“این باعث می شود من می خواهم برای آمدن به مدرسه’: بومی دختران آکادمی امید برای بستن شکاف دستاورد

Category: کارما No comments

دبیرستان برنامه برای بومی دختران شاهد بهبود در حضور و غیاب و رفتار با ارتباط فرهنگی هویت با پیشرفت تحصیلی.

Orara دبیرستان واقع در NSW اواسط سواحل شمال که در آن بومی سال 12 اتمام نرخ به طور قابل توجهی کمتر از کسانی که از غیر بومی دانش آموزان است.

اما از طریق یک برنامه جدید شناخته شده به عنوان Balmuun Jindas بومی دختران آکادمی شرکت کنندگان شده اند به دست آوردن اعتماد به نفس در هویت فرهنگی خود و تمرکز بر روی آموزش حرفه ای و تناسب اندام.

“برنامه زاویه دار به هدف قرار دادن فرهنگ و آنچه که مستلزم این است که هویت; که یک زن جوان در جامعه امروز است و آنچه در آن به معنی بومی در جامعه امروز” گفت: برنامه توسعه افسر هدر دانکن.

“ما صبح تناسب اندام جلسات. دختران آن را دوست دارم.

“من دختران تبدیل به مدرسه حتی زمانی که آن را باران.

Indigenous Girls Academy students enjoying fitness session
این برنامه دیده می شود را افزایش می دهد دانشجویی حضور و غیاب از طریق اجزای جمله تناسب اندام جلسات.(عرضه شده: Orara دبیرستان)

مدارس با برنامه های بومی دیدن موفقیت

Leanne Holt است Biripi و Worimi و نرم افزار-معاونت بومی استراتژی در دانشگاه مک کواری.

او گفت: اگر مدارس می خواستم موفقیت تحصیلی برای بومی ثانویه دانش آموزان آنها همچنین نیاز به فکر می کنم در مورد دانشجويان شخصی و فرهنگی سلامت در مدرسه.

Indigenous Girls Academy cultural excursion
Balmuun Jindas بومی دختران آکادمی فرهنگی گشت.(عرضه شده: Orara دبیرستان)

“برخی از دانش آموزان از بسیار چالش برانگیز پس زمینه” دکتر هولت گفت.

“گاهی اوقات مدارس تنها قادر به ارائه آن است.”

او گفت که مدارس دولتی خیلی بزرگ و کامل است که گاهی اوقات فرد دانشجو به رسمیت شناختن از دست داده بود و این دانش آموزان به پایان رسید تا “شدن خود را به دردسر و آنها معلق”.

“شما را تا پایان با داشتن این دانش آموزان که رها کردن به طور کامل با هیچ جهت و جایی برای رفتن از وجود دارد و پس از آن ما تا پایان با سطح بالایی از حبس نرخ,” او گفت:.

“من باور دارم که شروع می شود در سطح مدرسه.”

آموزش و پرورش بومی مشورتی گروه منطقه ای نماینده Rhonda Radley گفت: کلید تعبیه غرور در فرهنگ و جامد مدل نقش است که الهام بخش دانش آموزان است.

‘دختران کمتر احساس جدا شده’

اما تورنس است که از یک سال و 11 دانش آموز در Orara دبیرستان و یک عضو به تازگی تشکیل شده Balmuun Jindas بومی دختران آکادمی.

“من می دانم که بسیاری از دختران احساس انزوا و تنهایی وقتی که می آید به مدرسه به خصوص اگر آنها لازم نیست که هر سیاه fellas آنها می توانید چت,” او گفت:.

“شما می دانید که آنها می تواند مربوط, چگونه آن را در خانه و خانواده اتصالات.

“این واقعا خوب است که همه این افراد به صحبت کردن هنگامی که شما نیاز به کمک.

بودجه محدود دارای مدارس و دانش آموزان عقب

خانم دانکن را درگیر متخصصان تغذیه و همکاری با کسب و کار محلی به کار زنان با دختران.

“تعلیق در حال رها کردن هستند و با کمی به هیچ دستگیری با توجه به اعتماد به نفس و مثبت را تحت تاثیر قرار.”

رئیس جمهور ثانویه اصول شورای کریگ پترسون گفت: هماهنگ اجتماعی تلاش مورد نیاز بود و نه فقط فردی در مدارس و یا اصول برای حمایت از دانش آموزان بومی.

“ما واقعا نیاز به پیشرفت های قابل توجهی چون ما می دانیم که فرصت های زندگی برای همه دانش آموزان ما هستند به طور قابل توجهی افزایش یافته که دانش آموزان تکمیل HSC,” او گفت:.

آقای پترسون گفت: “همه مدارس باید بودجه کافی” قادر به تعامل با برنامه های بومی آنها به عنوان یک تعهد قابل توجهی.

“کلید بازدارنده هزینه شده است,” او گفت:.

دکتر هولت گفت: تعداد زیادی از بودجه بود در کوتاه مدت بودجه پروژه بودجه اعطای کمک های مالی و یا اختیاری تامین مالی از طریق مدارس بنابراین وجود طول عمر به آن است.

یک رویکرد خلاق

Ms Radley گفت که گاهی اوقات هنگامی که حمایت بیشتر از سقوط دور تا دانش آموزان است.

Marion teaching Kimberley how to hand massage
کیمبرلی آموزش زیبایی درمانی از طریق دختران برنامه آکادمی.(ABC کففس ساحل: Claire لیندسی)

“چگونه می تواند به ما در حفظ این; آن را به دلار و یا ممکن است آن را منابع انسانی” او گفت:.

“ما واقعا می خواهید جوان ما مردم را به رشد ما فقط به ایجاد کسانی که مسیر را برای جوانان ما به انگیزه و آرمان به ماندن در مدرسه سیستم و رسیدن به هر آنچه که چشم انداز خود را است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>