رفتن به نوشته‌ها

به عنوان اتاق های خبر در صورت coronavirus مرتبط با کاهش 54 درصد از آمریکایی ها رای دادن رسانه ها در واکنش به شیوع مثبت


رئیس جمهور تهمت صحبت با اعضای coronavirus نیروی کار و خبرنگاران در کاخ سفید به باغ گل رز در مارس 30. (Jabin Botsford/واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ)

بسیاری از ایالات متحده, اخبار سازمان های پوشش coronavirus همه گیر در حالی که خود را مواجه با فشار مالی از آن. تعداد فزاینده ای اعلام کرده اند اخراج furloughs و سایر اقدامات کاهش هزینه به عنوان ویروس inflicts گسترده درد در اقتصاد و این کاهش در بالا آمده است از سال قبل از آن کاهش newsroom نیروی انسانی به خصوص در روزنامه ها.

در میان چالش های مالی روبرو اتاق های خبر 54 درصد از بزرگسالان ایالات متحده می گویند که رسانه های خبری انجام داده اند بسیار عالی و یا خوب کار پاسخ به شیوع کروناویروس با توجه به بررسی های انجام شده مارس 19-24 به عنوان بخشی از مرکز تحقیقات پیو در انتخابات, اخبار مسیر پروژه است. کمی کوچکتر به اشتراک گذاری (46%) می گوید: رسانه ها پاسخ شده است تنها عادلانه و یا ضعیف است.

آمریکایی ها رای رسانه های خبری در پاسخ به این ویروس مثبت تر از آن است که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اما منفی بیش از پاسخ کلیدی دیگر بازیگران از جمله مقامات بهداشت عمومی و ایالتی و محلی و مقامات منتخب و مردم عادی در جوامع خود.

عمومی ارزیابی از این رسانه پاسخ می آید در زمانی که اکثر آمریکایی ها با توجه به کروناویروس اخبار. حدود شش-در-ده بزرگسالان ایالات متحده (57%) می گویند که آنها در حال دنبال کردن اخبار در مورد ویروس بسیار نزدیک و بیشتر از 35% به دنبال آن نسبتا نزدیک با توجه به بررسی 11,537 بزرگسالان است که اعضای این مرکز آمریکایی روند پنل.

ببینید ما قبلا گزارش: آمریکایی ها غوطه ور در COVID-19 اخبار; بیشتر فکر می کنم رسانه ها انجام می دهند نسبتا خوبی آن را پوشش

شبکه TV, چاپ, روزنامه, مصرف کنندگان مثبت

Chart shows those who mainly get news from network TV, print most positive about media's COVID-19 responseنظرات در مورد اخبار رسانه ها در واکنش به شیوع متفاوت است بسته به آمریکایی ها با استفاده از پلت فرم برای گرفتن اخبار.

آمریکایی ها که سیاسی و انتخابات اخبار از دو سیستم عامل – شبکه های تلویزیونی و نشریات چاپی – به احتمال زیاد به می گویند که رسانه های خبری در حال انجام خوب و عالی کار در پاسخ به شیوع کروناویروس.

حدود دو سوم از کسانی که در درجه اول به نوبه خود به شبکه تلویزیونی (68%) و چاپ انتشارات (66 درصد) در بیان این دیدگاه است. (این مهم است به یاد داشته باشید که خوانندگان روزنامه برندها اغلب دسترسی به محتوای آنلاین و نه از طریق چاپ نسخه. این تحلیل به نظر می رسد به طور خاص در خوانندگان است که به طور عمده اخبار خود را از طریق فیزیکی چاپ نسخه. و این گروه رسانه های چاپی مصرف کنندگان بیشتر احتمال دارد نسبت به سایر انواع اخبار کاربران می گویند آنها برای اخبار محلی که ممکن است مربوط به خود را بیشتر نگرش مثبت نسبت به رسانه ها عملکرد.)

افرادی که به نوبه خود به سیستم عامل های دیگر از شبکه های تلویزیونی و نشریات چاپی به طور کلی کمتر به احتمال زیاد به ابراز نظر مثبت در مورد چگونه رسانه ها در پاسخ به شیوع کروناویروس. حدود شش-در-ده نفر از کسانی که پلت فرم اصلی است که تلویزیون محلی (60%) و یا کابل تلویزیون (57%) بیان یک نظر مثبت و نصف و یا کمتر می گویند همان در میان کسانی که تکیه به طور عمده در وب سایت های خبری و یا برنامه های (50%) رادیو (47 درصد) و یا رسانه های اجتماعی (41%).

می خواهید برای دیدن اطلاعات بیشتر در این …

به تجزیه و تحلیل این پرسش نظرسنجی توسط رسانه های اضافی عادات و خصوصيات دموگرافيک بازدید از مجموعه داده.

