ترس دولت تاکسی بسته حمایت بیش از حد کوچک و بیش از حد دیر به عنوان چهره صنعت ‘خروج دسته جمعی’

راننده تاکسی روهان سینگ مورد استفاده قرار گیرد برای به دست آوردن بیش از 300 دلار یک روز قبل از COVID-19. در حال حاضر او می گوید: او خوش شانس به دست آوردن یک سوم از آن است.

لغو پروازهای مردم در حال کار از خانه و مستند محدودیت اما خشک خود را از تعداد معمول کرایه.

“این روزها ما حتی بازمانده” او می گوید.

اپراتورهای تاکسی مانند نقره بالا تاکسی و 13cabs را کاهش ماهانه خود را انبار هزینه های بیش از 60 درصد برای کمک به کاهش بار مالی اما برای بسیاری از رانندگان مانند آقای سینگ, آن را به اندازه کافی است.

بین شبکه هزینه بیمه خودرو و به طور کلی هزینه های در حال اجرا به او می گوید که از لحاظ اقتصادی قابل دوام نگه داشتن تاکسی خود را در جاده ها است.

“اگر شما یک تاکسی هزینه آن حداقل 50 $به 60 $در یک روز فقط یک مالک و در خانه نشسته است. هنگامی که شما شامل هزینه های شما پرداخت $80 تا 90 دلار در روز است.”

آقای سینگ شده است یک راننده تاکسی برای 11 سال و سوار را از طریق اولین مجموعه از ویکتوریا محدودیت.

اما این زمان در اطراف او رانندگی است و با توجه به خروج تاکسی های شبکه.

ویکتوریا دولت جدید $22 میلیون بودجه افزایش است با هدف تغییر است که با سرمایه گذاری بیش از 6 میلیون دلار به یارانه رانندگان انبار هزینه.

رانندگان تاکسی دریافت و پرداخت ماهانه 250 دلار در هر وسیله نقلیه که به پوشش هزینه انبار هزینه های ارائه شده توسط اپراتورها حفظ تخفیف قابل توجه است.

خارج از COVID-19 رانندگان تاکسی معمولا پرداخت بیش از 700 $در ماه است.

آقای سینگ می گوید در حالی که بودجه های مفید و قدردانی آن شده اند که بهتر است اگر آن را تا به حال معرفی شده است قبل از آن که بخش عمده ای از رانندگان در حال حاضر ترک.

با ملبورن در وسط یک دوم مستند آقای سینگ می گوید نگرانی ممکن است عفونت به اوج بوده است و انگیزه ای برای بازگشت به رانندگی است و حتی پایین تر است.

‘خروج دسته جمعی از رانندگان تاکسی

آقای سینگ است که نه تنها راننده تاکسی شدن جاده ها است.

صنعت تخمین می زند بیش از نیمی از تاکسی ها در شهر ملبورن شده اند پارک به رانندگان در تلاش برای مقابله با یک تا 80 درصد کاهش در کسب و کار.

استفان آرمسترانگ, ویکتوریا تاکسی انجمن (VTA) رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت بالار تاکسی می گوید: این یک داستان مشابه در منطقه ویکتوریا است.

“وجود دارد یک خروج دسته جمعی” آقای آرمسترانگ می گوید.

او تخمین می زند اپراتورهای تاکسی در سراسر کشور ویکتوریا نیز دیده می شود رکود از 70 تا 80 درصد از کسب و کار از مارس.

“بسیاری از مردم مجبور به پیدا کردن مناطق دیگر از اشتغال و یا رفتن بر روی JobKeeper” آقای آرمسترانگ می گوید.

A man standing in front of a Ballarat taxi van.
استفان آرمسترانگ می گوید: رانندگان تاکسی در سراسر کشور دیده می شود کار خود را خشک.(عرضه)

این VTA می گوید خوشحال است که دولت در بسته حمایتی هدفمند را فراهم می کند کمک های مالی منطقه ای اپراتورهای.

“ما عرضه این خدمات; تاکسی صنعت تامین این خدمات است. آنها خیلی گران تر است اما در کشور ویکتوریا مردم سرمایه گذاری در آن خدمات” آقای آرمسترانگ می گوید.

وزیر حمل و نقل عمومی و جاده ها بن کارول می گوید: برای برخی از مردم در تاکسی و مسافربری تجاری وسایل نقلیه خود را تنها وسیله حمل و نقل.

“بسیاری از ویکتوریایی هنوز هم نیاز به دسترسی ضروری در مراقبت های پزشکی و لوازم” آقای کارول می گوید.

“ما در حال ارائه یک افزایش حیاتی این صنعت را به حرکت از طریق و فراتر از coronavirus بیماری همه گیر.”

ضروری خدمات برای بسیاری از

A smiling woman sitting on a motorized walker.
جنین لیون متکی بر تاکسی ها به اطراف بالار.(عرضه)

یک دنیا-و-پرورش بالار محلی ناتوانی مدافع جنین لیون به آتاکسی فردریش یک اختلال ژنتیکی نادر است که باعث می شود آن را دشوار برای او به راه رفتن.

او عمدتا مشغول به کار از خانه با توجه به COVID-19 اما مورد استفاده قرار گیرد برای گرفتن یک تاکسی به کار هر روز. او می گوید بدون آنها گزینه های خود را برای گرفتن در اطراف باریک هستند.

“هنوز هم وجود دارد یک راه طولانی برای رفتن در زیرساخت های,” او می گوید.

“به خصوص با چیزهایی مانند ناودان و دسترسی به صندلی چرخدار برای اتوبوس و تراموا و قطار آن را واقعا می تواند در زمان های سخت است.”

تحت حکومت چند منظوره تاکسی برنامه Ms لیون دریافت 50 درصد یارانه هنگامی که او طول می کشد یک تاکسی.

دولت جدید بودجه بسته خواهد شد و در حال حاضر افزایش می دهد که یارانه ها از 50 تا 70 درصد است اما Ms لیون می گوید: او به احتمال زیاد به بیشتر سفرهای چرا که او را به ضعف سيستم ايمنی.

“این یک چالش است زیرا بسیاری از افراد که دارای معلولیت هستند و طبقه بندی شده به عنوان آسیب پذیر — به طوری که آنها در حال تلاش برای ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است که من در تلاش برای انجام بیش از حد” او می گوید.

Ms لیون امیدوار یارانه خواهد بود به خصوص مفید برای کسانی که زندگی می کنند بیشتر به خارج از شهر و همچنین تشویق بیشتر maxi رانندگان تاکسی برای بازگشت به جاده.

راننده تاکسی روهان سینگ در حال حاضر به دنبال کار به عنوان یک راننده تحویل اما می گوید اگر بازار بهتر می شود او را به پرش مستقیم به عقب تاکسی.

“من عاشق رانندگی, من عاشق کار من,” او می گوید.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im