استرالیا دریایی ایمنی سازمان اتحاد بازداشت یک کشتی در بندر نیوکاسل پس از دریانوردان شکایت در مورد بدرفتاری خستگی و underpaid.
نکات کلیدی:
- خدمه از میانمار بر روی تایوانی متعلق به کشتی به رفتن به خانه
- اتحادیه های کارگری می گویند که دریانوردان نشده اند مجاز کردن کشتی برای 14 ماه
- آنها ادعا می کنند که خدمه مجبور شد به امضای قرارداد پسوند و تنها یک چهارم از حقوق و دستمزد به علت پرداخت شده است
یازده خدمه از میانمار گرفته شده اند کشتی و انتقال به سیدنی استرالیا پس از مرز زور و NSW Police نامیده می شدند به Kooragang جزیره که در آن صدایی جاسپر لنگر انداخت.
با چمدان خود را بسته بندی شده و ماسک بر روی خدمه منتظر چند ساعت در حالی که پلیس هماهنگ معافیت به طوری که آنها می تواند انتقال به یک هتل برای قرنطینه و سپس در نهایت پرواز به خانه.
با توجه به بین المللی کارگران حمل و نقل فدراسیون خدمه جان گذشته بودند به بازگشت به خانه.

هنگامی که کشتی وارد نیوکاسل در این هفته نمایندگان اتحادیه سوار و گفت: آنها یافت اسناد و مدارک نشان دریانورد بودند و در برخی موارد تنها پرداخت یک چهارم از آنچه آنها به علت.
برخی از خدمه گفت: آنها مجبور شده بودند برای ثبت نام پسوند خود قرارداد.
ITWF ملی هماهنگ کننده دین سامرز گفت: این رایج بود و اتفاق می افتد در سراسر جهان.

خدمه تغییر عوارض
بین المللی coronavirus مربوط به محدودیت های را ساخته اند آن را دشوار است به تغییر خدمه کشتی اما AMSA صادر شده است اخطار گفت که دریانوردان را نمی توان مجبور به ثبت نام پسوند به قرارداد خود را اگر آنها می خواهند به عودت.
AMSA در گفت و گو با بازداشت فله بیش از پتانسیل کمبودهای جدی از جمله اخراج از دریانوردان.
تایوانی متعلق به کشتی بادبان زیر یک دلار هنگ کنگ پرچم و کاپیتان های چینی افسران با Myanmarese خدمه.
این عامل شده است تحت یک دولت فدرال گواهینامه قایقرانی از بندر به بندر در امتداد ساحل استرالیا; آن وارد نیوکاسل با یک محموله از مواد معدنی و ألمن برای Tomago آلومینیوم.

Tomago اجرایی مت هاول گفت: این شرکت مسئول کشتی عملیات بود اما او بسیار نگران اتهامات.
او گفت: اگر این گزارش درست شد خود شرکت خواهد بود کاملا وحشت زده و انتظار می رود این کشتی را به صاحبان مطابق با قانون در تمام جهات.
ABC خواسته است کشتی صاحبان هماهنگ دریایی شرکت, برای اظهار نظر ،
Leave a reply