رفتن به نوشته‌ها

آموخته های از PRWeek را اندازه گیری کنفرانس 2019

آموخته های از PRWeek را اندازه گیری کنفرانس 2019

بسیاری اتفاق افتاده در طول سال و نیم گذشته. وجود ضد اوجی ‘طوفان منطقه 51 آنها می تواند به توقف همه ما ویروسی Facebook, رویداد, جهان شاهد یک تصویر از یک سیاه چاله برای اولین بار و گرتا Thunberg باعث یک جنبش آب و هوا در بی سابقه مقیاس جهانی فقط به نام چند.

در حالی که همه این بود که من سمت چپ روابط عمومی اندازه گیری آشیانه به گسترش و توسعه بازاریابی افق تنها به بازگشت به خانه در هفته گذشته به عنوان رئیس بازاریابی برای CARMA بین المللی رسانه های جهانی سازمان اطلاعات. سه روز به من نقش جدید PRWeek و AMEC کهکشان میزبان افتتاحیه PRWeek اندازه گیری کنفرانس در لندن و من نمی توانستم تصور کامل تر بازآموزی به سرعت در جهان در حال تحول ارتباطات ارزیابی است.

در طول روز وجود دارد و دو تم که نگه داشته ظاهر دو چیز مهم non-اندازه گیری روابط عمومی مردمی باید آگاه باشند از:

برنامه ریزی در روابط عمومی یک مشکل است. در واقع بسیاری از ما حتی انجام آن را در همه.

اگر وجود دارد یک غذای آماده کلیدی از هفته گذشته کنفرانس این است که برنامه ریزی شده است بسیار مهم. در حال حاضر برنامه ریزی نیست و یک مفهوم جدید به روابط عمومی به خصوص وقتی که می آید به اندازه گیری آن همواره در جلو و مرکز به عنوان اولین بارسلونا اصول. اما چه شد به خصوص قابل توجه هفته گذشته بود و چقدر آن تأکید دوباره و دوباره توسط هر سخنران به من گفتن که برنامه ریزی و یا عدم آن را تبدیل به یک مسئله جدی است.

چرا اینقدر مهم است ؟ برنامه ریزی کمک می کند تا خود را به تیم چین در آنچه در آن است شما می خواهید شما می خواهید برای دریافت از مبارزات انتخاباتی خود را و آنچه موفقیت به نظر می رسد از نظر مخاطبان مورد نظر خود را رفتار. از آنجا شما می توانید مجموعه ای بسیار خاص و شاخص های عملکرد کلیدی (kpi ها) و ساخت یک اندازه گیری معنی دار چارچوب است که شما را قادر به بهینه سازی و بهبود آینده خود تلاش های روابط عمومی. برنامه ریزی است که یک جدول زمانی از تاکتیک های روابط عمومی. آن نیاز به مقدار زیادی توجه بیشتر تفکر انتقادی و زمان. واقعیت تلخ اما این است که اغلب نادیده گرفته شده است. به عنوان روابط عمومی حرفه ای ما به طور مداوم تحت فشار و مهلت اما برنامه ریزی کاملا اساسی به کار است که ما انجام می دهیم. آن چیزی است که ما می توانیم به deprioritise وقتی که می آید به موفقیت طولانی مدت و اثبات ارزش کار ما است.

اگر شما بودجه برای استخدام یک اندازه گیری مشاور یا شما مطمئن نیستید که در آن برای شروع و می خواهید به یادگیری بیشتر AMEC (انجمن بین المللی اندازه گیری و ارزیابی ارتباطات) در دست است برای کمک به. فقط در هفته گذشته آن را راه اندازی یک پرایمر به روابط عمومی برنامه ریزی, برای اولین بار از بسیاری از ابزارهای برنامه ریزی آمده است. دیگر ابزار بزرگ به اتمام است و یکپارچه ارزیابی چارچوب (IEF)یک راهنمای مفید برای ساخت یک جامد اندازه گیری مبتنی بر چارچوب در صنعت بهترین عمل و اندازه گیری بلوغ Mapper (M3) یک ابزار تشخیصی طراحی شده برای کمک به شما را در درک که در آن شما در اندازه گیری خود را سفر.

