رفتن به نوشته‌ها

آمریکایی ها که در درجه اول دریافت اخبار از طریق رسانه های اجتماعی هستند به احتمال زیاد به دنبال COVID-19 پوشش به احتمال زیاد به گزارش دیدن ساخته شده تا اخبار


A woman checks her cellphone in Los Angeles on March 20. Los Angeles County had announced a near-lockdown a day earlier in an effort to slow the spread of the coronavirus. (Frederic J. Brown/AFP via Getty Images)

یک زن چک تلفن همراه خود را در لس آنجلس در 20 مارس. لس آنجلس اعلام کرده بود نزدیک به مستند یک روز پیش از آن در تلاش برای کند کردن گسترش coronavirus. (Frederic J. Brown/خبرگزاری گتی ایماژ)

در حالی که پوشش COVID-19 همه گیر مصرف کشور, اخبار, مردم, که شایع ترین مسیر سیاسی و اخبار انتخابات را از طریق رسانه های اجتماعی هستند و کمتر از دیگران را از نزدیک زیر که پوشش.

A chart showing those who get news mostly on social media less likely to be following coronavirus newsو بیشتر از این رسانه های اجتماعی اخبار مصرف کنندگان می گویند که آنها را دیده اند حداقل برخی از اطلاعات غلط در مورد این بیماری همه گیر با توجه به بررسی های انجام شده مارس 10-16, 2020 به عنوان بخشی از مرکز تحقیقات پیو در انتخابات, اخبار مسیر پروژه است.

این پاسخ ممکن است کمک به توضیح یکی دیگر از پیدا کردن: کسانی که استفاده از رسانه های اجتماعی خود را به عنوان شایع ترین اخبار مسیر – 18 درصد از بزرگسالان ایالات متحده به طور کلی – کرایه نسبتا ضعیف وقتی که می آید به پاسخ به یک سوال در مورد زمانی که یک واکسن ممکن است در دسترس خواهد بود. این یافته ها آمده از یک نظرسنجی از 8,914 بزرگسالان ایالات متحده که اعضای این مرکز آمریکایی روند پنل.

یکی از راه های درک, اخبار مخاطبان امروز در محیط پیچیده است که نگاهی به مصرف کنندگان از طریق منشور از شایع ترین مسیر برای گرفتن اخبار سیاسی: چاپ و رادیو و تلویزیون محلی ، ملی تلویزیون کابلی و تلویزیون و سایت های رسانه های اجتماعی و وب سایت های خبری و یا برنامه های.

A chart showing about two-in-ten U.S. adults get most of their political news on social mediaبه طور کلی 18 ٪ از آمریکایی ها که “رسانه های اجتماعی برای اولین بار” ایستادگی کردن به عنوان جوان تر بیشتر احتمال دارد به اسپانیایی و کمتر علاقه مند در اخبار سیاسی, هر چند آنها به شدت با مشخصه خاص هر حزبی تکیه.

بیش از نیمی که تکیه بیشتر بر رسانه های اجتماعی برای اخبار سیاسی می گویند که آنها با آن مواجه شده اند ساخته شده تا اخبار در مورد COVID-19

حدود چهار-در-ده نفر از کسانی که بستگی رسانه های اجتماعی خود را سیاسی و انتخابات اخبار (37%) می گویند که آنها به دنبال اخبار در مورد شیوع بسیار نزدیک کمترین درصد از هر گونه خبر در مسیر خواسته در مورد. کسانی که عمدتا تکیه بر محلی رادیو و تلویزیون بعدی-کمترین با 44 درصد از هر گروه گفت: آنها به دنبال COVID-19 پوشش بسیار نزدیک است. که در مقایسه با حدود دو سوم (65%) از کسانی که بیشتر تکیه بر کابل تلویزیون برای اخبار سیاسی.

می خواهید برای دیدن اطلاعات بیشتر در این …

به تجزیه و تحلیل این پرسش نظرسنجی توسط رسانه های اضافی عادات و خصوصيات دموگرافيک بازدید از ابزار تعاملی و دسترسی به داده ها.

در تمام هشت در ده رسانه های اجتماعی اخبار مصرف کنندگان می گویند آنها شده اند پس خبر از شیوع حداقل نسبتا نزدیک است. در حالی که هنوز یک اکثریت قوی آن است که دوباره کمترین درصد برای هر یک از این هفت گروه های خبری.

