رفتن به نوشته‌ها

2. اخبار سازمان شد برجسته ترین منبع در COVID-19 محتوای به اشتراک گذاشته شده در Facebook فضاهای

News organizations – especially TV and digital native outlets – played largest role in COVID-19 posts on Facebook به عنوان تهدید از coronavirus شد آشکار Facebook کاربران ارسال در مورد شیوع بیماری تا حد زیادی تبدیل به رسانه های خبری منابع اطلاعات برای درک تحولات است. لینک اخبار سازمان های به اشتراک گذاشته شد در مراتب بیشتر COVID-19 پست از لینک به سایر انواع منبع, انواع و پست هایی که مربوط به سازمان های خبری دریافت بیشتر تعاملات به طور متوسط از پست ها به هر نوع منبع.

در سراسر 3,000 عمومی Facebook فضاهای مورد مطالعه وجود دارد 93,091 پست در مورد COVID-19 که همچنین شامل یک لینک است. این سایت طبقه بندی شد 20 متقابلا منحصر به فرد گروه بندی در سراسر شش دسته گسترده ای. این دسته گسترده ای در حال , اخبار سازمان های اجتماعی و سایت های به اشتراک گذاری غیر انتفاعی و سازمان تحقیقات مراقبت های بهداشتی و علم سایت های دولتی و سیاسی, سایت, و سایت های دیگر.

حدود سه چهارم (74%) از coronavirus مرتبط با Facebook پست ها با لینک مارس سال 2020 مرتبط به سازمان های خبری از جمله شبکه و کابل رسانه های خبری و روزنامه ها و رادیو و رسانه های دیجیتال است. به مراتب کمتر پست (9%) مربوط به سایت های رسانه های اجتماعی گفتگو و یا دیگر مکان های آنلاین که در آن کاربران بارگذاری محتوا (به نام اجتماعی و سایت های به اشتراک گذاری در اینجا). حتی کمتر مرتبط به سازمان های غیر انتفاعی و یا سازمان تحقیقات (3%) در حالی که فقط 1% از پست های مربوط به مراقبت های بهداشتی سایت ها از جمله وب سایت های بهداشت عمومی سازمان مانند CDC, پزشکان, بیمارستان ها و دیگر منابع پزشکی.

این مطالعه همچنین حفر عمیق تر به چه نوع از سازمان های خبری به ویژه در Facebook posts. ایستگاه های تلویزیون سایت (28%) و دیجیتال بومی, اخبار سازمان (24 درصد) مربوط به بیشتر از حضور آنلاین نشریات چاپی (15%) و یا دیگر سازمان های خبری (6%). (نگاه کنید به جدول کامل نتایج.)

21% of COVID-19 Facebook posts linking to news organizations shared local news outletsو در حالی که اکثر پست هایی که مربوط به این رسانه های خبری نداشت جغرافیایی تمرکز (77%) اخبار محلی سازمان نقش کلیدی را نشان می دهد ادامه داد: ایمان است که آمریکایی ها در رسانه های خبری که پوشش جوامع خود – حتی در جهانی همه گیر. حدود یک پنجم از این پست لینک دادن به اخبار سازمان (21 درصد) مربوط به اخبار محلی سازمان مانند یک تلویزیون محلی و یا ایستگاه های رادیویی و یا یک روزنامه محلی.

Coronavirus مرتبط با Facebook پست هایی که مربوط به اخبار سازمان تمایل به تعامل بیشتر

COVID-19 posts linking to news organizations received highest engagement سطح تعامل پست دریافت نیز یک شاخص مهم از تاثیر آنها. در اینجا دوباره, اخبار سازمان های ایستادگی کردن. Facebook پست در مورد کوروناویروس که مربوط به اخبار سازمان تمایل به جلب توجه بیشتر در فرم نظرات, سهام و یا واکنش نسبت به پست های دیگر گسترده نوع سایت است.

