در طول COVID-19 همه گیر افراد جوان زندگی با معلولیت شده اند یادگیری مهارت های زندگی در یک پادشاه مراتع کافه.
کافه کنار درب صاحبان برت و ونسا Mitchell باز کافه بعد از دیدن چگونه پسر خود را که فلج مغزی است و در حال حاضر 30, تلاش برای پیدا کردن اشتغال است.
“رویای کافه آمد از [براد] گرفتن فرصت های کار در هر نقطه دیگری” ونسا گفت.
در خبری دیگر:
“ما می دانیم که بسیاری از مردم در ناتوانی بخش از طریق براد بنابراین ما می دانستیم که مبارزات خود را به عنوان به خوبی.
“این بسیار سخت است برای این بچه ها به نوبه خود با یک رزومه در هر نقطه.”
در حال حاضر آنها را افراد جوان که دارای معلولیت از این فرصت برای به دست آوردن تجربه در حالی که یادگیری مهارت های مهم زندگی.
کافه هدف ساخته شده برای تهیه کردن به صورت مردم آنها را از قطار.
شرکت کنندگان یاد بگیرند که چگونه برای قهوه, برابر, دستمال, پاک کردن جداول و دیگر ضروری مهمان نوازی مهارت. آنها همچنین می توانید برای به دست آوردن یک گواهی نامه از سه مهمان نوازی و اگر آنها می خواهند به.

پرشور: کافه کنار درب صاحبان برت و ونسا Mitchell شروع کسب و کار پس از تماشای پسر خود که فلج مغزی در تلاش برای پیدا کردن اشتغال است. تصاویر: فیلیپ Biggs
برخی از ماندن برای یک ساعت برخی از اقامت برای شش – واقعا این همه بستگی دارد چگونه آنها مقابله با, محیط زیست, Vanessa گفت.
بیش از چهار سال دوره شده اند عامل میچل کمک کرده اند شش جوان حرکت مردم در به دست آوردن اشتغال است.
در حال حاضر کافه در کنار درب 16 افراد جوان که شرکت در برنامه های آموزشی در سراسر شش روز.
ونسا گفت: اکثر کسانی که ادامه داد: برای آمدن به این کافه به قطار در طول COVID-19 مستند دوره است.
“ما را تشویق ملی بیمه از کار افتادگی طرح به ادامه برنامه های ما تا آنجا که ما می تواند” او گفت:.
“از آنجا که این بچه ها به اندازه کافی اضطراب, بهداشت روان و همه چیز در زندگی که اگر روال زندگی شان را تغییر می شود, آن می اندازد و آنها را برای شش.
“بنابراین ما تشویق شدند اگر ما می تواند به باز نگه دارید.”
او گفت: کافه خود را تغییر کسب و کار ارائه شده به منظور تهیه کردن به نیازهای مشتریان خود و COVID محدودیت.
به جای کمک به اجرای این کافه شرکت کنندگان به آنها کمک کرد آماده سازی وعده های غذایی برای سالمندان, مشتریان, ونسا گفت.
“ما شروع به ساخت شب غذا برای سالمندان ما مشتریان… و پس از آن ما خواهد هاپ در ماشین – ما را طبخ و سپس ما را تحویل,” او گفت:.
“این است که ما چگونه از طریق COVID و چگونه ما را نگه داشته و شرکت کنندگان مشغول است.”
برت با تاکید بر اهمیت حفظ روال برای شرکت کنندگان خود را.
“ما همه کار را از طریق معمول و روال زندگی شان است,” او گفت:.
شرکت کنندگان اشلی, 24, جاش, 20 و امیلیا, 16 که آخرین نام شده اند نکردن دلایل حفظ حریم خصوصی گفت: تمام آنها لذت می برد و قادر بودن برای به دست آوردن برخی از مهارت های زندگی.
اشلی, که همچنین با این نسخهها کار در خط آبی لباس های شسته شده, گفت که او لذت می برد که قادر به استقلال. او هیجان زده در مورد نقش خود به عنوان کافه ماشین ظرفشویی.
جاش از سوی دیگر بسیار بیشتر عملی در رویکرد خود را. او دسته پخت و پز و امیدوار است این آموزش را دریافت کرده و در درب بعدی کمک خواهد کرد که کار او در آینده است.
آملیا به شوخی گفت: به این دلیل او لذت می برد از آمدن به این کافه به این واقعیت بود که او مجبور به انجام کارهای زیادی است.
این میچل پرشور در مورد کمک به افرادی که می آیند برای آموزش.
“عشق ما را فرصت دادن به این بچه ها چیزی در زندگی خود” برت گفت.
“این که آیا آن را فقط [بهتر] اعتماد به نفس از طریق بودن در عمومی و برقراری ارتباط با افراد مختلف به غیر از پدر و مادر خود و یا مراقبان آنها,” ونسا اضافه شده است.
“هر کمی از بهبود فقط شگفت انگیز است.”
آنها بر اهمیت تعامل جامعه با خود شرکت کنندگان است.
“این است که پذیرش این افراد در جامعه… ما باید بسیار منظم مشتریان ما مشتریان که در ظهور [و] هرگز در اینجا… و ناگهان همه آنها به هفته آینده و از هفته آینده” ونسا گفت.
“مردم بسیار حمایتی از آنچه که ما انجام دهد.”
ونسا گفت کافه عمل بیشتر شبیه به یک مرکز جامعه از یک کسب و کار است.
“تقریبا هر مشتری که در پیاده روی ما می دانیم که نام خود را” او گفت:.
“اگر ما نمی دانیم که نام خود ما قطعا رسیدن به می دانم که آن را بسیار به سرعت.”
ثبت نام به یکی از ما خبرنامه:
Leave a reply