رفتن به نوشته‌ها

اخبار انتخابات مسیرهای روش


آمریکا روند پنل فوریه سال 2020 بررسی روش

آمریکا روند پنل (ATP) ایجاد شده توسط مرکز تحقیقات پیو که در سراسر کشور نماینده پنل به صورت تصادفی انتخاب شده ایالات متحده بزرگسالان است. اعضا شرکت از طریق خود اداره وب سایت نظر سنجی. اعضا که دسترسی به اینترنت ندارد در خانه با ارائه یک تبلت و اتصال به اینترنت بی سیم. پانل است که موفق توسط ایپسوس.

American Trends Panel recruitment surveysداده ها در انتخابات, اخبار مسیر پروژه است کشیده شده از پانل موج انجام Feb. 18 2 مارس سال 2020 است. در مجموع 10,300 اعضا پاسخ از 11,036 که نمونه برداری شد, برای پاسخ دهی 93% است. این شامل شش اعضا که حذف شدند از داده ها با توجه به نرخ بسیار بالا از امتناع یا straightlining. تجمعی پاسخ دهی حسابداری برای nonresponse به استخدام نظرسنجی و ساییدگی است که 5 درصد است. استراحت کردن رای در میان اعضا که وارد سایت بر روی بررسی و تکمیل حداقل یک مورد است 1.3%. حاشیه خطای نمونه گیری برای نمونه 10,300 پاسخ دهندگان است به علاوه یا منهای 1.5 درصد است.

این subsample از ATP شامل 11,036 ATP اعضای که در پاسخ به موج 57 بررسی شد و هنوز هم فعال است.

ATP ایجاد شده بود در سال 2014 با اولین گروه از اعضا دعوت به پیوستن به پانل در پایان یک, بزرگ, ملی, تلفن ثابت و تلفن همراه تصادفی رقمی-شماره گیری نظر سنجی که انجام شد در هر دو زبان انگلیسی و اسپانیایی. دو اضافی recruitments انجام شد با استفاده از همان روش در سال 2015 و 2017 شد. در سراسر این سه نظر سنجی در مجموع 19,718 بزرگسالان دعوت شدند, به پیوستن به ATP که 9,942 توافق برای شرکت.

در ماه اوت سال 2018 به ATP روشن از تلفن به آدرس مبتنی بر استخدام. دعوت نامه فرستاده بودند به صورت تصادفی و آدرس-بر اساس نمونه (ABS) از خانواده های انتخاب شده از ایالات متحده خدمات پستی تحویل دنباله فایل. در هر خانواده, بزرگسالان با تولد بعدی خواسته شده بود برای رفتن آنلاین برای تکمیل یک بررسی در پایان که آنها را دعوت به پیوستن به پنل. به صورت تصادفی نیم-نمونه دعوت نامه خانواده ها بدون دسترسی به اینترنت بودند دستور به بازگشت یک کارت پستال. این خانواده ها بودند تماس تلفنی و ارسال یک قرص و اگر آنها حاضر به شرکت. در مجموع 9,396 بودند دعوت به پیوستن به پنل و 8,778 توافق برای پیوستن به پنل و تکمیل اولیه بررسی مشخصات. همان روش استخدام انجام شد Aug. 19, 2019 که از مجموع 5,900 بودند دعوت به پیوستن به پنل و 4,720 توافق برای پیوستن به پنل و تکمیل اولیه بررسی مشخصات. از 23,440 افرادی که تا کنون پیوست ATP 15,448 فعال باقی مانده اعضا و ادامه داد: برای دریافت دعوت نامه بررسی در این بررسی انجام شد.

Weighting dimensionsU. s. خدمات پستی تحویل دنباله فایل تخمین زده شده برای پوشش تا آنجا که 98 درصد از جمعیت اگر چه برخی مطالعات نشان می دهد که این پوشش می تواند در کم 90 درصد محدوده.

وزن

ATP داده شد وزن در یک فرایند چند مرحله است که آغاز می شود با یک پایه وزن ترکیب پاسخ دهندگان اصلی انتخاب کردهاند. گام بعدی در فضا با استفاده از یک روش تکراری است که هم راستا نمونه به جمعیت معیار در ابعاد ذکر شده همراه با جدول.

نمونه خطاها و آزمون آماری اهمیت به حساب اثر وزن. مصاحبه های انجام شده در هر دو زبان انگلیسی و اسپانیایی.

در علاوه بر این به خطای نمونه گیری باید در نظر داشت که جمله بندی سوال و مشکلات عملی در انجام نظرسنجی می توانید معرفی خطا و یا تعصب به یافته های نظر سنجی.