متوسط COVID-19 ارسال لینک به یک سازمان خبری در مورد دریافت 3,000 تعاملات – 29 درصد بیشتر از بالاترین رده. و در یک نگاه خاص تعامل متریک – متوسط تعداد دفعاتی که یک پست به اشتراک گذاشته شده است – تأکید حدی که سازمان های خبری بخشی از این گفتگو است. پست هایی که مربوط به اخبار سازمان های به اشتراک گذاشته شد به طور متوسط از 855 بار دور پیشی سهام بعد از بالاترین رده (غیر انتفاعی و سازمان های پژوهشی با میانگین 588 سهام در هر ارسال). (نگاه کنید به جدول کامل نتایج.)

دیگر دسته گسترده ای از سایت های دریافت شده کمتر از تعاملات اخبار سازمان. نوشته های لینک دادن به سازمان های غیر انتفاعی و تحقیقات سایت دریافت 2,343 تعاملات به طور متوسط در حالی که نوشته های لینک دادن به دولت و سیاسی سایت دریافت 2,269. کسانی که مربوط به کاربر-تولید سایت های مانند رسانه های اجتماعی و وبلاگ ها و تخته های بحث دریافت 1,890 تعاملات به طور متوسط.

زمانی که لینک دادن به مراقبت های بهداشتی و علم سایت – مانند بهداشت عمومی سازمان حرفه ای پزشکی, پزشکی و اطلاعات سایت – پست ها در مورد COVID-19 تمایل به دریافت کمترین تعامل: 1,337 در هر پست. بیشتر به طور خاص, پست, برای سلامت عمومی منابع مانند CDC, سازمان بهداشت جهانی و دولت های محلی و سازمان بهداشت و درمان که در حال کارگردانی پاسخ به همه گیر و یا ارائه coronavirus منابع مربوط به دریافت حتی کمتر نامزدی: به طور متوسط 756 تعاملات در هر پست. (نگاه کنید به جدول کامل نتایج.)

یکی از گروه بندی های خاص در “دیگر سایت ها” دسته بندی می کند: با وجود جاذبه های همه گیر و یا شاید به دلیل آن – Facebook کاربران کشیده شد, به طنز نوشته های. پست هایی که مربوط به طنز یا طنز سایت های مانند پیاز یا McSweeney را تا به حال بالاتر از میانگین تعامل نرخ (6,287) از هر دسته خاص از سایت. (نگاه کنید به جدول کامل نتایج.)

اخبار سازمان شد یک منبع مشترک در نوع COVID-19 Facebook پست در فضاهای عمومی گرا در اطراف موضوعات مختلف

Facebook اعتماد کاربران در سازمان های خبری در coronavirus-پست های مرتبط کاهش در سراسر بسیاری از افراد مختلف که در اطراف فضاهای عمومی گرا هستند. اخبار سازمان های مرتبط بودند به در اکثر پست ها در چهار از 10 موضوع دسته بندی و آنها بودند که اول یا دوم-رایج ترین نوع لینک مقصد در تمام فضاهای مورد مسائل خارجی و یا دین.

Majority of COVID-19 Facebook posts linked to news organizations in four of 10 public space subject categories

در فضاهای عمومی گرا در اطراف general news, تقریبا تمام coronavirus-پست های مرتبط (95%) مربوط به سازمان های خبری. در دیگر فضاهای عمومی مورد مطالعه پست های مربوط به سازمان های خبری به میزان کمتر. حدود دو سوم از پست ها در فضاهای مورد کسب و کار و چهره های عمومی (66 درصد) و یا دولت و سیاست (65%) مربوط به سازمان های خبری در حالی که بیش از نیمی (55%) از پست ها در سازمان های غیر انتفاعی و پژوهش محور فضاهای مرتبط به سایت های خبری. در فضاهای عمومی اختصاص داده شده به مراقبت های بهداشتی و مسائل علم و 39 درصد از پست های مربوط به سازمان های خبری.

با وجود این سوالات پزشکی اطراف رمان coronavirus مراقبت های بهداشتی-سایت های مرتبط ارتباط بودند به ندرت در هر رده. تنها نوع از فضاهای عمومی است که در آن بیش از 1% از پست های مربوط به مراقبت های بهداشتی سایت بودند کسانی که در مورد مراقبت های بهداشتی و مسائل علم.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

منتشر شده در روزنامه نگار
آهنگ پیشواز همراه اول