محروم و اندوه همراه با ناباوری و شوک حسرت واقعیت متفاوت باشد و یا به عنوان آن را قبل از ضرر و پس از آن عدم قطعیت و غم و اندوه به عنوان واقعیت رشد می کند.

این روند می تواند سخت تر به دلیل ضرر و زیان به رسمیت شناخته نشده تمایل به جذب افزایش حمایت اجتماعی و یا آیین یا آداب و رسوم.

این تجربیات می تواند جداسازی و القای ناتوانی به جای حل مشکل مورد نیاز است که برای کاهش درد روانی.

فقط به دانستن علائم اضطراب و افسردگی می تواند کمک به مردم برای تشخیص و شروع به مدیریت این احساسات قدردانی تاثیر محروم غم و اندوه ممکن است کمک به ما در درک ما تجربه.

سعی کنید بحث در مورد آنچه شما از دست رفته

اگر شما در شناسایی آن شما می توانید شروع به دنبال چه چیزی ممکن است به جای از دست دادن خود را از جمله در تغییر راه است.

ممکن است وجود دارد یک جایگزین برای آن و یا راهی برای به تعویق انداختن آن. راه حل به طور کلی آسان تر برای پیدا کردن زمانی که شما در مورد آن با کسی که می تواند همدلانه و نشان می دهد ایده های.

A woman downcast in a white sweater and wearing a mask among a crowd of others at a subway station.
قدردانی تاثیر محروم غم و اندوه ممکن است کمک به ما در درک ما تجربه.(AP: Kin چونگ)

بنابراین اگر شما احساس کم در حال حاضر — و یا اگر شما می خواهید برای حمایت از کسی دیگری — سعی کنید بحث در مورد آنچه شما در هر دو دست.

آن را ممکن است به همه ما کمک کند از طریق این فوق العاده دشوار است سال است.

پروفسور جین فیشر علمی بالینی و سلامت روانشناس در دانشگاه موناش است. تیم او در حال حاضر در حال بررسی استرالیایی در مورد تجربه خود را از COVID-19 محدودیت به عنوان آنها در حال تغییر در راه های مختلف در سراسر کشور و آنچه که دولت می تواند انجام دهد برای کمک به مردم بهبود می یابند. بررسی باز است تا ژوئیه 31.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im