رفتن به نوشته‌ها

گارد ریپلی سرگرمی انتقاد در قایق سقوط

توسط مارگارت استافورد و جیم سالتر

آزادی, Mo. (AP) — اردک قایق در حال غرق شدن در ایالت میسوری دریاچه که به کشته شدن 17 نفر در دو تابستان پیش به احتمال زیاد نمی خواهد که اتفاق افتاده است اگر گارد ساحلی ایالات متحده آمریکا تا به حال به دنبال توصیه های برای بهبود ایمنی از جمله جاذبه های گردشگری فدرال ایمنی تنظیم کننده روز سه شنبه گفت.

ملی ایمنی حمل و نقل منتشر شد یافته های تحقیقات خود را به جولای 2018 تراژدی نزدیک برانسون.

اگر گارد ساحلی تا به حال به دنبال توصیه هایی برای کوچک قایق سواری که NTSB و پس از ساخته شده در آرکانزاس در سال 1999 به قتل 13 نفر میسوری قایق “به احتمال زیاد نمی خواهد که غرق گفت:” برایان جوان یک NTSB حادثه محقق شده است.

جوان نیز گفت: این سازمان کارکنان معتقد است سوار اردک باید به حالت تعلیق در آب عملیات که روز به دلیل شدید پیش بینی آب و هوا.

در میان فایل های سه شنبه منتشر شد نامه ای بود که NTSB دریافت شده از گارد ساحلی موافقت که سایبان و سمت پرده ها باید از خاکی تور وسایل نقلیه شناخته شده به عنوان کشش اردک قایق.

NTSB رئیس رابرت Sumwalt گفت: در یک تلفن کنفرانس خبری که اگر چه گارد ساحلی توصیه های لازم نیست که به زور از مقررات او را “بسیار خوشبین” آژانس متعهد به بهبود کوچک قایق مسافربری ایمنی. اردک قایق نباید اجازه را به کار گیرند تا زمانی که دوباره توصیه به طور کامل اجرا شده است.

این NTSB گفت: یک علت احتمالی این حادثه شامل تصمیم ریپلی Entertainment Inc., که خریداری سوار اردک جاذبه در سال 2017 به عمل دریاچه تورهای با وجود باران شدید هشدار داد. رگ آب گرفتگی از طریق هوا مصرف تخم در کمان بود که آب و هوا تنگ است.

آن هم مقصر گارد ساحلی عدم نیاز به کافی شناور در وسایل نقلیه دوزیست و شکست خود را به آدرس خروجی اضطراری در چنین وسایل نقلیه با سایبان های ثابت که منجر به غرق شدن و از دست دادن زندگی است. یافته های تکرار منتشر شده در ماه نوامبر است.

آوریل 15 نامه از دانیل آبل معاون دریاسالار از گارد گفت نگهبانی توافق با NTSB توصیه به حذف سایبان سمت پرده و ارتباط فریم از اردک قایق به بهبود مسافران شانس فرار در مواقع اضطراری.

گارد ساحلی صادر کرده است ایمنی دریایی بولتن اطلاعات, اولین گام در روند.

ریپلی سرگرمی حل و فصل 31 پرونده های حقوقی ثبت شده توسط بازماندگان و بستگان کسانی که درگذشت. مرده شامل از ایندیاناپولیس. دیگر قربانیان از میسوری ایالت ایلینوی و آرکانزاس است.

سخنگوی سوزان Smagala-Potts گفت: ریپلی سرگرمی خواهد بررسی گزارش NTSB و آن سوار اردک به طور کامل همکاری با تحقیقات فدرال.

“ما باقی می ماند اختصاص داده شده به کار با جامعه برانسون و ادامه حمایت ما از همه کسانی که تحت تاثیر این حادثه” Smagala-Potts گفت.

Missouri State Highway Patrol محققان در مصاحبه قایق اردک سروان. اسکات McKee روز پس از حادثه. McKee گفت: او در زمان قایق به داخل آب به دلیل رادار نشان داد طوفان بود دور اما آن را به سرعت تبدیل از آرام به آشفته.

NTSB اعضا قادر به مصاحبه McKee . McKee, از ورونا متهم به 17 فقره سوء سهل انگاری یا بی توجهی به وظیفه. نیز به اتهام سوء رفتار و غفلت است.

مارسل Muise دریایی تصادف محقق گفت: اعضای هیئت مدیره که در آن به نظر می رسد McKee ندارد اطلاعات مورد نیاز او را به یک تصمیم گیری مناسب در مورد رفتن بر روی دریاچه است. او اشاره کرد که دریاچه روشن بود که McKee وارد شدند و سه نفر دیگر اردک قایق بر روی آب نشان داد وجود دارد هیچ دلیلی برای نگرانی.

برخی از NTSB اعضای هیئت مدیره شد و شک و تردید کرد و گفت: این خدمات ملی آب و هوا صادر شده طوفان گزارش در مقدار زیادی از زمان برای متوقف کردن قایق از رفتن در آب است.

ریپلی به حالت تعلیق عملیات قایق های پس از حادثه و هنوز معلوم نیست اگر آنها هرگز بازگشت به دریاچه.

رابرت Mongeluzzi که شرکت نشان دهنده نزدیک به دو ده نفر بودند که در کشتی, قایق, تقدیر NTSB یافته و گفت: این پشتیبانی از قربانیان تماس برای جلوگیری از اردک قایق از همیشه در حال استفاده دوباره.

“اردک قایق تله مرگ است که آب گرفتگی تبدیل به غرق شدن تابوت” Mongeluzzi گفت. “گارد ساحلی و قایق اردک صنعت باید از خون این برانسون قربانیان در دست خود را برای ادامه به نادیده گرفتن هشدارهای. امیدوارم این بار آنها را گوش دهید.”

___

سالتر گزارش از اوفالن میسوری.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

منتشر شده در تایمزلیدر
آهنگ پیشواز همراه اول