رفتن به نوشته‌ها

چگونه به استفاده از مجموعه داده در ارتباطات تلاش

شگفت آور افزایش داده های موجود—تمام اطلاعاتی که ما در حال حاضر تولید و کسب و کار می تواند فروشگاه—افزایش تقاضا برای اطلاعات دانشمندان و کارشناسان تحلیلی.

ما غرق در داده اما آن را تنها به ارزش اگر ما می دانیم که چگونه به استفاده از آن.

ارتباطات حرفه ای می توانید فراتر از معیارهای آنها در حال جمع آوری برای اندازه گیری ارتباطات فعالیت به این دلیل که طیف وسیعی از داده های جمع آوری شده توسط یک سازمان می تواند کمک به اطلاع رسانی و شکل شرکت ارتباطات تلاش.

اطلاعات خدمات مشتری

اکثر شرکت های که آیا آنها B2B یا B2C جمع آوری اطلاعات در مورد تعاملات مشتری. این داده ها می تواند یک معامله بزرگ از بینش چگونه ارتباطات را به مخاطبان باید انجام شود.

هنگامی که یک مشتری تماس یک شرکت وجود دارد به طور کلی یک دلیل برای آن را—خوب یا بد.

بیایید با شروع خوب است. اگر یک مشتری طول می کشد زمان را از روز خود را برای تماس با یک شرکت با تعریف شما در حال انجام چیزی درست است. در اینجا برخی از راه هایی است که داده ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد:

  • یک مشتری مثبت داستان می تواند مورد استفاده قرار گیرد داخلی تقویت روحیه و نشان میدهد که چگونه یک شرکت می تواند تفاوت را واقعا در زندگی کسی را;
  • می توان آن را در خارج به فروش و یا بازاریابی گواهی نامه (اول بررسی کنید اگر شما برنامه ریزی در استفاده از نام و نام خانوادگی);
  • اگر واقعا تاثیرگذار داستان می تواند در حال حاضر ممکن است مثبت رسانه های فرصت. (بیمارستان برجسته بیمارانی که غلبه بر باور نکردنی شانس هستند یک مثال خوب از این نوع از داستان است.)
  • برای تعارف که کاملا نمی رسیدن به سطح بالاتر از نمونه هایی که جمع آوری شده و مورد مطالعه در مجموع میتواند مفید راهنمایانی که در چه ویژگی ها طنین با مخاطبان خود را. با استفاده از این اطلاعات برای تصحیح پیام برای ارتباطات آینده است.

در حال حاضر به بد. مشتریان که به اشتراک گذاری تجارب منفی در حال برقراری ارتباط نقاط درد. یک کسب و کار می تواند استفاده از این بازخورد به انجام همه چیز را از اصلاح فرآیندهای تغییر یک محصول به اجرای کامل را به یاد بیاورید بسته به اینکه چه عواملی در بازی.

اما چگونه می تواند ارتباط برقرار استفاده از این اطلاعات ؟ اول به سادگی با توجه به منفی بازخورد مشتری روابط عمومی می تواند به طور بالقوه سر بحران (این بستگی به میزان و شدت شکایت). در کمتر مقیاس آن می توانید تعیین کنید که چگونه شما موقعیت تجاری هنگامی که شما صحبت می کنند به رسانه ها. اگر مشتریان در حال اشتباه و یا سوالی در مورد یک محصول شما می توانید با استفاده از این اطلاعات به منظور توسعه محتوا برای وب متعلق به خواص مانند تهیه یک پست وبلاگ که پاسخ سوالات و یا وصله پینه کردن بخش پرسش و پاسخ از یک وب سایت.

مشاهده خدمات به مشتریان خود بازخورد به طور مستقیم به ذهن مخاطبان خود را و استفاده از آن بینش به هنر و ارتباطات.

لجستیکی داده

اطلاعات لجستیکی ممکن است به نظر می رسد مانند یک خاموش-هدف مجموعه داده برای ارتباط برقرار میکنند اما این تنها در صورتی است که مشاهده ارتباطات از طریق بسیار باریک لنز. در نظر بگیرید خدمات به مشتریان داده های بحث شده در بالا. لجستیکی داده است که تمام اطلاعات جمع آوری شده در این پروسه که در تسهیل انتقال کالا و خدمات به مشتریان پایان به پایان است. اگر لجستیکی اطلاعات مربوط به مشتریان و خدمات مشتری اطلاعات مربوط به ارتباطات و سپس لجستیکی داده نیز مربوط به ارتباطات است.

