رفتن به نوشته‌ها

عزیز CARMA: در این سال من می خواهم یک KitchenAid و به امن روابط عمومی بودجه من سزاوار است.

در برخی از نقاط جهان ‘تیس فصل mulled شراب cosying تا در میخانه با آتش سوزی دیوانه وار برای خرید در آخرین لحظه ارائه خوردن و نوشیدن و معاشرت بیش از این است که مثل انسان ممکن است… و تامین بودجه برای سال آینده.

برای ما روابط عمومی و comms مردمی در این خصوص در زمان استرس زا.

واقعیت تلخ این است که روابط عمومی می تواند به عنوان یک مرکز هزینه – هزینه کسب و کار بدون درآمد-تولید نتایج – و بیش از حد اغلب ما در حال مبارزه برای تضمین و دفاع از بودجه ما زمانی که رقابت با بخش های دیگر که بیشتر به آسانی قادر به وضوح نشان می دهد اثبات بازگشت.

من نمی باید هر گونه مشاوره برای چگونه زنده ماندن تعطیلات. اما وقتی که می آید به بودجه در اینجا بازآموزی سریع در چگونه ما می توانیم سطح میدان بازی با معنی اندازه گیری و ارزیابی به امن است که قطعه ای از شیرین بودجه پای ما سزاوار:

آیا فقط اندازه گیری خروجی. شامل خارج طول می کشد و نتایج.

دوست دارد برداشت و ضربه عامل’ از بریده گزارش آسان و ارزان تر برای اندازه گیری, اما آنها نمی به ما بگویید که چگونه فعالیت های ما تحت تاثیر نتایج کسب و کار به همین دلیل است که آنها اضافه کردن هیچ ارزش ما در مورد بودجه. این خروجی متریک به سادگی ثابت کنیم که ما انجام داده ایم ،

آنچه ما واقعا نیاز به نشان می دهد که چگونه تلاش های ما منجر به گسترده تر سازمانی اهداف و ما می توانیم این کار را با سرمایه گذاری در پیچیده تر اندازه گیری و ترکیب داده ها از دیگر بخش های کسب و کار مانند فروش خدمات به مشتریان وب سایت با نام تجاری تحقیقاتی و غیره.. مهم این مراحل اضافی به ما کمک خواهد کرد شناسایی کردن-طول می کشد (چگونه ما مخاطبان پاسخ و یا واکنش نشان می دهند به فعالیت های ما) و از همه مهمتر نتایج (چگونه ما و فعالیت های ما را تغییر مخاطبان رفتارها). اندازه گیری نتایج می تواند کمک به ما لینک ما تلاش های روابط عمومی به طور مستقیم به درآمد و اثبات تاثیر بر روی کسب و کار به طور کلی اهداف است. AMEC یکپارچه ارزیابی چارچوب (IEF) یک ابزار عالی است که می تواند کمک به شما بیان خروجی خارج طول می کشد و نتایج و همچنین به عنوان کمک به شما در ساختار جامد و اندازه گیری مبتنی بر چارچوب در صنعت بهترین عمل است.

معنی اندازه گیری و ارزیابی است که ترکیبی از ‘اتوماسیون و گزینش’.

خودکار ابزار نظارت می تواند به سرعت و به طور موثر جمع آوری داده اما آنها بگویم که ما بسیار فراتر از آن است و بی فایده هستند در یک اتاق هیئت مدیره. یک لایه از انسان تجزیه و تحلیل و بینش نیاز به توان بالای داده ها را به داستان پشت آن به زندگی (در اینجا چند نمونه از چگونه ما انجام داده ایم این در CARMA). این نیاز به یک بزرگتر سرمایه گذاری در صف مقابل اما آن را به ارزش آن انسانی تجزیه و تحلیل می تواند سطح ارتباط بین داده ها و نتایج کسب و کار اجازه می دهد ما را به مانند برای مانند مقایسه با بخش های دیگر فعالیت ها و ثابت کنیم که ما سزاوار بودجه بیشتر از ما می خواهم به طور معمول دریافت کنید.

خندق آوس یک بار و برای همه است.

آوس و یا تبلیغات ارزش معادل تاریخ به 1930s شده اند و محکوم جهانی روابط عمومی در صنعت برای بیش از 20 سال پس چرا هنوز زنده است ؟ غلط رهبران کسب و کار در حال وسوسه توانایی به نسبت پولی بازگشت روابط عمومی اما به وضوح گذاشته شده در این راهنمای قطعی: چرا آوس نامعتبر هستند توسط CARMA همکاری شریک مدیریت و صندلی AMEC ریچارد Bagnall همه ما می دانیم که تبلیغات و روابط عمومی دو کاملا متفاوت جانوران که نمی تواند و نباید های موجود و یا اندازه گیری در همان راه. آوس ما اجازه نمی دهد تا به مقایسه تاثیر بر نتایج کسب و کار بین روابط عمومی و بخش های دیگر.

بنابراین اگر شما هنوز هم نیاز به مبارزه برای بودجه خود را در این سال حفظ این سه نکته را در ذهن داشته باشیم هنگامی که راه اندازی خود را اندازه گیری و ارزیابی برنامه ها در سال 2020 به طوری که این زمان در سال آینده شما می توانید زمان کمتری را صرف تاکید در مورد بودجه و زمان بیشتری نوشیدن شراب در میخانه ،

Yoo Mee Pontonnier سر تا بازاریابی برای CARMA در سطح جهان و در لندن مستقر است. همیشه کنجکاو یادگیرنده شما می توانید او را پیدا کنید و در مورد کاوش در لندن و شهرهای دیگر و یا گوش و خواندن هر چیزی برای انجام با اساطیر و تاریخ است. قبل از پیوستن به CARMA Yoo Mee به دست آورد متنوع بازاریابی تجربه کار هر دو مشتری و آژانس طرف در Ketchum, Estée Lauder شرکت ها و کریستی.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

منتشر شده در کارما
آهنگ پیشواز همراه اول