هوش مصنوعی, بزرگ, بنده, اما وحشتناک استاد.

هر هفته به نظر می رسد زرق و برق دار جدید, خودکار, اندازه گیری پلت فرم در صحنه هر یک ارائه بی نظیر بینش نرم و صاف و رابط و زمان واقعی گزارش قیمت های رقابتی. پشت در مشتری و سازمان سمت روزها من به این وعده های دروغین به امید ذخیره یک پنی اما واقعیت این است که به دور از ایده آل: این ابزار تنها قادر به شمارش آسان مسائل (فکر می کنم ‘تعداد و مقدار’ – مسائل مانند برداشت, دوست, سهام و توییتهایی) اما وقتی که می آید به گرفتن چیزهایی که مهم مانند آنچه مخاطبان من فکر می کنم احساس و یا انجام آنها وجود ندارد.

هفته گذشته CARMA همکاری مدیریت شریک و رئیس AMEC ریچارد Bagnall تعدیل شده یک پانل که در آن او پرسید: آیا هنوز هم نقش انسان در سنجش و ارزیابی?

پاسخ این است که بله. نه تنها ما مفید ما لازم است. بدون شک فن آوری انقلابی ما توانایی انجام کارهای سنگین مورد نیاز برای رسیدگی به داده های عظیم, مجموعه, اما وقتی که می آید به اندازه گیری و درک رفتار انسان گفتن یک داستان از داده ها و استخراج معنی بینش الگوریتم های یادگیری ماشین هستند هیچ بازی برای ما ذاتی انسان همدلی است.

در زیر یک عکس گرفته شده از یکی از مشتری های ما را به دست آورده رسانه ها گزارش برای یک رویداد. در نگاه اول اجتماعی وزوز در اطراف این رویداد به نظر می رسد کاملا منفی که نیست ازدواج کردن با قریب به اتفاق احساسات مثبت نسبت به ما مشتری ما را در چاپ پوشش. چه خبر است ؟

چاپ پوشش انسانی بود-کدگذاری توسط تحلیلگران ما اجازه می دهد به صورت دقیق تر و در عمق تجزیه و تحلیل, در حالی که رسانه های اجتماعی احساسات کشیده شد از طریق یک خودکار پلت فرم. به دنبال عمیق تر به داده های رسانه های اجتماعی ما تحلیلگران نشان داد که احساسات منفی بود و در واقع نسبت به کارگردانی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و نه مشتری ما. در یکی دیگر از نمونه های اخیر مربوط به AMEC احساسات نسبت به آن اندازه گیری ماه به نظر می رسد کاملا منفی اجتماعی, اما, انسان, تجزیه و تحلیل, کشف که این متریک کشیده شد از طریق نظرات منفی بشود آوس که به عنوان همه ما می دانیم که چیز خوبی است!

توصیه ما به همه مشتریان ما است به استفاده از یک مخلوط رویکرد از ماشین و انسان و یا به عنوان ما دوست داریم به آن تماس بگیرید, اتوماسیون و گزینش. دستگاه می تواند به ما کمک کند بلند کردن اجسام سنگین اما تنها یک ذهن انسان می تواند در ارائه آنچه مهم است.

Yoo Mee سر تا بازاریابی برای CARMA در سطح جهان و در لندن مستقر است. همیشه کنجکاو یادگیرنده شما می توانید او را پیدا کنید و در مورد کاوش در لندن و شهرهای دیگر و یا گوش و خواندن هر چیزی برای انجام با اساطیر و تاریخ است. قبل از پیوستن به CARMA او به دست آورد متنوع بازاریابی تجربه کار هر دو مشتری و آژانس طرف در Ketchum, Estée Lauder شرکت ها و کریستی.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

منتشر شده در کارما
آهنگ پیشواز همراه اول