در تعدادی از مناطق 18 درصد از بزرگسالان ایالات متحده که می گویند رسانه های اجتماعی خود را در رایج ترین راه برای به دست آوردن سیاسی و انتخابات, اخبار ایستادگی کردن از بزرگسالان که اغلب به دنبال سیاست در سیستم عامل های دیگر (مانند چاپ و رادیو و تلویزیون و یا وب سایت های خبری).
مهمترین رسانه های اجتماعی گروه جوان توسط یک حاشیه قابل توجهی. نزدیک به نیمی از بزرگسالان که در گروه (48%) کمتر از 30 و شاید حتی بیشتر قابل توجه است که تنها 12 درصد از آنها 50 سال و بالاتر با توجه به بررسی مرکز تحقیقات پیو انجام شده در ماه های اکتبر و نوامبر سال 2019.
این گروه از آمریکایی ها که تکیه در درجه اول بر روی وب سایت های خبری و برنامه های سیاسی و اخبار نیز کج نسبتا جوان است. اما در مقایسه با کسانی که به نوبه خود به رسانه های اجتماعی سهم که 50 ساله و مسن تر است که در حدود سه بار به عنوان بزرگ (35%) و بسیار کوچکتر به اشتراک گذاری (21%) بین سنین 18 و 29. آمریکایی ها که معمولا با استفاده از چاپ کابل TV یا شبکه تلویزیون تمایل به بسیار بزرگتر و دارای بالاترین درصد از بزرگسالان زیر 30 (7% 7 درصد و 5 درصد).
در مقایسه با سایر اخبار مصرف کنندگان ایالات متحده بزرگسالان که شایع ترین استفاده از رسانه های اجتماعی برای اخبار نیز یک درصد پایین تر از سفید بزرگسالان در 56%. قابل توجه هیسپانیک بزرگسالان شامل 21 درصد از social media news group – بالاتر از اسپانیایی به اشتراک گذاری برای بسیاری از سیستم عامل های دیگر. اما سیاه و بزرگسالان را تشکیل می دهند بزرگتر سهام از کسانی که به نوبه خود به تلویزیون محلی (19%) و یا کابل تلویزیون (16%) از آنها در رسانه های اجتماعی گروه (11%).
نگاه جنسیتی 58 درصد از کسانی که شایع ترین اخبار سیاسی پلت فرم رسانه های اجتماعی هستند که یک بخش بزرگتر از زنان نسبت به این گروه که به نوبه خود به کابل تلویزیون (51%) رادیو (48%) و یا وب سایت های خبری (39%). تنها پلت فرم با یک سهم بالاتر از زنان است اخبار تلویزیون محلی; حدود دو سوم از کسانی که تکیه عمدتا در تلویزیون محلی برای اخبار سیاسی (66 درصد) زن هستند.
آمریکایی ها که تکیه عمدتا در رسانه های اجتماعی سیاسی اخبار تا حدودی بیشتر احتمال دارد به دموکرات ها و یا دموکراتیک متمایل مستقل (55%) از گروه های که به نوبه خود به چندین سیستم عامل های دیگر – رادیو و تلویزیون محلی و شبکه تلویزیون. این گروه که به نوبه خود به چاپ وب سایت های خبری و تلویزیون کابلی مشابه حزب آرایش.
در نهایت کسانی که استفاده از رسانه های اجتماعی برای اخبار تمایل به سطوح پایین تر از آموزش و پرورش رسمی و درآمد خانوار نسبت به کسانی که به نوبه خود به چند خبر دیگر سیستم عامل – الگوهای که به احتمال زیاد به سن جوان این گروه است. حدود یک چهارم از کسانی که شایع ترین پلت فرم سیاسی و انتخابات, اخبار رسانه های اجتماعی (26%) به چهار سال مدرک دانشگاهی مورد در رقابت با کسانی که به نوبه خود به شبکه و کابل تلویزیون برای اخبار. تنها پلت فرم با یک درصد کمتر از فارغ التحصیلان دانشگاه محلی است که تلویزیون در 14%; مراتب بزرگتر سهام در میان کسانی که نگاه به چاپ (49%) اخبار سایت (47 درصد) و یا رادیو (44%) دارای تحصیلات دانشگاهی.
کسانی که در رسانه های اجتماعی گروه (همراه با تلویزیون محلی مصرف کنندگان) نیز کاهش درآمد خانواده ها نسبت به گروه های دیگر. حدود یک سوم (35%) درآمد زیر 30.000 دلار در سال و تنها 25 درصد از کسانی که در رسانه های اجتماعی گروه را $75,000 از یک سال و یا بیشتر است.
Leave a reply