گیسلین ماکسول: چگونه دختران توسط جفری اپستین وسوسه شدند که مورد سوء استفاده قرار گیرند | اخبار آمریکا

[ad_1] چهار زن در جریان محاکمه گیسلین ماکسول در نیویورک شهادت دادند.به دادگاه گفته شد که چگونه

توسط AKHBARESHOMAAA در 9 دی 1400
[ad_1]

چهار زن در جریان محاکمه گیسلین ماکسول در نیویورک شهادت دادند.

به دادگاه گفته شد که چگونه سکولارهای بریتانیایی توسط جفری اپستین، سرمایه دار فقید، «دختران جوان آسیب پذیر را سرقت می کردند، آنها را دستکاری می کردند و به آنها خدمت می کردند تا مورد آزار جنسی قرار گیرند».

این مرد 60 ساله با شش اتهام فریب دادن افراد زیر سن قانونی و قاچاق جنسی - که دوره زمانی 1994 تا 2004 را پوشش می دهد، روبرو است. بعد از اینکه مقصر شناخته شد، او اکنون با محکومیت طولانی زندان مواجه است.

"عدالت انجام شد": محکومیت گیسلین ماکسول در واکنش به قاچاق جنسی

تجزیه و تحلیل: دو مرد، یک زن و سفری که در یک دادگاه در نیویورک به پایان رسید

ماکسول این اتهامات را رد کرد و اظهار داشت که از او به عنوان قربانی جنایات ارتکابی توسط او استفاده شده است اپستاین، که در سال 2019 در حالی که در زندان در انتظار محاکمه به اتهام قاچاق جنسی بود خودکشی کرد.

هشدار: این گزارش حاوی توصیفات گرافیکی از سوء استفاده جنسی از دختران جوان است

عکسی برای توزیع بدون تاریخ، که توسط وزارت دادگستری ایالات متحده برای گیسلین ماکسول با جفری اپستین صادر شده است، که در دادگاه در جریان محاکمه علیه ماکسول به دلیل قاچاق جنسی در ناحیه جنوبی نیویورک نشان داده شد.  سوسیالیست بریتانیایی متهم است که بین سال‌های 1994 تا 2004 به دختران جوان آسیب‌پذیر حمله کرده و آنها را به اتاق‌های ماساژ برای آزار و اذیت اپستین کشانده است. تاریخ انتشار: چهارشنبه، 8 دسامبر 2021.
تصویر: گفته می شود که ماکسول و اپستین "شریک جنایت" هستند.

قربانیان - و نحوه تهیه آنها توسط ماکسول

یک کارشناس کوتاه کردن مو گفت: "بسیار معمول" است که قربانیان سوء استفاده جنسی از کودکان مدت زیادی منتظر بمانند تا به دیگران بگویند.

یکی از قربانیان خشونت خود را 20 سال پس از گفتن اینکه توانسته از اپشتین فرار کند، به پلیس گزارش داد.

در اینجا داستان زنانی است که علیه ماکسول شهادت دادند.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

قربانیان "شجاعت" را برای ایستادن در برابر ماکسول نشان دادند

دادستان اول

استفاده كردن با نام مستعار "جین" برای دفاع از حرفه بازیگری 22 ساله خود، اولین دادستان در محاکمه گفت که او اولین بار زمانی که فقط 14 سال داشت توسط اپستین مورد آزار و اذیت قرار گرفت و ماکسول را به عنوان یک شرکت کننده فعال به تصویر کشید.

جین برای اولین بار در سال 1994 با اپستین و ماکسول در حالی که در یک کمپ موسیقی به دنبال حرفه خوانندگی شرکت می کرد، ملاقات کرد.

او گفت که با دوستانش بستنی می خورد که ماکسول با یک یورکشایر تریر نزدیک شد. اپستین کمی بعد وارد شد.

جین گفت که آزار و اذیت اواخر همان سال شروع شد، زمانی که اپستین او را به یک خانه استخری در خانه اش در پالم بیچ، فلوریدا برد.

او به هیئت منصفه گفت، شلوارش را درآورد، او را نزدیک کرد و "به خودارضایی ادامه داد." "از ترس یخ زده بودم. وحشت زده بودم، احساس نفرت و شرمندگی داشتم."

جین همچنین به دادگاه گفت که او را به اتاق ماساژ بردند که مکسول و اپستین از او سوء استفاده کردند.

او اضافه کرد که ماکسول دستورالعمل هایی را برای ماساژ جنسی ارائه می دهد و گاهی اوقات به صورت فیزیکی شرکت می کند.

عکسی برای توزیع بدون تاریخ، که توسط وزارت دادگستری ایالات متحده برای گیسلین ماکسول با جفری اپستین صادر شده است، که در دادگاه در جریان محاکمه علیه ماکسول به دلیل قاچاق جنسی در ناحیه جنوبی نیویورک نشان داده شد.  سوسیالیست بریتانیایی متهم است که بین سال‌های 1994 تا 2004 به دختران جوان آسیب‌پذیر حمله کرده و آنها را به اتاق‌های ماساژ برای آزار و اذیت اپستین کشانده است. تاریخ انتشار: چهارشنبه، 8 دسامبر 2021.
تصویر: تعدادی عکس از جفری اپستین و گیسلین ماکسول با هم در دادگاه نمایش داده شد

دادستان دوم

شهادت زیر نام مستعار "کیت"، دومین قربانی که شهادت می دهد او توضیح داد که چگونه توسط ماکسول حمایت می شود - و گفت که او یکی از "مورد علاقه های اپستین" است.

