رفتن به نوشته‌ها

چگونه برای پیدا کردن عملی هوش خود را اندازه گیری داده ها

حرفه ای روابط عمومی و ارتباط برقرار صرف زمان بیشتری را در حال توسعه اندازه گیری و برنامه و نقشه برداری برنامه های بازگشت به اهداف کسب و کار. آنها همچنین پیگیری نتایج برنامه ها به جای شمارش ورودی—و یا انجام این کار علاوه بر شمارش ورودی. این است که پیشرفت قابل توجهی برای حوزه ارتباطات است.

آنچه می تواند سخت تر به کشف چیزهایی مانند بینش و رویه عملی هوش از داده ها. این تا حدی به دلیل آن شرایط می تواند تا حدودی مبهم است—بینش به برخی از درک وسیع تری از داده ها و یا آن را به سادگی به یک نتیجه گیری است که می توان به دلیل داده ؟

پاسخ ممکن است متفاوت از وضعیت به وضعیت. یکی دیگر از دلایل این است که “عملی” می تواند به معنای همه چیز را از پیشگیرانه پرداختن به مسئله ظهور به طوری که آن را نمی کند و توسعه را به یک بحران تمام عیار تمام راه را به پایین به حرکت یک دکمه بر روی یک وب سایت برای یک تجربه کاربری بهتر. هر دو اقدامات صورت گرفته بر روی داده اما در ذهن اکثر مردم این اولین نمونه ای است که بیشتر احتمال دارد به احساس می کنم مثل عملی هوش تر از دومی است.

به دنبال در اطلاعات

اگر شما عادت به کشیدن اعداد برای گزارش شما در حال حاضر می دانم که در آن برای پیدا کردن اطلاعات خود را—و یا حداقل برخی از آن. داده ها را می توان frustratingly متراکم و پراکنده در سراسر کانال های مختلف و یا گاهی اوقات آن را فقط پس به طور معمول تولید آن تقریبا می شود سر و صدای پس زمینه.

این دشمنان از بینش به دلیل بینش نیاز به برخی از اندازه گیری از خلاقیت است. مثلا اگر شما عادت کرده اند به طور معمول گزارش ماهانه تعداد وب سایت بازدیدکننده داشته است تمایلات تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاری صدا (SOV) آن را به سختی به صرف زمان پیرایش و بخش بندی داده ها در روش های مختلف برای دیدن اگر وجود دارد اطلاعات بیشتر در آن وجود دارد.

جمع آوری داده ها است که ساخته شده آسان تر در همه زمان ها به دلیل ابزار پیشرفت و ارزان سازی. ما در حال جمع آوری اطلاعات بیشتر و ذخیره سازی آن—اما وجود دارد هیچ نقطه ای در جمع آوری آن اگر ما به دنبال در آن غالبا, و در راه های جدید است.

مشاهده طولانی را…

یکی از ساده ترین راه برای دریافت بیشتر از داده های خود را به نگاهی دیگر امتداد زمان. وجود دارد ماهانه/فصلی/سالانه گزارش ذهنیت است که ما اغلب در گیر—و این اشتباه وقتی که می آید به کشف بیت از بینش. خلاقیت را به بازی می آید زمانی که شما انتخاب های مختلف مجموعه داده برای مدت زمان مشابه و مقایسه آنها. اگر شما از وب سایت تمایلات و SOV داده ها را برای سه سال گذشته مقایسه آنها را به دیدن اگر هر چیزی خارج از غرفه. مگر اینکه هر سه کاملا صاف وجود دارد محدود به برخی از خوشه ها و دره ها—و این جایی است که سرگرم کننده آغاز می شود.

…و سپس با استفاده از ذره بین

من می گویم آن را سرگرم کننده به دلیل برای افرادی که عشق و اعداد و این لذت بخش است. اگر خود را SOV خوشه ها و وب سایت های بازدید صعود همراه با افزایش احساسات مثبت که فرمول شما می خواهید به تکرار. پس آن را بررسی کند. آنچه ممکن است باعث SOV سنبله? گاهی اوقات آن چیزی است که آشکار است مانند یک مثبت به دست آورده رسانه ذکر است که اگر شما یک برنامه اندازه گیری در محل شما در حال حاضر می خواهم می دانم که آنچه که به احتمال زیاد ناشی از آن را افزایش می دهد. اما اگر آن را در یک سنبله اما به سمت بالا شیب است که به تدریج صعود پنج ماه قبل از درست کردن ؟ آن را سخت تر به دقت اشاره کردن به یک چیز و یا یک تلاش است که منجر به افزایش است. شما ممکن است مجبور به حفاری عمیق تر به تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل: وجود یک منبع خاص از ترافیک است که می تواند برای صعود ؟ آنچه در مورد این دستگاه استفاده می شود برای دسترسی به سایت شما ؟ بیشتر به شما حفاری, بیشتر احتمال دارد شما را به کشف یک دلیل.

آنچه که “عملی”?

پس از حفر طریق داده های خود را و پیدا کردن برخی از جامد به عنوان سرنخ به آنچه که ممکن است منجر به یک رشد آهسته در ترافیک گام اول است. گام بعدی اقدام است.

در یک دنیای کامل خود را حفر خواهد کشف یک دلیل روشن و یا مجموعه ای از دلایل تدریجی روند رو به بالا: شاید حق میکرو تاثیر گذار کشف نموده و محصول خود را و است که منجر به برخی از کلمه از دهان است که تمدید روند. در این وضعیت عملی مورد نسبتا روشن است: رسیدن به میکرو-تاثیر گذار برای همکاری بالقوه (به وضوح افشا البته) برای کار در یک مبارزه عمدی برای سرعت بخشیدن به منحنی.

اما آن است که همیشه نیست که مستقیم یا آسان با دقت اشاره کردن. شاید عوامل مختلف—و یا به چیزی غیر معمول است. در این وضعیت می خواهم اگر شما باید برخی از ایده از آنچه ممکن است اتفاق می افتد, شما باید دو گزینه: یا بیشتر حفر و یا اگر این امکان وجود دارد شما می توانید سعی کنید خود را برای آزمایش نظریه ها.

احتیاطی توجه داشته باشید در تست تئوری: معمولا طول می کشد زمان برای دریافت پاسخ شما نیاز به تست هر ایده به طور جداگانه.

خط پایین

هنگامی که ما صحبت در مورد جمع آوری بینش و اقدام به آنچه ما واقعا بحث این است که چگونه برای دریافت بیشتر از داده ها با بررسی و جستجو کردن “چرا” پشت داده و سپس انجام کاری با آن. سطح گزارش آن محل—خام شماره گزارش از فروش و یا اشاره و یا SOV آیا ارائه اطلاعات است. مهم است بدانید که اگر خود را ذکر شده در حال افزایش و یا کاهش و یا اگر فروش خود را در حال رفتن به بالا یا پایین. کسانی هستند که نشانگر نقطه به نقطه که در آن شما باید به دنبال عمیق تر.

بینش متفاوت است. بینش بدان معنی است که شما در حال طراحی یک درک از آنچه که تغییر در داده های خود را و سپس با استفاده از آن اطلاعات برای وادار یک اثر و یا یک نتیجه با در نظر گرفتن عمل است. این فرایند در نظر گرفتن عمل خواهد کرد که بهبود نتایج کسب و کار در طول زمان و شما اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان خود و چه انگیزه آنها کمک خواهد کرد که برنامه ریزی های آینده.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

منتشر شده در کارما
آهنگ پیشواز همراه اول