رفتن به نوشته‌ها

3. بزرگسالان ایالات متحده که عمدتا تکیه بر رسانه های اجتماعی برای اخبار سیاسی اغلب کمتر آگاه در مورد وقایع کنونی

Chart shows Americans who primarily use social media for news are less likely to answer questions about current events correctlyبزرگسالان ایالات متحده که شایع ترین راه گرفتن سیاسی و انتخابات, اخبار رسانه های اجتماعی عقب آمریکایی که به نوبه خود به بسیاری از منابع دیگر از اخبار خود را در دانش و درک از COVID-19 شیوع سیاست و دیگر وقایع کنونی.

بین ماه های اکتبر و ژوئن 2019 2020, آمریکا, اخبار, مسیر پروژه خواسته 29 واقعیت مبتنی بر دانش سوال در مورد انواع موضوعات. این پرسش را لمس کرد در انتخابات ریاست جمهوری این کشور احزاب عمده سیاسی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را استیضاح و اخیرا شیوع کروناویروس. (نگاه کنید به پیوست برای سوال جزئیات.)

برای هر یک از این 29 سوال, محققان, محاسبه درصد که به پاسخ صحیح در هر یک از هفت گروه از اخبار مصرف کنندگان بر اساس رایج ترین مسیر استفاده می کنند برای دریافت اخبار سیاسی. محققان سپس این درصد به طور متوسط در سراسر تمام سوالات به شناسایی سطح عمومی دانش در میان این انواع مختلف اخبار مصرف کنندگان است.

این گروه از آمریکایی ها که تکیه بیشتر بر رسانه های اجتماعی برای اخبار سیاسی بودند به طور کلی کمتر از دیگران به دادن پاسخ های صحیح در سراسر این 29 سوال: به طور متوسط حدود چهار-در-ده تا از این رسانه های اجتماعی اخبار مصرف کنندگان (43%) به پاسخ درست است. تنها قابل مقایسه است این افراد است که تماشای تلویزیون محلی برای اخبار سیاسی, 37 درصد از آنها پاسخ هر سوال به درستی و به طور متوسط. در هر گروه دیگر بیش از نیمی به پاسخ های صحیح به طور متوسط اعم از 56 درصد در میان کسانی که به نوبه خود بیشتر به شبکه ملی تلویزیون به 63 درصد در میان کسانی که تکیه بیشتر بر روی وب سایت های خبری و یا برنامه های.

آن است که اکثر بزرگسالان است که با تکیه بر رسانه های اجتماعی سیاسی, اخبار, انتخاب غلط پاسخ به این 29 سوال است. در عوض آنها بسیار بیشتر احتمال دارد به می گویند آنها نمی شوید: به طور متوسط 39 درصد از اخبار رسانه های اجتماعی کاربران گفته اند که نمی دانند در سراسر جواب این سوال.

چه کسانی که بسیاری از اخبار خود را از رسانه های اجتماعی در مورد شیوع کروناویروس?

Chart shows those who rely on social media for news are among the least knowledgeable about key facts during COVID-19 outbreakغواصی عمیق تر به 29, دانش, سوال, آمریکا, اخبار, مسیر پروژه خواسته است در طول چند ماه گذشته نشان می دهد برخی از مناطق خاص و موضوعات که در آن اخبار کاربران که اغلب به نوبه خود به رسانه های اجتماعی برای دریافت اخبار سیاسی می دانم کمتر از دیگر آمریکایی.

یک ماه ژوئن 2020 بررسی خواسته بزرگسالان ایالات متحده آنچه را که آنها می دانستند در مورد چند آمار مربوط به شیوع کروناویروس و تاثیر آن بر اقتصاد است. این سوالات شامل یک درخواست پاسخ دهندگان به شناسایی Anthony Fauci نقش به عنوان یک بیماری عفونی متخصص و مشاور دولت دیگری در مورد هدف از coronavirus آنتی بادی آزمایش و یک سوم در مورد نرخ اشتغال در طول بیماری همه گیر.

آمریکایی ها که تکیه بیشتر بر رسانه های اجتماعی برای گرفتن سیاسی و اخبار انتخابات میان حداقل به احتمال زیاد به این سوال درست است. برای مثال در حدود نیمی از این گروه (52%) به درستی شناسایی Fauci به عنوان یک بیماری عفونی متخصص و دولت بهداشت و درمان, مشاور, مشابه, به اشتراک گذاری در میان کسانی که تکیه بر تلویزیون محلی (49%). دیگر اخبار گروه های مصرف کننده تمام انجام شود بسیار بهتر در این سوال; سه چهارم و یا بیشتر می دانستند Fauci نقش.

وجود یک الگوی مشابه در پاسخ به سوال در مورد آنتی بادی آزمایش. در حدود نیمی از کسانی که خود را سیاسی اخبار از رسانه های اجتماعی (49%) به درستی گفت که آنتی بادی آزمایش برای coronavirus در نظر گرفته شده برای تشخیص عفونت قبلی در مقایسه با حدود شش-در-ده یا بیشتر در اکثر گروه های دیگر. (محلی تلویزیون است دوباره استثنا با تنها 40 ٪ از پاسخ دادن به این سوال به درستی.)

اندازه گیری نرخ بیکاری مشکل است و گاهی اوقات گیج کننده در طول شیوع کروناویروس شاید منجر به تقریبا به عنوان بسیاری از آمریکایی ها گفت: آنها مطمئن نبودند (28%) به عنوان دادن پاسخ صحیح (34 درصد) که نرخ بیکاری رسمی شماره در زمان این بررسی انجام شد (ژوئن 4-10) در حدود 15 درصد است. (این پاسخ بود که نزدیک ترین گزینه به هر دو برآورد اولیه از 13.3 درصد و بعد از تجدید نظر در برآورد 16.3%.) دوباره اما بزرگسالان که تکیه بیشتر بر رسانه های اجتماعی (24 درصد) و یا تلویزیون محلی (22 درصد) کمتر از دیگران به درستی می گویند بیکاری رسما حدود 15٪.