اخیر کاهش بودجه در, اخبار صنعت آمار روزنامه ها به خصوص سخت است. در تاریخ 1 آوریل گانت ناشر از ایالات متحده آمریکا امروز و بیش از 260 دیگر روزانه نشریات در سراسر کشور اعلام کرد گام برای کاهش مخارج آن توسط 100 میلیون دلار به 125 میلیون دلار در این سال از جمله اخراج furloughs و کاهش حقوق و دستمزد برای مدیران. دیگر روزنامه را به حالت تعلیق در مسائل آینده کاهش می یابد و یا پرینت گردش خون. این کاهش به دنبال یک دهه است که در آن newsroom اشتغال در ایالات متحده در روزنامه ها کاهش یافت و 47 درصد با توجه به زودتر مرکز تحقیقات پیو تجزیه و تحلیل.

سختی ها رو به اتاق های خبر در طول COVID-19 pandemic منجر شده برخی از ناظران به صورت یک “روزنامه نگاری محرک” برای کمک به, اخبار صنعت ساحل تا منابع مالی خود را.

گسترده حزبی شکاف نشان دهنده یک الگوی

نگرشی تفاوت در مورد رسانه ها در پاسخ به کروناویروس ها حتی بزرگتر از زمانی که بررسی از طریق لنز حزبی شناسایی که هنوز روشن ترین خط در آمریکایی نگرش در مورد رسانه ها.

حدود دو سوم از دموکرات ها و دموکراتیک متمایل مستقل (68%) – اما فقط 37 درصد از جمهوری خواهان و عربستان leaners – می گویند رسانه ها انجام شده است یک خوب و عالی کار در پاسخ به شیوع بیماری با توجه به اواخر ماه مارس بررسی. پارتیزان بیشتر در مورد تقسیم رسانه ها پاسخ از آنها در مورد پاسخ توسط دیگر افراد و یا اشخاص مورد خواسته در این نظر سنجی به غیر از مغلوب ساختن پیشی جستن.

Chart shows older Democrats far more likely than younger ones to see the news media's COVID-19 response positivelyدر میان دموکرات ها (از جمله leaners) افراد مسن بسیار بیشتر از بزرگسالان جوانتر به یک تصور مثبت از رسانه coronavirus پاسخ. حدود نه-در-ده دموکرات سنین 65 ساله و مسن تر (89%) نرخ رسانه ها در پاسخ به شیوع بیماری به عنوان خوب و عالی در مقایسه با 82 درصد از کسانی که در سنین 50 تا 64 65 درصد از کسانی که در سنین 30 تا 49 و تنها 42 درصد از کسانی که در سنین 18 تا 29. در میان جمهوری خواهان و اوباما leaners اما نگرش رسانه ها را از دست داده و از شیوع کروناویروس نمی بسیار متفاوت با سن. در سراسر سن گروه بین 31 درصد و 39 درصد از جمهوری خواهان می گویند رسانه ها انجام شده است یک خوب و عالی کار در پاسخ به شیوع بیماری.

صرف نظر از پارتیزانی شناسایی آمریکایی ها به طور کلی بی اطلاع هستند و از مبارزات مالی مواجه محلی بسیاری از اتاق های خبر در اواخر سال 2018 بررسی مرکز تحقیقات پیو در بر داشت. در این نظرسنجی 72 درصد از هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواهان گفت: محلی خود را رسانه های خبری انجام شد و از نظر مالی. این نمایش ادامه داشت حتی اگر تنها 16 درصد از دموکرات ها و 14 درصد از جمهوری خواهان گفت که آنها شخصا پرداخت کرده بود برای اخبار محلی در سال گذشته چه از طریق اشتراک اهدا و یا عضویت در.

این اقدامات و بیشتر می توانید به کاوش بیشتر در اخبار انتخابات مسیر داده های ابزارکه در آن تمام اطلاعات مرتبط با این پروژه در دسترس برای استفاده عمومی است. شما می توانید جزئیات بیشتر در مورد افکار عمومی از COVID-19 اینجا.

داده ها در این تجزیه و تحلیل می آید در درجه اول از یک بررسی انجام شده مارس 19-24, 2020. دیدن سوالات نظر سنجی و روش برای این تجزیه و تحلیل و یا دسترسی به داده ها.

گواهينامه ها: انتخابات, اخبار, مسیر پروژه ساخته شده است توسط تراست خیریه پیو. مرکز تحقیقات پیو تابعه خیریه پیو تراست اولیه آن منابع و مدارک. این طرح یک تلاش مشترک بر اساس ورودی و تجزیه و تحلیل تعدادی از افراد و کارشناسان در مرکز تحقیقات پیو.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

منتشر شده در روزنامه نگار
آهنگ پیشواز همراه اول