رفتن به نوشته‌ها

آمریکایی ها که به طور عمده اخبار خود را در رسانه های اجتماعی هستند و کمتر درگیر کمتر آگاه

کسانی که با تکیه بر رسانه های اجتماعی برای اخبار به احتمال زیاد کمتر به حقایق در مورد کوروناویروس و سیاست و بیشتر احتمال دارد به شنیدن برخی از ادعاهای اثبات نشده

چگونه ما این

Chart shows about one-in-five U.S. adults say they get their political news primarily through social mediaظهور رسانه های اجتماعی تغییر کرده است اطلاعات چشم انداز در بی شمار از جمله شیوه ای که در بسیاری از آمریکایی ها نگه دارید تا با زمان حوادث است. در واقع رسانه های اجتماعی در حال حاضر در میان شایع ترین مسیر که در آن مردم به خصوص افراد جوان – دریافت خود را, اخبار سیاسی.

جدید مرکز تحقیقات پیو تجزیه و تحلیل بررسی های انجام شده بین ماه های اکتبر و ژوئن 2019 2020 می یابد که کسانی که تکیه بیشتر بر رسانه های اجتماعی برای اخبار سیاسی متمایز از دیگر اخبار مصرف کنندگان در تعدادی از راه های. این بزرگسالان ایالات متحده برای مثال تمایل به کمتر از دیگر اخبار مصرف کنندگان به دنبال نزدیک عمده اخبار از جمله شیوع کروناویروس و 2020 انتخابات ریاست جمهوری. و شاید به آن, این گروه همچنین گرایش به کمتر آگاه در مورد این موضوع است.

از طریق چندین نظرسنجی بیش از نه ماه گذشته مرکز آمریکایی, اخبار, مسیر پروژه شده است به بررسی ارتباط بین آمریکایی ها اخبار عادات و آنچه که آنها در شنیدن و درک در مورد رویدادهای جاری. یکی از جنبه های مهم این پروژه است در نظر گرفتن یک نگاه عمیق تر در این مسیر و یا سیستم عامل آمریکایی ها با استفاده از اغلب برای دسترسی به اخبار – مانند وب سایت های خبری و یا برنامه های رسانه های اجتماعی محلی و کابل شبکه تلویزیون و رادیو و یا چاپ.

همانطور که از اواخر سال گذشته 18 درصد از بزرگسالان ایالات متحده می گویند که آنها به نوبه خود بیشتر به رسانه های اجتماعی سیاسی و انتخابات اخبار. که پایین تر از این سهم که با استفاده از وب سایت های خبری و برنامه های (25%) اما در مورد در تاریخ همتراز با درصد که می گویند اولیه خود مسیر کابل تلویزیون (16 درصد) و یا تلویزیون محلی (16%) و بالاتر از این سهام که به نوبه خود به سه نفر دیگر از مسیرهای ذکر شده در این نظرسنجی (شبکه تلویزیون و رادیو و چاپ).

برای بررسی بیشتر تاثیر این مطلب نسبتا جدید به اخبار اکوسیستم این گزارش مطالعات فنی بزرگسالان ایالات متحده که تکیه بر رسانه های اجتماعی به عنوان اصلی مسیر سیاسی و انتخابات, اخبار در مقايسه با شش گروه دیگر.

جمعیتی ایالات متحده بزرگسالان که تکیه بیشتر بر رسانه های اجتماعی برای اخبار تمایل به جوان تر کمتر احتمال دارد به رنگ سفید و سطوح پایین تر از آموزش و پرورش نسبت به کسانی که به طور عمده استفاده از چندین سیستم عامل های دیگر.

Chart shows those who get most political news from social media most likely to be under 30

به طور کلی این گروه تمایل به توجه کمتر به اخبار نسبت به کسانی که تکیه بر روی اکثر مسیرهای دیگر. همانطور که از اوایل ماه ژوئن این سال فقط 8 درصد از بزرگسالان ایالات متحده که بسیاری از آنها سیاسی اخبار از رسانه های اجتماعی می گویند که آنها به دنبال اخبار در مورد 2020 انتخابات “بسیار نزدیک” در مقایسه با تقریبا چهار بار به عنوان بسیاری از میان کسانی که به نوبه خود بیشتر به کابل تلویزیون (37%) و چاپ (33%).

تنها با یک سطح از تعامل است که به طور مشابه کم است ایالات متحده بزرگسالان که خود را به اخبار سیاسی در درجه اول از تلویزیون محلی, 11 درصد از آنها زیر اخبار انتخابات بسیار نزدیک است. این یک موضوع مشترک در طول تجزیه و تحلیل: رسانه های اجتماعی و تلویزیون محلی گروه اغلب قابل مقایسه در سطوح پایین تر از تعامل با و آگاهی از اخبار.