کسانی که بسیاری از آنها سیاسی اخبار از رسانه های اجتماعی در سطوح پایین تر از دانش سیاسی

Chart shows Americans who primarily get political news from social media are among least knowledgeable about politicsشامل 29 سوال مورد بررسی قرار گرفت بالا بودند نه سوالات پرسیده شده در اکتبر و نوامبر سال 2019 در مورد دانش سیاسی مانند روند بیکاری تعرفه و فدرال با کسری بودجه بیش از این دوره از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری و آن پشتیبانی از مواضع سیاسی خاص. محققان ایجاد یک شاخص از این نه پرسش و پاسخ دهندگان طبقه بندی به عنوان داشتن بالا و متوسط و یا کم دانش سیاسی بر اساس چگونه بسیاری از آنها به درستی جواب داد. پاسخ دهندگان با دانش سیاسی کسانی هستند که پاسخ داد: هشت یا نه نفر از سوالات به درستی کسانی که با میانه, سیاسی, دانش جواب داد: حجم یا هفت راست و کسانی که با کم دانش سیاسی جواب صفر تا پنج به درستی. (اینجا را ببینید برای جزئیات بیشتر از دانش سیاسی index.)

شبیه به دانش مربوط به coronavirus بزرگسالان ایالات متحده که تکیه بیشتر بر رسانه های اجتماعی سیاسی و انتخابات اخبار به طور کلی کمتر سیاسی سوالات دانش صحیح از بسیاری از گروه های دیگر از اخبار مصرف کنندگان است. کمتر از یک چهارم (17%) در رسانه های اجتماعی گروه سیاسی دانش است. یکی دیگر از 27 درصد متوسط دانش سیاسی و اکثریت (57%) کم دانش سیاسی.

تنها گروه اخبار مصرف کنندگان در مطالعه با کاهش دانش سیاسی با توجه به این شاخص در حال آمریکایی ها که تکیه بیشتر در تلویزیون محلی برای اخبار سیاسی; فقط 10% نمره میان بسیار آگاه در حالی که حدود هفت-در-ده (69 درصد) کم دانش سیاسی. بزرگسالان ایالات متحده که تکیه بیشتر بر روی کابل یا شبکه TV, چاپ, رادیو, یا, اخبار, برنامه ها و یا وب سایت های بسیار بالاتر از سطح دانش سیاسی با بیشتر سهام در هر یک از این گروه بالا داشتن دانش سیاسی.

Chart shows those who rely on social media for news among the least knowledgeable about Senate, impeachmentبه یک مثال خاص از یک سوال موجود در دانش سیاسی شاخص – در مورد این واقعیت است که حزب جمهوریخواه در حال حاضر دارای اکثریت در سنای آمریکا – افرادی که با تکیه بیشتر بر رسانه های اجتماعی بودند بسیار کمتر به احتمال زیاد به می دانم که این نسبت به گروه های دیگر از اخبار مصرف کنندگان (به غیر از کسانی که تکیه بیشتر در تلویزیون محلی). حدود نیمی از این رسانه های اجتماعی اخبار مصرف کنندگان (51%) می دانست که این در زمان بررسی در پاییز گذشته در مقایسه با حدود دو سوم یا بیشتر در اکثر گروه های دیگر.

آمریکایی ها که تکیه اغلب در رسانه های اجتماعی برای اخبار سیاسی نیز بسیار کمتر احتمال دارد از بسیاری از گروه های دیگر به پاسخ درست را بدهد که جمهوری خواه ایالت میت رامنی رای به محکوم دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در طول استیضاح محاکمه. در حدود نیمی از کسانی که تکیه بیشتر بر رسانه های اجتماعی (48%) می دانستند که “هر جمهوریخواهان رای به محکوم دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در طول استیضاح محاکمه در آمریکا.” مشابه به اشتراک گذاری از کسانی که خود را, اخبار سیاسی اغلب از تلویزیون محلی (51%) این سوال درست اما در مورد سه چهارم در هر گروه دیگر می دانستند که حداقل یک جمهوری خواه رای به محکوم مغلوب ساختن پیشی جستن.

اخبار رسانه های اجتماعی کاربران کمتر به احتمال زیاد به می گویند که آنها درک کلیدی اخبار

Chart shows people who get political news most on social media are less likely to understand major political eventsبزرگسالان ایالات متحده که تکیه بیشتر بر رسانه های اجتماعی سیاسی و اخبار انتخابات نه تنها کمتر احتمال دارد برای پاسخ به این واقعیت مبتنی بر پرسش در مورد سیاست درستی است اما آنها نیز حداقل به احتمال زیاد به می گویند که آنها را در درک برخی از اخبار.

در اوایل سال 2019 با دموکرات ریاست جمهوری اولیه در نوسان کامل تنها در حدود نیمی از کسانی که شایع ترین خود را به اخبار سیاسی در رسانه های اجتماعی گفت: آنها درک بسیار یا تا حدودی به آنچه اتفاق می افتد در دموکرات در انتخابات مقدماتی (48%) و یا حقایق و وقایع اطراف استیضاح (49%). این گروه با تکیه بیشتر بر روی تلویزیون های محلی ابراز اعتماد به نفس بالاتر است که آنها درک این وقایع (56% 58% بود). حدود هفت-در-ده یا بیشتر در گروه های دیگر گفت: آنها درک بسیار یا تا حدودی هست.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

منتشر شده در روزنامه نگار
آهنگ پیشواز همراه اول