حتی به عنوان یک آمریکایی که در درجه اول خود را به اخبار سیاسی در رسانه های اجتماعی هستند کمتر احتمال دارد به دنبال ترین موضوعات اخبار و آگاه شدن از وقایع خاص در اخبار افراد در این گروه ها به عنوان آگاه – و یا گاهی اوقات بیشتر آگاه – چند اثبات نشده ادعا و حاشیه تئوری های مربوط به COVID-19 شیوع.
یک مثال روشن است که قرار گرفتن در معرض به تئوری توطئه است که افراد قدرتمند به عمد و برنامه ریزی شده همه گیر یک نظریه که به دست آورد با توجه به گسترش یک توطئه تصویری در رسانه های اجتماعی. حدود هشت در ده بزرگسالان ایالات متحده که بسیاری از اخبار خود را از طریق رسانه های اجتماعی (81%) شنیده حداقل “یک کمی” در مورد این نظریه از جمله حدود یک چهارم (26 درصد) که شنیده ام “زیادی” در مورد آن. که بیشتر از میان کسانی که به نوبه خود به هر یک از دیگر شش سیستم عامل خود را برای اخبار سیاسی.
بعلاوه وقتی پرسیده شد که در ماه آوریل در مورد یک لیست از موضوعات متصل به coronavirus آمریکایی که اخبار خود را عمدتا از طریق رسانه های اجتماعی با احتمال بیشتری نسبت به بسیاری از گروه های دیگر به شنیده در مورد دو ایده های اثبات نشده که مصرف ویتامین C می تواند به جلوگیری از COVID-19 و دارد که ارتباط بین ویروس و 5G فن آوری تلفن همراه.
در آن زمان یک-در-پنج نفر از کسانی که اخبار خود را از طریق رسانه های اجتماعی شنیده بود: “تعداد زیادی” در مورد مصرف ویتامین C به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در مورد در رقابت با کسانی که به نوبه خود به تلویزیون محلی اما بیشتر از کسانی که تکیه بر روی هر پلت فرم های دیگر برای اخبار سیاسی. و در مورد همان سهم (17%) شنیده بود از ارتباط بین فناوری 5G و این ویروس دوباره بالاتر از بسیاری از گروه های دیگر.
دیگر وجود دارد ادعا می کند در مورد امکان COVID-19 درمان و پیشگیری هر چند که کسانی که بیشتر از اخبار سیاسی از طریق رسانه های اجتماعی شده است کمتر احتمال دارد به شنیدن در مورد. این ممکن است مربوط به جایی که هر یک از این داستان بود که معمولا مورد بحث قرار گرفت. برای مثال رسانه های اجتماعی گروه شنیده بود کمتر مورد ادعای اثبات نشده که این دارو هیدروکسی کلروکین می تواند یک درمان برای ویروس ادعای مورد بحث غالبا توسط رئیس جمهور و تحت پوشش رسانه ملی, و آنها نیز تا به حال شنیده کمتر از گروه های دیگر در مورد پلاسما انتقال یک درمان ممکن است در ابتدا به بررسی توسط دانشمندان در اوایل ماه مارس.
به طور کلی وقتی پرسیده شد که در ماه مارس که آیا آنها تا به حال دیده می شود اطلاعات غلط در مورد COVID-19 شیوع کسانی که خود را سیاسی اخبار از رسانه های اجتماعی بودند که به احتمال زیاد به می گویند که آنها تا به حال دیده می شود حداقل برخی از اطلاعات غلط. بیش از نیمی (57%) گفت: این در ماه مارس در مقابل 49 درصد و یا کمتر در میان این گروه تبدیل به سیستم عامل های دیگر. وقتی این سوال پرسیده شد که دوباره در ماه آوریل افزایش رخ داده در تمام رسانه اخبار گروه های اجتماعی رسانه های گروهی بود و هنوز هم بیشتر از بیشتر به می گویند که آنها تا به حال دیده coronavirus اطلاعات غلط (68%) به استثنای کسانی که به نوبه خود به وب سایت های خبری و برنامه های (73%) و رادیویی (72%).
در برخی از موارد کسانی که دریافت اخبار از طریق رسانه های اجتماعی هستند بیشتر احتمال دارد به باور ادعاهای اثبات نشده.
در مارس کسانی که بسیاری از اخبار خود را از طریق رسانه های اجتماعی با احتمال بیشتری نسبت به دیگر بزرگسالان ایالات متحده می گویند که COVID-19 virus توسعه داده شد عمدا در یک آزمایشگاه و کمتر احتمال دارد از بسیاری از گروه های دیگر می گویند که این ویروس در آمد به طور طبیعی. (ویروس است که اعتقاد به سرچشمه گرفته و به طور طبیعی هر چند راه است که آن را ممکن است شروع به پریدن کرد از حیوانات به انسان هنوز در حال بررسی است.) حدود یک سوم از این گروه (36%) گفت که این ویروس ساخته شده بود یا به عمد و یا به طور تصادفی در یک آزمایشگاه بالاتر از سهم در میان کسانی که به نوبه خود به چندین منابع دیگر خود را برای اخبار سیاسی.
در نهایت حتی به عنوان کسانی که اخبار سیاسی عمدتا از طریق رسانه های اجتماعی پرداخت شد توجه کمتر به 2020 کمپین به طور کلی در مقایسه با دیگر گروه آنها بیشتر احتمال دارد به دادن اعتبار به یک بی اساس تئوری در مقدماتی حزب دموکرات – به خصوص در میان دموکرات ها و مستقل که تکیه دموکراتیک است.
در میان دموکرات ها کسانی که بخش عمده ای از اخبار خود را از رسانه های اجتماعی بودند که به احتمال زیاد به می گویند که با وجود تلاش های عمده هدفمند تاخیر در انتشار نتایج حاصل از آیووا دموکراتیک حزبی (34%) یک فرضیه به تبلیغ در رسانه های اجتماعی در اوایل فوریه. همان الگوی دیده نمی شد در میان جمهوری خواهان بودند که به طور کلی احتمال بیشتری برای پذیرفتن این نظریه است.
در حالی که کسانی که به نوبه خود به رسانه های اجتماعی بیشتر آگاه – و در برخی موارد بیشتر احتمال دارد به اعتقاد برخی ادعاهای اثبات نشده و یا اطلاعات غلط این ترجمه نیست به نگرانی در مورد اثرات ساخته شده تا اخبار می تواند داشته باشد. در ماه نوامبر بررسی این گروه بود و در واقع کمتر به احتمال زیاد در مورد اثرات ساخته شده تا اخبار ممکن است در سال 2020 انتخابات.
فقط بیش از یک سوم (37 درصد) از کسانی که با تکیه بر رسانه های اجتماعی برای اخبار سیاسی گفت: آنها “بسیار نگران” درباره این اثر ساخته شده تا اخبار ممکن است در سال 2020 انتخابات ریاست جمهوری کمتر از همه گروه های دیگر به جز کسانی که اخبار سیاسی از تلویزیون های محلی. در مقابل نصف و یا بیشتر از کسانی که بسیاری از اخبار خود را از طریق سیستم عامل های دیگر گفت: آنها بسیار نگران اطلاعات غلط در اخبار اکوسیستم و آن ممکن است تاثیر بر انتخابات ریاست جمهوری.
Leave a reply