از راه مقايسه 95 درصد از کسانی که در درجه اول استفاده از کابل تلویزیون برای اخبار سیاسی و 94 درصد است که استفاده از تلویزیون ملی و 92% که تکیه بر روی وب سایت های خبری شده اند پس از شیوع نسبتا و یا بسیار نزدیک است.

A chart showing majority of those who get most news from social media say they’ve seen at least some misinformation about the coronavirusو برخی از رسانه های اجتماعی چه خبر مصرف کنندگان دیده می شود مشکل ساز شده است. بیش از نیمی (57%) از کسانی که تکیه بیشتر بر روی رسانه های اجتماعی برای اخبار می گویند آنها مواجه می شوند برخی یا بسیاری از اخبار و اطلاعات در مورد شیوع است که به نظر می رسید به طور کامل ساخته شده است. است که بالاترین درصد برای هر یک از اخبار مسیر قرار گرفتند. آن می ایستد به خصوص در تضاد کامل با بخش کوچک از کسانی که ترجیح می دهند محصولات چاپی برای, اخبار 37 درصد از آنها می گویند که آنها آمده ام بر ساخته شده تا اخبار.

با توجه به اطلاعات آنها را دیده ام که از رسانه های اجتماعی, رسانه ها, اخبار مصرف کنندگان با احتمال بیشتری نسبت به اکثر می گویند که منابع خبری را اغراق آمیز تهدید مطرح شده توسط ویروس. به طور کلی 70 درصد از آنها می گویند که این رسانه ها تا حد زیادی یا کمی اغراق آمیز خطرات تنها با کسانی که در رادیو گروه (69%) و وب سایت های خبری گروه (67%) به عنوان به احتمال زیاد برای دیدن آن مبالغه.

در همان زمان 45 درصد از رسانه های اجتماعی اخبار مصرف کنندگان می گویند که این رسانه ها تا حد زیادی اغراق آمیز خطرات – در میان بالاترین درصد از هفت گروه همراه با رادیو کنندگان (44 درصد).

کاربران رسانه های اجتماعی کرایه ضعیف در سوال در مورد COVID-19 واکسن

A chart showing knowledge about coronavirus vaccine varies by where people turn most for political newsاین نظرسنجی همچنین پرسید: اگر پاسخ دهندگان می دانم زمانی که یک واکسن برای COVID-19 ممکن است در دسترس خواهد بود. حدود چهار-در-ده (37%) از رسانه های اجتماعی اخبار مصرف کنندگان انتخاب شده پاسخ این است که در خط با اظهارات کارشناسان بهداشت عمومی: که آن را یک سال یا بیشتر برای تبدیل شدن به در دسترس است. تنها با همین درصد کم پاسخ صحیح است تلویزیون محلی در 32 درصد است. حداقل نیمی از تمام گروه های دیگر گفت: این امر می تواند یک سال یا بیشتر.

این عمدتا به دلیل سهم بیشتری از رسانه های اجتماعی-مصرف کنندگان بیان عدم قطعیت است. یک سوم از اخبار رسانه های اجتماعی مصرف کنندگان می گویند آنها مطمئن هستند پاسخ (33%) تعداد دوباره rivaled تنها با تلویزیون محلی کاربران (33%).

در به احتمال زیاد منبع جدید coronavirus, اخبار رسانه های اجتماعی و مصرف کنندگان نیز کمی بیشتر از کسانی که به نوبه خود به مسیرهای دیگر می گویند که این ویروس ایجاد شده در آزمایشگاه به عمد یا غیر عمدی. این است که بیشتر مربوط به این واقعیت است که بزرگسالان جوانتر هستند بیشتر احتمال دارد به این پاسخ بدون در نظر گرفتن آنچه در سیستم عامل استفاده می کنند.

این اقدامات و بیشتر می توانید به کاوش بیشتر در اخبار انتخابات مسیر داده های ابزار که در آن تمام اطلاعات مرتبط با این پروژه در دسترس برای استفاده عمومی است. شما می توانید جزئیات بیشتر در مورد افکار عمومی از COVID-19 اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

منتشر شده در روزنامه نگار
آهنگ پیشواز همراه اول