لیبرال ها را انتخاب کنید و امیدوارم که در آینده نامشخص
جولای 22, 2020
Category: اگزمینر

دولت و TT-Line کمتر از سه سال پیش به شدت مخالف پیشنهادات جدید روح تاسمانی عروق می تواند ساخته شده در استرالیا. هر چند گزینه ای بود که نگاه به هر دو فکر می کردم بهترین شانس خود را برای مناسب-برای-هدف کشتی برای دریانوردی در تنگه باس بود که به دنبال بین المللی بیشتر به طور خاص در اروپا است. برتر پیتر Gutwein روز سه شنبه اعلام کرد دولت را در برابر مشاوره از TT-Line هیئت مدیره به امضای یک قرارداد جدید کشتی فنلاندی shipbuilder روما خدمات دریایی و به جای ایجاد یک نیروی کار به ببینید که چگونه این کار می تواند انجام شود در داخل کشور. در دولت کسب و کار سازمانی بررسی شنوایی در سال 2017, TT-Line رئیس مایک Grainger گفت: نبود توانایی برای ساخت شناورهای مورد نیاز در استرالیا. “هیچ کس به ساخت این نوع کشتی ها در استرالیا,” او گفت:. “هیچ کس توانایی و یا تکنولوژی ساخت آنها. “بهترین ما می توانیم انجام دهیم در این کشور توسط نیروی دریایی کشتی. “نیروی دریایی کشتی ها کاملا متفاوت کتری از ماهی است.” آقای گرینجر گفت: کمیته بررسی بهترین گزینه در استرالیا برای ساخت سبک وزن کشتی. “ما مصمم کسانی که کشتی ها خواهد شد مناسب برای آنچه که ما نیاز به انجام,” او گفت:. “است که بر اساس داده های تاریخی و توصیه های ما را دریافت کرده اند از بسیاری دیگر شناخته شده بین المللی مشاوران.” وزیر زیرساخت مایکل فرگوسن گفت: بازار تا به حال به طور قابل توجهی تغییر پس از 2017. “آن را باید قوی اشتها برای تضمین قرارداد تاسمانی عروق,” او گفت:. “بله, ما می خواهم که قادر به تضمین قرارداد اما آیا شده است که بهترین ها را برای تاسمانی و استرالیا شغل ؟ “حتی اگر آن را ممکن است برای یک تاسمانی یا استرالیا کسب و کار برای تکمیل کل یک مدل جزئی تحویل در این کشور چیزی است که ما می خواهیم برای به حداکثر رساندن.” سابق وزیر زیرساخت جرمی Rockliff گفت: این صنعت نیاز به فکر می کنم در خارج از میادین به دلیل COVID-19 اختلال. “گفتگو قابل توجهی تغییر کرده است پس از سال 2017,” او گفت:. نیروی کار را سرمایه گذاری سخنگوی دیوید O’Byrne گفت: برتر تصمیم به رفتن در برابر TT-Line تصمیم گیری به طور موثر یک رأی عدم اعتماد به نفس در هیئت مدیره. او گفت: این روند تا به حال شده است مربوط با مشکلات قبل از تصمیم دولت برای شروع همه را دوباره و دوباره. “چگونه می تواند شما اشتباه چنین سرمایه گذاری های مهم در دولت؟” Mr O’Byrne گفت. “آن را بی پروا.” او به یاد می آورد برتر نظرات خود در روز سه شنبه است که تصمیم به بررسی داخلی ساخت یک “هیچ ذهن و بسیار خوشحال است”. “اگر آن را آشکار تصمیم چرا آنها در حال حاضر آن را انجام داده نشده است؟” Mr O’Byrne گفت. شما چه فکر می کنید ؟ ما ارسال یک نامه به سردبیر:
دولت و TT-Line کمتر از سه سال پیش به شدت مخالف پیشنهادات جدید روح تاسمانی عروق می تواند ساخته شده در استرالیا.
هر چند گزینه ای بود که نگاه به هر دو فکر می کردم بهترین شانس خود را برای مناسب-برای-هدف کشتی برای دریانوردی در تنگه باس بود که به دنبال بین المللی بیشتر به طور خاص در اروپا است.
برتر پیتر Gutwein روز سه شنبه اعلام کرد دولت را در برابر مشاوره از TT-Line هیئت مدیره به امضای یک قرارداد جدید کشتی فنلاندی shipbuilder روما خدمات دریایی و به جای ایجاد یک نیروی کار به ببینید که چگونه این کار می تواند انجام شود در داخل کشور.
در دولت کسب و کار سازمانی بررسی شنوایی در سال 2017, TT-Line رئیس مایک Grainger گفت: نبود توانایی برای ساخت شناورهای مورد نیاز در استرالیا.
“هیچ کس به ساخت این نوع کشتی ها در استرالیا,” او گفت:.
“هیچ کس توانایی و یا تکنولوژی ساخت آنها.
“بهترین ما می توانیم انجام دهیم در این کشور توسط نیروی دریایی کشتی.
“نیروی دریایی کشتی ها کاملا متفاوت کتری از ماهی است.”
آقای گرینجر گفت: کمیته بررسی بهترین گزینه در استرالیا برای ساخت سبک وزن کشتی.
“ما مصمم کسانی که کشتی ها خواهد شد مناسب برای آنچه که ما نیاز به انجام,” او گفت:.
“است که بر اساس داده های تاریخی و توصیه های ما را دریافت کرده اند از بسیاری دیگر شناخته شده بین المللی مشاوران.”
وزیر زیرساخت مایکل فرگوسن گفت: بازار تا به حال به طور قابل توجهی تغییر پس از 2017.
“آن را باید قوی اشتها برای تضمین قرارداد تاسمانی عروق,” او گفت:.
“بله, ما می خواهم که قادر به تضمین قرارداد اما آیا شده است که بهترین ها را برای تاسمانی و استرالیا شغل ؟
“حتی اگر آن را ممکن است برای یک تاسمانی یا استرالیا کسب و کار برای تکمیل کل یک مدل جزئی تحویل در این کشور چیزی است که ما می خواهیم برای به حداکثر رساندن.”
سابق وزیر زیرساخت جرمی Rockliff گفت: این صنعت نیاز به فکر می کنم در خارج از میادین به دلیل COVID-19 اختلال.
“گفتگو قابل توجهی تغییر کرده است پس از سال 2017,” او گفت:.
نیروی کار را سرمایه گذاری سخنگوی دیوید O’Byrne گفت: برتر تصمیم به رفتن در برابر TT-Line تصمیم گیری به طور موثر یک رأی عدم اعتماد به نفس در هیئت مدیره.
او گفت: این روند تا به حال شده است مربوط با مشکلات قبل از تصمیم دولت برای شروع همه را دوباره و دوباره.
“چگونه می تواند شما اشتباه چنین سرمایه گذاری های مهم در دولت؟” Mr O’Byrne گفت.
او به یاد می آورد برتر نظرات خود در روز سه شنبه است که تصمیم به بررسی داخلی ساخت یک “هیچ ذهن و بسیار خوشحال است”.
“اگر آن را آشکار تصمیم چرا آنها در حال حاضر آن را انجام داده نشده است؟” Mr O’Byrne گفت.
شما چه فکر می کنید ؟ ما ارسال یک نامه به سردبیر:
tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
Leave a reply