رفتن به نوشته‌ها

2. بزرگسالان ایالات متحده که بیشتر دریافت اخبار از طریق رسانه های اجتماعی عقب دیگران در توجه به انتخابات و همه گیر اخبار

همراه با جمعیتی تفاوت کسانی که شایع ترین راه گرفتن سیاسی و انتخابات, اخبار رسانه های اجتماعی نیز ایستادگی کردن برای خود را نسبت عدم تعامل با تعدادی از عمده داستان در اخبار.

در حالی که این بیماری همه گیر کوروناویروس و ناآرامی های اجتماعی در پی پلیس به قتل جورج فلوید را تحت فشار قرار دادند با توجه به انتخابات ریاست جمهوری پوشش به حاشیه کسانی که در رسانه های اجتماعی اخبار گروه هنوز هم توجه کمتر به اخبار در مورد نامزدها از افرادی که اخبار سیاسی را از طریق بسیاری سیستم عامل های دیگر از جمله چاپ و رادیو و تلویزیون دیجیتال, سایت های خبری.

همان صادق است برای اخبار در مورد بیماری همه گیر کوروناویروس که فرمان توجه گسترده عمومی از آن برای اولین بار مختل زندگی در ایالات متحده در ماه مارس است. یک بار دیگر توجه به سطح با توجه به این داستان توسط رسانه های اجتماعی اخبار گروه نشدم و پشت سر بسیاری از اخبار دیگر مصرف گروه. به طور مشابه, اخبار رسانه های اجتماعی کاربران تا حدودی کمتر از دیگران به می گویند که آنها بسیار نزدیک پس از تظاهرات در اعتراض به قتل فلوید در بازداشت پلیس از اوایل ماه ژوئن است.

با توجه به تمایل افراد مسن به طور کلی به دنبال اخبار نزدیک تر از آنهایی که جوان برخی از نسبی عدم توجه به این داستان است که متصل به این واقعیت است که کسانی که با استفاده از رسانه های اجتماعی به دنبال سیاسی اخبار نامتناسب جوان است. اما حتی در میان آمریکایی ها در سنین 50 و کسانی که به نوبه خود به رسانه های اجتماعی بیشتر خود را برای اخبار سیاسی کمتر احتمال دارد بیش از دیگران در گروه سنی خود به دنبال هر دو COVID-19 اخبار و اخبار در مورد انتخابات بسیار نزدیک است.

یک گروه که تمایل به دنبال کردن اخبار در همین سطح پایین است که بزرگسالان ایالات متحده که تکیه بیشتر در تلویزیون محلی برای اخبار سیاسی. (نگاه کنید به فصل 1 به صورت شباهت ها و تفاوت های بین این دو گروه است.)

کسانی که با تکیه بر رسانه های اجتماعی برای اخبار سیاسی را دنبال 2020 نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری کمتر از نزدیک کمتر آگاه سیاسی داستان

Chart shows fewer Americans who turn to social media for election news follow coverage of candidates closelyآمریکایی ها که می گویند رسانه های اجتماعی خود را در رایج ترین راه گرفتن انتخابات و اطلاعات سیاسی در میان حداقل به احتمال زیاد به دنبال اخبار در مورد 2020 نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری “بسیار نزدیک” در تنها 8 درصد با توجه به بررسی انجام شده در ماه ژوئن 4-10. تنها اخبار تلویزیون محلی در 11 درصد بوده و قابل کم و به اشتراک گذاری پس از انتخابات بسیار نزدیک است. در میان تمام گروه های دیگر حدود 20% یا بیشتر می گویند که آنها به دنبال اخبار در مورد 2020 انتخابات بسیار نزدیک با کسانی که در کابل TV در پایان بالا از 37 درصد.

اضافی 28 درصد از کسانی که اغلب سیاسی اخبار از رسانه های اجتماعی می گویند که آنها به دنبال اخبار از کاندیداهای ریاست جمهوری “نسبتا نزدیک” دوباره قابل مقایسه با تلویزیون محلی گروه (25%). اما در تمام گروه های دیگر بزرگتر سهام می گویند که آنها در حال پرداخت نسبتا نزدیک توجه و اکثریت در سراسر این گروه دیگر می گویند که آنها به دنبال نامزد اخبار یا خیلی یا نسبتا نزدیک است. در واقع کسانی که خود را سیاسی اخبار از کابل TV که تقریبا دو برابر به احتمال زیاد به عنوان کسانی که در رسانه های اجتماعی به می گویند که آنها به دنبال نامزد اخبار حداقل نسبتا نزدیک (70 درصد در مقابل 36 درصد).

رسانه های اجتماعی گروه های نسبی عدم تعامل با اخبار در مورد نامزدها در خط با یک بررسی اداره در اواخر فوریه و اوایل ماه مارس که پرسید چقدر مردم شنیده بود حدود شش خاص داستان مربوط به سیاست و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

کسانی که در رسانه های اجتماعی گروه در میان حداقل به احتمال زیاد به شنیده زیادی در مورد هر یک از شش طبقه و در این میان به احتمال زیاد شنیده ام هیچ چیز در همه.

حدود سه-در-ده (31%) در رسانه های اجتماعی اخبار گروه گفت: آنها تا به حال شنیده زیادی در مورد تهمت و دولت احتمالا با استفاده از نفوذ سیاسی در پرونده های جنایی در وزارت دادگستری و 32 درصد گفت: آنها تا به حال شنیده ام هیچ چیز در مورد آن. در مقابل نصف و یا بیشتر از آن در پنج از دیگر اخبار مصرف گروه (چاپ کابل تلویزیون و رادیو دیجیتال, سایت های خبری و شبکه های تلویزیونی) تا به حال شنیده زیادی در مورد این موضوع در حالی که تا کنون کمتر شنیده بود هیچ چیز در همه.