لجستیکی داده ها می تواند نشان می دهد پتانسیل علائم هشدار دهنده است که می تواند در تعیین زمان و پیام اگر مشتری و انتظارات مشتری ممکن است از دست رفته. همچنین می توان منتقل به نمایندگان خدمات مشتری به طوری که آنها مناسب مطلع هنگامی که مشتری بوجود می آیند.

برای مثال شما به تازگی ساخته شده یک خرید در فروشگاه شما اغلب فروشگاه اینترنتی و از طریق پست بازگشت برای یک قطعه از لباس. اما شما متوجه تمدید تاخیر در ارسال بازگشت اعتبار بود که مصرف بسیار طولانی تر از شما قبلا تجربه کرده است. بنابراین شما تماس با شرکت و نماینده خدمات مشتری اطلاع شما است که با توجه به های اخیر فروشگاه گسترده ترویج آنها در حال اجرا وجود دارد بازگشت به بالا حجم وجود دارد و کالا که بازگردانده شدند اما هنوز به پردازش می شود.

این عقب از خانه لجستیکی اطلاعات ارائه شده به مشتری رو نماینده فعال است که نماینده برای مدیریت انتظارات مشتری و آن را نیز نشان داد که این شرکت تا به حال قوی ارتباطات داخلی برای همه اعضای تیم در آن فرآیندهای داخلی.

داده های تاریخی

این است که در آن املاک گنجینه ای از اطلاعات است—نه فقط برای کسب و کار, اما برای شهرداری دولت بیش از حد. این یک بیت از یک اسم بی مسمی به نشان می دهد که ما فقط در حال حاضر شروع به جمع آوری داده ها. اکثر شرکت ها و سازمان های دولتی شده اند جمع آوری داده ها برای سال, اما آن را اغلب نشسته بلا استفاده در انواع فرمت های: مقاله فایل ها در جعبه فلاپی دیسک گسترده است که زندگی فردی دیسک های سخت و یا داده ها از برنامه های نرم افزاری که در حال حاضر از بین رفته.

بزرگترین چالش با این اطلاعات است آن را به یک فرمت قابل استفاده. این روند به تنهایی می تواند دلهره آور و گران قیمت بسته به چه مقدار اطلاعات وجود دارد و چگونه مشکل آن این است که به داد و بیداد کردن به یک فرمت استاندارد.

برای سازمان با بودجه تنگ—این شامل دولت های محلی هستند که استوارت از مالیات دهندگان دلار—بحث بین چشمگیر هزینه های تأمین داده ها در مقابل پولی که ذخیره خواهد شد هنگامی که داده ها نشان می دهد که در آن احتمال بازده بوده است توانمند سد.

در حال حاضر فراوان با مطالعات موردی نشان دادن مزایای کسب و کار می توانید نمونه هایی از داستان های موفقیت است که آنها می تواند مربوط به, و صرف نظر نمی رسد خیلی خطرناک است.

فکر می کنم در مورد جفت تاریخی محلی اطلاعات آب و هوا با یک فروشگاه خرده فروشی به تعداد نیروی انسانی, فروشگاه, ترافیک و آمار فروش برای یک دهه. شما قادر خواهد بود برای به دست آوردن دید به چه کارهایی مانند طوفانهای برف بر یک فروشگاه پا ترافیک و بهتر قادر به برنامه ریزی مناسب تعداد فروشندگان. شما می توانید تمرین کردن و حتی بیشتر: چه چیزی آنها را خرید ؟ تجزیه و تحلیل داده های بزرگ است که چگونه خارج شده و آموخته شده در سال 2004 است که در علاوه بر این به بطری آب, چراغ قوه و باتری های مردم مواجه نگردند توت فرنگی Pop-Tarts. آنها با استفاده از آن داده ها به برنامه ریزی توزیع (توجه داشته باشید دوباره لجستیکی اطلاعات ذکر شده در بالا) و مطمئن شوید که فروشگاه نگردند در روزهای منتهی به a ممکن است طوفان و باران سیل آسا.

این بهبود نتایج کسب و کار نیز بهبود ارتباطات است. با الگوهای تاریخی و درک آنچه که داده ها می تواند پیش بینی تهیه راست اظهارات, ارسال اطلاعات صحیح قطعات در وب سایت ها و حتی به اشتراک گذاری محتوای مناسب در کانال های اجتماعی می شود آسان تر و کارآمد تر.

ارتباط برقرار می توانید با استفاده از داده ها به طور مستقیم یا غیر مستقیم به بهبود آنها که در ارتباط با پیام استفاده می کنند که در ارتباطات و چگونه آنها می تواند تعیین بهترین کانال برای انتقال پیام های خود را.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

منتشر شده در کارما
آهنگ پیشواز همراه اول