اما حتی در مقایسه با کسانی که اخبار خود را از تلویزیون های محلی آمریکایی که تکیه بر رسانه های اجتماعی هستند کمتر احتمال دارد به زیر بزرگترین داستان از سال تا کنون – coronavirus شیوع. تقریبا یک چهارم (23 درصد) از بزرگسالان ایالات متحده که تکیه بیشتر بر رسانه های اجتماعی برای اخبار سیاسی می گویند که آنها به دنبال اخبار در مورد COVID-19 همه گیر بسیار نزدیک با توجه به ماه ژوئن بررسی. بالاتر سهام در هر گروه دیگر می گویند که آنها در حال ردیابی شیوع بسیار نزدیک از جمله کسانی که اخبار خود را از تلویزیون کابلی (50%) از شبکه ملی تلویزیون (50%) از اخبار سایت و نرم افزار (44%) و یا تلویزیون محلی (32%).

Chart shows those who depend on social media for political news have lower political knowledge than most other groupsاین نسبت عدم توجه به اخبار می رود دست در دست با سطوح پایین تر از دانش در مورد اصلی رویدادهای کنونی و سیاست است. در سراسر این نه ماه مطالعه و پنج جداگانه بررسی پاسخ دهندگان خواسته شد 29 مختلف واقع بر اساس سوالاتی که در انواع موضوعات مربوط به اخبار از اقتصاد به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را استیضاح به COVID-19 شیوع و بیشتر (نگاه کنید به پیوست برای جزئیات بیشتر). در سراسر این 29 سوالات متوسط نسبت که هر سوال درست پایین تر است در میان آمریکایی ها که تکیه بیشتر بر رسانه های اجتماعی برای اخبار سیاسی نسبت به کسانی که تکیه بیشتر بر انواع دیگر منابع خبری به جز تلویزیون های محلی.

یک مجموعه خاص از نه سوالات متمرکز بنیادی دانش سیاسی از جمله کسری بودجه فدرال و آن پشتیبانی از برخی مواضع سیاست. محققان ایجاد یک شاخص بالا و متوسط و یا کم دانش سیاسی بر اساس چگونه بسیاری از این نه سوال پاسخ دهندگان رو راست (بالا و دانش جواب داد: هشت تا نه سوالات به درستی میانه رو شش یا هفت راست و پایین کردم پنج و یا کمتر حق; اینجا را ببینید برای جزئیات بیشتر از دانش سیاسی شاخص). در حالی که حداقل چهار-در-ده نفر که به نوبه خود عمدتا به وب سایت های خبری و برنامه های (45%) رادیو (42%) و چاپ (41%) اخبار سقوط به بالا, سیاسی, دانش, دسته بندی همان درست است فقط 17 درصد از کسانی که به نوبه خود بیشتر به رسانه های اجتماعی. تنها کسانی که در تلویزیون محلی گروه گل پایین تر با 10% بالا در دانش سیاسی دسته.

Chart shows social media news users most likely to have heard conspiracy theory that pandemic was intentionally plannedحتی به عنوان یک آمریکایی که در درجه اول به نوبه خود به رسانه های اجتماعی برای اخبار سیاسی کمتر آگاه و آگاه در مورد طیف گسترده ای از حوادث و مسائل در اخبار آنها بیشتر احتمال دارد نسبت به دیگر آمریکایی را شنیده در مورد تعدادی از غلط یا ادعاهای اثبات نشده.

یک مثال خاص است که قرار گرفتن در معرض به تئوری توطئه است که افراد قدرتمند به عمد برنامه ریزی شده COVID-19 همه گیر که به دست آورد با توجه به گسترش یک توطئه تصویری در رسانه های اجتماعی. حدود یک چهارم از بزرگسالان ایالات متحده که بسیاری از اخبار خود را از طریق رسانه های اجتماعی (26 درصد) می گویند که آنها شنیده ام “زیادی” در این مورد تئوری توطئه و حدود هشت-در-ده (81%) شنیده حداقل “یک کمی” – بالاتر به اشتراک گذاری از میان کسانی که به نوبه خود به هر یک از دیگر شش سیستم عامل خود را برای اخبار سیاسی.

با وجود این آمریکایی ها که خود را به اخبار سیاسی عمدتا از طریق رسانه های اجتماعی ابراز نگرانی کمتری در مورد تاثیر ساخته شده تا اخبار. تقریبا چهار-در-ده نفر از این گروه (37%) می گویند که آنها بسیار در مورد اثرات ساخته شده تا اخبار در سال 2020 انتخابات کمتر از هر گروه دیگر به جز برای کسانی که به نوبه خود عمدتا به تلویزیون محلی (35%). کسانی که با تکیه بر سیستم عامل های دیگر بیان سطوح بالاتر از نگرانی از جمله 58 درصد از کسانی که به طور عمده به نوبه خود به کابل تلویزیون.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

منتشر شده در روزنامه نگار
آهنگ پیشواز همراه اول