جدول زیر نشان می دهد که unweighted اندازه نمونه و خطا نسبت به نمونه خواهد بود که انتظار می رود در 95 درصد از سطح اعتماد به نفس برای گروه های مختلف در این نظرسنجی:

The unweighted sample sizes and the error attributable to sampling

اندازه نمونه و روش نمونه گيری خطا برای سایر زیر گروه ها در دسترس هستند در صورت درخواست.

© تحقیقات پیو مرکز 2020

آمریکا روند پنل نوامبر 2019 بررسی روش

آمریکا روند پنل (ATP) ایجاد شده توسط مرکز تحقیقات پیو که در سراسر کشور نماینده پنل به صورت تصادفی انتخاب شده ایالات متحده بزرگسالان است. اعضا شرکت از طریق خود اداره وب سایت نظر سنجی. اعضا که دسترسی به اینترنت ندارد در خانه با ارائه یک تبلت و اتصال به اینترنت بی سیم. پانل است که موفق توسط ایپسوس.

American Trends Panel recruitment surveysداده ها در انتخابات, اخبار مسیرهای پروژه و رسانه های ایالات متحده قطبش و 2020 انتخابات گزارش کشیده شده از پانل موج انجام Oct. 29-Nov. 11, 2019. در مجموع 12,043 اعضا پاسخ از 14,412 که نمونه برداری شد, برای پاسخ دهی از 84 درصد. این شامل 12 اعضا که حذف شدند از داده ها با توجه به نرخ بسیار بالا از امتناع یا straightlining. تجمعی پاسخ دهی حسابداری برای nonresponse به استخدام نظرسنجی و ساییدگی است 4.5%. استراحت کردن رای در میان اعضا که وارد سایت بر روی بررسی و تکمیل حداقل یک مورد 0.2%. حاشیه خطای نمونه گیری برای نمونه 12,043 پاسخ دهندگان است به علاوه یا منهای 1.43 درصد است.

ATP ایجاد شده بود در سال 2014 با اولین گروه از اعضا دعوت به پیوستن به پانل در پایان از ملی, تلفن ثابت و تلفن همراه تصادفی رقمی-شماره گیری نظر سنجی که انجام شد در هر دو زبان انگلیسی و اسپانیایی. دو اضافی recruitments انجام شد با استفاده از همان روش در سال 2015 و 2017 شد. در سراسر این سه نظر سنجی در مجموع 19,718 بزرگسالان دعوت شدند, به پیوستن به ATP که 9,942 توافق برای شرکت.

در ماه اوت سال 2018 به ATP روشن از تلفن به آدرس مبتنی بر استخدام. دعوت نامه فرستاده بودند به صورت تصادفی و آدرس-بر اساس نمونه (ABS) از خانواده های انتخاب شده از ایالات متحده خدمات پستی تحویل دنباله فایل. در هر خانواده, بزرگسالان با تولد بعدی خواسته شده بود برای رفتن آنلاین برای تکمیل یک بررسی در پایان که آنها را دعوت به پیوستن به پنل. به صورت تصادفی نیم-نمونه دعوت نامه خانواده ها بدون دسترسی به اینترنت بودند دستور به بازگشت یک کارت پستال. این خانواده ها بودند تماس تلفنی و ارسال یک قرص و اگر آنها حاضر به شرکت. در مجموع 9,396 بودند دعوت به پیوستن به پنل و 8,778 توافق برای پیوستن به پنل و تکمیل اولیه بررسی مشخصات. همان روش استخدام انجام شد Aug. 19, 2019 که از مجموع 4,700 بودند دعوت به پیوستن به پنل و 3,652 توافق به عنوان از اکتبر. 25, 2019. از 22,372 افرادی که تا کنون پیوست ATP 14,412 فعال باقی مانده اعضا و ادامه داد: برای دریافت دعوت نامه بررسی در این بررسی انجام شد.

Weighting dimensions

U. s. خدمات پستی تحویل دنباله فایل تخمین زده شده برای پوشش تا آنجا که 98 درصد از جمعیت اگر چه برخی مطالعات نشان می دهد که این پوشش می تواند در کم 90 درصد محدوده.

وزن

ATP داده شد وزن در یک فرایند چند مرحله است که آغاز می شود با یک پایه وزن ترکیب پاسخ دهندگان اصلی انتخاب کردهاند. گام بعدی در فضا با استفاده از یک روش تکراری است که هم راستا نمونه به جمعیت معیار در ابعاد ذکر شده همراه با جدول.

نمونه خطاها و آزمون آماری اهمیت به حساب اثر وزن. مصاحبه های انجام شده در هر دو زبان انگلیسی و اسپانیایی.

