Op مغازه ها پدید آمده اند به عنوان برنده بعید است در میان بیماری همه گیر کوروناویروس با فروشگاه های گزارش فروش در حد نرخ بالاتر از قبل از این ویروس در بسیاری از رسانه های خرده فروشی را تعطیل.
نکات کلیدی:
- موسسات خیریه ضربه سخت COVID-19 گویند op فروشگاه فروش آنها را افزایش
- مدیران می گویند op فروشگاه کمک های مالی نیز تا و فروشگاه کامل با انبار
- مشتریان می گویند, op فروشگاه تجربه است در مورد بیش از پیدا کردن یک معامله
سازمان خیریه St Vincent de Paul جامعه در و گفت که در حال حاضر شاهد عمده افزایش تقاضا پس از کسب و کار به حرکت آمد که COVID-19 آمار و درب را ببندید.
“این واقعا یک تست هم برای ما. ما به طور قابل توجهی متکی به درآمد و سود ساخته شده که از طریق فروشگاه های ما به صندوق خدمات ما” سنت وینسنت و مدیر کل کارل Prowse گفت.
“بدیهی است که COVID آمد از سمت چپ میدان, هیچ کس را دیدم آن را در حال آمدن است و ما در واقع کاهش یافته است بیش از 2.4 میلیون دلار در درآمد بیش از دو ماه دوره است.
“برای ما که مهم هنگامی که ما در حال تلاش برای کمک به مردم بیشتر و بیشتر در زمانی که آنها نیاز دارند.”

آقای Prowse گفت: میانگین فروش در فروشگاه های خود را تا به حال شروع به پریدن کرد تا 40 درصد نسبت به قبل از همه گیر سطوح.
“به علاوه ما دیده می شود بسیاری از مردم از آمدن به فروشگاه است که ما قبل از دیده نمی شود که فوق العاده است.”
افزایش بزرگ در کمک های مالی
استرالیا صلیب سرخ op فروشگاه مدیر فروشگاه در کوه زالزالک, Jo Buzuk گفت: تعدادی از لباس کمک های مالی رشد کرده بود کمک به افزایش سهام.

“ما فقط شاهد یک افزایش بزرگ در کمک های مالی بدیهی است که مردم تمیز کردن در حالی که آنها در خانه گیر کرده که فوق العاده است که بدیهی است که منجر به داشتن بسیار کامل فروشگاه” او گفت:.
“شده است وجود دارد بسیاری منافع بیشتر در آینده از طریق بدیهی است که با کمک های مالی نیز هست اما مردم در حال خرید [و] ما باید مقدار زیادی از اقلام زمستان.
“ما تا به حال مقدار زیادی از به طور منظم از طریق آمده و آنها را شگفت زده مانند, “اوه,, ما را از گذشته و شما باز دوباره’ به طوری که آنها واقعا مثبت است. آن را بزرگ بوده است بازخورد از جامعه است.”
استرالیا صلیب سرخ سر خرده فروشی ریچارد وود گفت آن دو WA فروشگاه بازگشایی در مارس 19 و بقيه به دنبال آن در آغاز ماه ژوئن و پس از فروش افزایش یافته است.
“ما خوشحالیم که می گویند ما شده است دریافت پشتیبانی قوی به صورت محلی و فروش های ما تا حدود 35 درصد در سال گذشته در WA,” او گفت:.
“نتایج خوب در و با توجه به طیف وسیعی از دلایل از جمله شور و شوق در میان مردم به خارج و فروشگاه ما به طور منظم دانستن است که صلیب سرخ مغازه ها یک جای خنک به ارزش برای پول است در حالی که حمایت از یک علت خوب و چهره های جدید است که ممکن است پیدا کردن آن سخت تر به پایان می رسد دیدار.”
نه فقط در مورد توافقات
با بسیاری از استرالیایی غرب صرف زمان بیشتری را در خارج از خانه انتخاب به فروشگاه خیریه در فروشگاه به نظر می رسد بیش از فقط در مورد صرفه جو.

“[آن را] بزرگ احساس می کند احساس می کند واقعا خوب برای پیدا کردن بسیاری از چیزهای کوچک, بازگشت به آن. آن را واقعا خوب جامعه در اطراف آن به عنوان” خریدار ویکتوریا ترنر گفت.
خریداران همکار Synaed روشه و لورن الیوت گفت: همچنین در مورد کاهش اثرات زیست محیطی.

“من نمی خواهم به خرید مقدار زیادی از مد سریع چیزهایی سقوط از هم جدا واقعا سریع و من واقعا مثل خرید لباس که بیشتر پایدار” خانم روشه گفت.
“من فکر می کنم شما می توانید مانند یک تنوع وسیع تری از اندازه نیز همیشه وجود دارد چیزی است که واقعا بزرگ شما می توانید برای بزرگتر نوع بدن و یا بسیار کوچک است. آن را فقط آنقدر متنوع و واقعا سرگرم کننده” Ms الیوت گفت.
“من واقعا فکر می کنم آن را یک حس دوست داشتنی از جامعه به خصوص با استرالیا صلیب سرخ چون شما تقریبا به طور مستقیم کمک می کند.”
Leave a reply