رفتن به نوشته‌ها

آمریکایی ها دیدگاه های رسانه های خبری در طول COVID-19 شیوع

حتی در بحران جمهوری خواهان و دموکرات ها باقی می ماند کاملا تقسیم شده و در نگرش خود را نسبت به روزنامه نگاران

چگونه ما این

Chart showing Americans more positive than negative about COVID-19 news coverage, but there are strong partisan divides in whether media fulfill key roles

پوشش از زمان شیوع کروناویروس است مصرف مقدار از اخبار رسانه ها توجه آمریکایی ها به دنبال اطلاعات در یک زمان از اضطراب و عدم قطعیت است. به طور کلی بیشتر آمریکایی ها نگه مثبت از منفی نمایش از رسانه های خبری را پوشش COVID-19 بحران هر چند انداز گسترده تر از رسانه ها بیشتر به طور مساوی تقسیم و یا بیشتر منفی است. و جمهوری خواهان و دموکرات ها همچنان ایستاده دور از هم در نظرات خود از رسانه ها در گیر با توجه به بررسی مرکز تحقیقات پیو انجام مارس 20-26, 2020, میان 10,139 بزرگسالان ایالات متحده که بخشی از این مرکز آمریکایی روند پنل.

وقتی پرسیده شد که به بررسی رسانه های خبری را پوشش COVID-19 شیوع آمریکایی ها هستند احتمال بیشتری نسبت به نه به فکر می کنم که رسانه های خبری در حال انجام چهار نقش کلیدی. برای مثال اکثر آمریکایی ها (59 درصد) می گویند که رسانه های خبری در حال ارائه آنها را با اطلاعات مورد نیاز در مورد کوروناویروس در مقایسه با حدود یک چهارم (24 درصد) که می گویند این است که چنین نیست. و در حالی که نزدیک به نیمی از بزرگسالان ایالات متحده (49%) می گویند رسانه COVID-19 پوشش شده است تا حد زیادی دقیق و تقریبا یک چهارم (24 درصد) می گویند آن بوده است که عمدتا نادرست است. (باقی مانده می گویند که هیچ یک از این اظهارات را در هر مورد منعکس کننده دیدگاه های خود.)

آمریکایی ها همچنین احتمال بیشتری نسبت به نه می گویند پوشش رسانه ها از بحران است و با بهره گیری عمومی (به جای سازمان های خبری) و کمک به این کشور (به جای صدمه زدن به آن).

عمومی آمریکا همچنان به پرداخت ربودهشده توجه به پوشش اخبار در مورد شیوع. آمریکایی ها پس از یک طیف گسترده ای از coronavirus-اخبار مرتبط موضوعات در هر دو سطح ملی و محلی و بسیاری از آنها دیده خبرنگاران تغییر دهید که چگونه آنها در پوشش اخبار به برخی از درجه است.

در همان زمان, تنش بین رسانه های خبری رئيس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را ادامه داد و نظرسنجی جدید نشان می دهد که جمهوری خواهان و دموکرات ها نمی بینم چشم به چشم انداز از اخبار رسانه COVID-19 پوشش. جمهوریخواهان و جمهوریخواهان متمایل مستقل هستند به مراتب کمتر از دموکرات و دموکرات leaners به فکر می کنم که رسانه های خبری در حال انجام هر یک از چهار توابع اندازه گیری در این نظرسنجی. برای مثال در حالی که دو سوم از دموکرات (66%) می گویند رسانه COVID-19 پوشش شده است تا حد زیادی دقیق فقط در مورد سه در ده جمهوریخواهان (31%) به توافق برسند. و تقسیم است و حتی بزرگتر بین جمهوری خواهان که توصیف خود را به عنوان محافظه کار و دموکرات که توصیف خود را به عنوان لیبرال.

Chart showing Americans’ confidence in journalists slightly lower since 2018, perceptions of ethical standards on par with last yearدر حالی که آمریکا یک مثبت تر ارزیابی منفی از اخبار رسانه COVID-19 پوشش آمریکایی’ انداز گسترده تر از رسانه ها بیشتر به طور مساوی تقسیم و یا بیشتر منفی است. برای مثال آمریکایی ها در حال تقسیم در اعتماد به نفس خود را در روزنامه نگاران: در حدود نیمی (48 درصد) حداقل یک “مقدار عادلانه” اعتماد به نفس در روزنامه نگاران به عمل در بهترین منافع عمومی در حالی که مشابه به اشتراک گذاری (52%) می گویند که نه خیلی زیاد و یا بدون اعتماد به نفس. و تا حدودی بیشتر به احتمال زیاد به فکر می کنم که روزنامه نگاران را “کم” و یا “بسیار کم” استانداردهای اخلاقی (56%) از “بالا” و یا “بسیار بالا” استاندارد (43%). نظرات در مورد استانداردهای اخلاقی از روزنامه نگاران پایدار از سال گذشته در حالی که اعتماد به نفس در روزنامه نگاران کاهش یافته است کمی پس از سال 2018 است.

شبیه به نمایش coronavirus پوشش حزبی تقسیم نیز باقی بماند بیش از نظرات سوی روزنامه نگاران به طور کلی و گسترده تر از هر گروه دیگری از افراد خواسته در این نظر سنجی از جمله رهبران کسب و کار و مقامات منتخب و رهبران مذهبی. به عنوان مثال وجود دارد 47-درصد-نقطه شکاف بین سهام از جمهوری خواهان و دموکرات ها که دارای حداقل یک “مقدار عادلانه” اعتماد به نفس در, روزنامه نگاران, تقریبا دقیقا در تاریخ همتراز با 46-نقطه تفاوت در سال 2018 است.

به طور کلی یافته ها نشان می دهد که آمریکایی ها تا حد زیادی به ارزیابی رسانه های خبری در روش های مشابه در طول COVID-19 شیوع به عنوان آنها قبل از. بررسی های انجام شده قبل از همه گیر نشان داده اند که آمریکایی ها در اغلب رسانه های خبری به عنوان انجام به خوبی در نقش های خاص. اما آمریکایی ها تمایل دارند که کمتر دیدگاه مثبت نسبت به اخبار رسانه ها و روزنامه نگاران به طور گسترده تر. و آنچه به نظر می رسد نشکن rift – حتی در زمان بحران است – ادامه قطع ارتباط بین دو طرف در نگرش روزنامه نگاران و محتوا تولید می کنند.

شما می توانید پیدا کردن مقدار زیادی از اطلاعات از این گزارش در مرکز تحقیقات پیو در انتخابات, اخبار مسیرهای ابزار اطلاعات و تجزیه و تحلیل آن در کنار دیگر امتیاز داده.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

منتشر شده در روزنامه نگار
آهنگ پیشواز همراه اول