در علاوه بر این به خطای نمونه گیری باید در نظر داشت که جمله بندی سوال و مشکلات عملی در انجام نظرسنجی می توانید معرفی خطا و یا تعصب به یافته های نظر سنجی.

جدول زیر نشان می دهد که unweighted اندازه نمونه و خطا نسبت به نمونه خواهد بود که انتظار می رود در 95 درصد از سطح اعتماد به نفس برای گروه های مختلف در این نظرسنجی:

The unweighted sample sizes and the error attributable to sampling

اندازه نمونه و روش نمونه گيری خطا برای سایر زیر گروه ها در دسترس هستند در صورت درخواست.

© تحقیقات پیو مرکز 2020

انتخاب منابع خبری

30 منابع موجود در اخبار انتخابات مسیر پروژه انتخاب شدند به طوری که پاسخ دهندگان خواسته شد در مورد طیف وسیعی از رسانه های خبری در سراسر سیستم عامل های مختلف (به عنوان مثال تلویزیون, چاپ, رادیو اینترنتی). محققان همچنین در نظر گرفته مخاطبان حجم, موضوع, مناطق تحت پوشش و ارتباط به اخبار سیاسی در انتخابات 2016 و پس از آن.

لیست نهایی از 30 رسانه های خبری خواست در مورد شامل موارد زیر است: چهار نفر از عمده پخش شبکه های تلویزیونی (ABC News, CBS News, NBC News و Univision) سه عمده کابل های تلویزیونی, اخبار شبکه سی ان ان فاکس نیوز و MSNBC) چهار تا از بزرگترین روزنامه های ملی در گردش (نیویورک تایمز واشنگتن پست و وال استریت ژورنال و ایالات متحده آمریکا امروز) دو عمده شبکه های پخش (NPR و PBS), دو اخبار سیاسی, برنامه های رادیو با مخاطبان (Rush Limbaugh نشان می دهد و Sean Hannity Show) دو رسانه های بین المللی سازمان با مخاطبان داخلی (و نگهبان) اخبار وب سایت بدون در نظر گرفتن پلت فرم اصلی که پوشش سیاست بود و در مقایسه با ترافیک بالا در طول سه ماهه چهارم سال 2018 (BuzzFeed, معاون, New York Post, Time, مجله, عصر ایران, سیاسی و بورسی) یک کسب و کار متمرکز بر خروجی با مطالب سیاسی و بالاتر ترافیک وب سایت در مدت زمان تجزیه و تحلیل نسبت های مشابه دیگر رسانه ها (کسب و کار خودی)و دیگر رسانه های خارجی موجود در لیست از کلید های سیاسی منابع در طول سال 2016 انتخابات ریاست جمهوری و پس از انتخاب با ترافیک و رسانه های اجتماعی تعامل و ارقام در ذهن (Breitbart تپه, Daily Caller, HuffPost و واشنگتن آزما). منابع خبری که عمدتا در خدمت به عنوان جمع آوری کننده اخبار (مثلا Google News) و رسانه های اجتماعی خواسته شد در مورد سوال جداگانه.

منبع اصلی سیاسی و انتخابات اخبار

در علاوه بر این به مجموعه ای از سوالات در مورد این خاص رسانه های پاسخ دهندگان همچنین خواسته شد در یک سوال باز پاسخ به داوطلب منبع اصلی خود را برای اخبار. این اجازه پاسخ دهندگان به نام هر منبع و نه محدود کردن آنها را به آنهایی که خاص مورد خواسته در این نظرسنجی سوال. اگر پاسخ دهندگان داوطلب بیش از یک منبع اول ذکر پذیرفته شد.

محققان گروه بندی این باز پاسخ همراه با نام تجاری; مثلا “نیویورک تایمز” “نیویورک تایمز” و “nytimes.com” همه می توان به عنوان نشان می دهد که نیویورک تایمز بود که مخاطب را از منبع اصلی. علاوه بر این, فرد, منابع خبری محلی بودند با هم گروه بندی به دسته های مانند “روزنامه های محلی” و “تلویزیون های محلی.”

تمام رسانه ها بودند که نام 1.0 ٪ یا بیشتر پاسخ دهندگان به عنوان منبع اصلی خود را برای اخبار گزارش شده در topline. همه منابع دیگر نام گروه بندی می شوند به “دیگر”.