Chart shows less awareness of a variety of political storylines among those who get most of their news from social media

در یکی دیگر از شماره 18 درصد از کسانی که شایع ترین راه گرفتن اخبار سیاسی اجتماعی است گفت: آنها تا به حال شنیده زیادی در مورد گزارش FBI نظارت از افراد متصل به مغلوب ساختن پیشی جستن و مبارزه است. در مورد دو بار به عنوان بسیاری از (41%) گفت: آنها تا به حال شنیده ام هیچ چیز در همه.

دوباره نسبتا کوچک درصد از کسانی که در رسانه های اجتماعی گروه (34%) تا به حال شنیده زیادی در مورد تهمت درمان از کسانی که شهادت بود در روند استیضاح در حالی که یک چهارم (25%) گفت: آنها تا به حال شنیده ام چیزی در همه در این موضوع است. در تضاد کامل با 65 درصد از کسانی که در چاپ گروه تا به حال شنیده زیادی در مورد این موضوع و تنها 8% تا به حال شنیده ام هیچ چیز در همه.

کسانی که بسیاری از آنها سیاسی اخبار از رسانه های اجتماعی کمتر توجه بیش از دیگران به کروناویروس اخبار

Chart shows those who turn to social media for news are least likely to be following the coronavirus very closelyبه عنوان مورد با اخبار از کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکایی ها که به استناد رسانه های اجتماعی خود را به عنوان شایع ترین پلت فرم برای اخبار سیاسی شده اند حداقل به احتمال زیاد به دنبال پوشش coronavirus شیوع بسیار نزدیک است. همانطور که از ماه ژوئن حدود یک چهارم از بزرگسالان ایالات متحده که تکیه بیشتر بر رسانه های اجتماعی برای اخبار سیاسی (23 درصد) می گویند که پس از همه گیر بسیار نزدیک بطور قابل توجهی کمتر از اخبار مصرف کنندگان بر روی هر پلت فرم های دیگر. به طور کامل از نیمی از کسانی که تکیه به طور عمده در شبکه ملی تلویزیون و کابل تلویزیون می گویند که آنها در حال پیگیری coronavirus پوشش بسیار نزدیک است.

بسیاری از کسانی که با تکیه بر رسانه های اجتماعی برای اخبار (56 درصد) می گویند که آنها شده اند پس اخبار در مورد ویروس “نسبتا” نزدیک است. هنوز ترکیب به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی اخبار گروه که می گویند آنها زیر COVID-19 اخبار “بسیار” یا “نسبتا” نزدیک (79%) کمتر از در دیگر اخبار مصرف گروه به غیر از تلویزیون محلی (همچنین 79 درصد).

در ماه آوریل حدود یک ماه پس از coronavirus همه گیر شروع به سرعت در حال گسترش در آمریکا یک نظرسنجی خواسته بزرگسالان ایالات متحده چگونه نزدیک آنها شد و پس از یک سری از 13 موضوعات مختلف مربوط به هر دو سطح ملی و محلی به جنبه های شیوع. کسانی که می گویند رسانه های اجتماعی خود را در رایج ترین راه گرفتن سیاسی و انتخابات خبری شد به طور مداوم در نزدیکی پایین که آن را به چگونه نزدیک آنها شد و پس از این موضوعات.

در آن زمان حدود سه-در-ده در رسانه های اجتماعی گروه (31%) گفت: آنها به دنبال موضوع اقتصاد ملی تاثیر این بیماری همه گیر بسیار نزدیک 10 امتیاز پایین تر از بعدی کمترین گروه (تلویزیون محلی در 41%). در مقابل نصف و یا بیشتر از کسانی که به نوبه خود به کابل تلویزیون (58%) ملی, شبکه های تلویزیون (55%) و چاپ روزنامه (53%) بودند پس از ویروس اقتصادی ذرات بسیار نزدیک است.

Chart shows Americans who get most news on social media less likely to be following most national-level news topics about the coronavirus

یکی دیگر از ملی coronavirus موضوع که رسانه های اجتماعی گروه توجه نشدم و پشت سر دیگران و نگرانی توانایی بیمارستان های سراسر کشور برای درمان بیماران است. تنها حدود یک پنجم از کسانی که با تکیه بر رسانه های اجتماعی برای اخبار (21 درصد) بسیار نزدیک پس از آن موضوع در ماه آوریل کمتر از اکثر سیستم عامل های دیگر.

تفاوت در سطوح توجه است که بر روی پلت فرم اخبار مصرف کنندگان بیشتر استفاده شد تا حدودی کمتر توجهی به صورت محلی coronavirus اخبار موضوعات اما رسانه های اجتماعی گروه دوباره پرداخت شد به طور مداوم کمتر توجه از بسیاری از دیگران.

در مورد این موضوع در دسترس بودن COVID-19 تست در سطح محلی 21 درصد در رسانه های اجتماعی گروه پرداخت شد توجه بسیار در مارس پایین تر از بسیاری از گروه های دیگر. کسانی که در رسانه های اجتماعی گروه نیز حداقل به احتمال زیاد از نزدیک دنبال اقدامات و اظهارات دولت و دولت های محلی در مورد کوروناویروس. 36 درصد از کسانی که تکیه بر رسانه های اجتماعی برای خبری که پس از این موضوع بسیار نزدیک trailed ترین گروه های دیگر از جمله آمریکایی ها که تکیه بیشتر بر چاپ (49%) شبکه تلویزیون (47%) و کابل تلویزیون (45%).

Chart shows somewhat less attention to local news topics about the coronavirus among those who get most of their political news from social media

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

منتشر شده در روزنامه نگار
آهنگ پیشواز همراه اول