آگاهی و اعتماد و بی اعتمادی و استفاده از منابع خبری

در این مطالعه پاسخ دهندگان خواسته شد در مورد خود آگاهی و اعتماد در 30 منابع خبری مختلف. پاسخ دهندگان ابتدا پرسید که آیا آنها شنیده می شود از هر منبع. آیکون و نام منابع بودند مستقر بر روی دو صفحه نمایش از 15 منابع هر. منظور از منابع در هر صفحه و منظور از دو صفحه نمایش به طور تصادفی. پاسخ دهندگان نشان داده شده و سپس یک شبکه فقط منابع که آنها تا به حال شنیده و خواسته با کلیک بر روی آنهایی که به آنها اعتماد سیاسی و انتخابات اخبار. سپس آنها را دیدم یک شبکه نشان داد که منابع آنها شنیده بود اما تا به حال نشان داده نمی شود که به آنها اعتماد و از آنها خواسته شد اگر آنها بی اعتمادی منابع باقی مانده. اگر یک مخاطب تا به حال شنیده ها از یک منبع اما نشان می دهد اعتماد و یا بی اعتمادی از آن پاسخ در نظر گرفته شد “نه اعتماد و نه بی اعتمادی.” در نهایت پاسخ دهندگان خواسته شد اگر آنها سیاسی یا اخبار انتخابات در هفته گذشته از هر یک از منابع که آنها شنیده می شود.

میانگین مخاطب قرار دادن هر یک از خروجی بر اساس حزب و ایدئولوژی

یک بخش از این گزارش نشان می دهد متوسط مخاطب قرار دادن هر یک از 30 رسانه های خبری در تعدادی خط بر اساس شاخص گزارش خود حزب شناسایی و ایدئولوژی سیاسی. هر مخاطب اختصاص داده بود یک مقدار در نه نقطه شاخص بر اساس پاسخ به سوالات در مورد حزب خود را شناسایی و ایدئولوژی سیاسی. قرار دادن هر یک از خروجی مخاطبان مبتنی بر ارزش به طور متوسط از کسانی که گزارش گرفتن سیاسی و انتخابات خبری از خروجی در هفته گذشته. تعداد مقادیر در شاخص عبارتند از:

  • 1 = بسیار محافظه کار جمهوری خواه/ناب خواه
  • 2 = محافظه کار جمهوری خواه/ناب خواه
  • 3 = متوسط خواه/ناب خواه
  • 4 = لیبرال یا لیبرال و جمهوری خواه/ناب خواه
  • 5 = هیچ ناب/پاسخ دیگر
  • 6 = محافظه کار و یا بسیار محافظه کار دموکرات/ناب دموکرات
  • 7 = متوسط دموکرات/ناب دموکرات
  • 8 = لیبرال دموکرات/ناب دموکرات
  • 9 = بسیار لیبرال دموکرات/ناب دموکرات

خروجی گروه بندی توسط مخاطبان آرایش

Outlet by ideological profile of audienceهر یک از خروجی شد گروه بندی با توجه به ایدئولوژیک ترکیب مخاطبان آن است. این گروه بندی بر اساس نسبت بسیاری از مخاطبان که خود را شناسایی به عنوان لیبرال دموکرات (از جمله مستقل که تکیه دموکراتیک) به کشورهایی که شناسایی به عنوان جمهوری خواهان محافظه کار (از جمله مستقل که تکیه خواه).

بررسی خواسته پاسخ دهندگان نشان می دهد که آیا آنها “سیاسی و انتخابات اخبار” از 30 ملی رسانه های خبری در هفته گذشته. یک خروجی در نظر گرفته شده است به سمت چپ متمایل مخاطبان اگر بسیاری از کسانی که اخبار وجود دارد که شناسایی به عنوان لیبرال دموکرات است حداقل دو سوم بالاتر از کشورهایی است که شناسایی به عنوان جمهوری خواهان محافظه کار. متناوبا یک خروجی در نظر گرفته شده است به سمت راست متمایل مخاطبان اگر نسبت به همه مخاطبان است که شناسایی به عنوان جمهوری خواهان محافظه کار است حداقل دو سوم بالاتر از کشورهایی است که شناسایی به عنوان لیبرال دموکرات. و یک خروجی است که طبقه بندی شده به عنوان داشتن یک مخلوط مخاطبان اگر نه لیبرال دموکرات ها و جمهوری خواهان محافظه کار را تا حداقل دو سوم یا بیشتر از مخاطبان از دیگر.

داده ها به صورت طبقه بندی ایدئولوژیک ترکیب رسانه های خبری می آید از اولین نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو در انتخابات, اخبار مسیرهای پروژه انجام شده Oct. 29-Nov. 11, 2019, در میان 12,043 بزرگسالان ایالات متحده.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.de

منتشر شده در روزنامه نگار
آهنگ پیشواز همراه اول