این زن که اکنون 44 سال دارد، 17 ساله بود که از فرانسه به بریتانیا نقل مکان کرد - و در سال 1994 با ماکسول برای چای در خانه شهری خود در لندن ملاقات کرد.

او توضیح داد که چگونه چند هفته بعد در حالی که اپستین آنجا بود به شهرداری بازگشت و به درخواست ماکسول پاهای او را ماساژ داد.

چند هفته بعد، ماکسول از او خواست که به خانه برگردد و اپشتین را ماساژ دهد.

او گفت که ماکسول او را به اتاق ماساژ برد و اپستین با لباسی در آنجا بود. او گفت وقتی آن را درآورد برهنه بود.

شاهد گفت که ماکسول به او مقداری روغن ماساژ داد و در را بست - و سپس اپستین با او آمیزش جنسی داشت.

استخر در ویلای اپستین در پالم بیچ، وزارت دادگستری ایالات متحده
تصویر: دادستان سوم کارولین گفت که بیش از 100 بار از خانه اپستین در پالم بیچ دیدن کرده است.

دادستان سوم

کارولین، سومین قربانی که برخاست، با نام کوچک خود شهادت داد تا از حریم خصوصی خود محافظت کند - و گفت که در 14 سالگی به اپشتین ماساژ جنسی داده است.

او گفت که مکسول گاهی اوقات با او تماس می گرفت تا جلساتی را با اپستین برنامه ریزی کند که برای هر جلسه 300 تا 400 دلار (حدود 227 تا 303 پوند) به او پرداخت می شد.

کارولین گفت که در چهار سال آینده بیش از 100 بار به خانه اپستین در پالم بیچ بازگشته است و اغلب او را دو تا سه بار در هفته ماساژ داده است.

زن به یاد آورد که اپشتین به سینه و باسن او دست زد و گفت که جلسات با خودارضایی او به پایان می رسد.

دوست پسر سابق کارولین، شان، شواهد او را تأیید کرد و گفت که او و دو دختر دیگر را چندین بار در اوایل دهه 2000 به عمارت اپستین فلوریدا برده است.

او به یاد می آورد که از یکی از سه زنی که برای اپشتاین کار می کردند تماس گرفت - او گفت که یکی از آنها لهجه "درست انگلیسی" داشت.

آنی فارمر.  عکس: AP
تصویر: آنی فارمر با داستان خود عمومی شد. عکس: AP

دادستان چهارم

آنی فارمر تنها یکی از چهار دادستان بود که با نام کامل خود شهادت داد. او شهادت داد که ماکسول و اپستین در سن 16 سالگی به او تجاوز کردند.

خانم فارمر از بازدید از مزرعه ی اپستین در نیومکزیکو در سال 1996 صحبت کرد، زمانی که ماکسول سینه های او را مالید و اپشتین با او به رختخواب رفت.

او توضیح داد که اکنون 42 ساله است، حتی قبل از اینکه اپستین را ملاقات کند، او برای او یک بلیط هواپیما خرید تا در سال 1995 با خواهرش که در آن زمان یکی از کارمندان او بود، در نیویورک ملاقات کند.

او به یاد می آورد که در طول سفر با او ملاقات کرد و کنارش در سینما نشسته بود، جایی که دستش را دراز کرد و شروع کرد به نوازش کردنش قبل از اینکه کف کفش، پا و پایش را بمالد. که شکمم درد می کرد. گفت.

او گفت که اپستین هزینه پرواز خانم فارمر را برای رفتن به مزرعه خود در نیومکزیکو در سال 1996 پرداخت کرد.

او به یاد آورد که "صبح در رختخواب بودم و ناگهان اپستین به این شکل بازیگوش در خانه را باز کرد و گفت که می خواهد در آغوشش بگیرد و با من به رختخواب رفت و من را در آغوش گرفت و بدنش را درونم فشار داد."

خانم کشاورز گفت که بهانه ای برای رفتن به دستشویی پیدا کرده است و افزود: "من می خواستم آنقدر آنجا باشم که امیدوارم تمام این وضعیت به پایان برسد."

بعد از صحبت کردن در مورد ماساژ، خانم فارمر به یاد آورد که ماکسول به او گفته بود "لباسش را در بیاور" و "شروع به مالیدن بدنش و مالیدن پشت و پاهایش کن" و سپس مرا وادار کرد که طوری غلت بزنم که به پشت دراز بکشم."

خانم فارمر گفت که احساس "یخ زدگی" و "تعجب" کرده و افزود: "من خیلی دلم می خواست از روی میز بلند شوم و این ماساژ را انجام دهم."

عکس یک دادخواست
تصویر: مزرعه زورو اپستین در نیومکزیکو

مکسول اتهام را چگونه توصیف کرد؟

رابطه ماکسول با پدوفیل محکوم، دوست دختر سابق اپستین، "خطرناک" توصیف شد و دادگاه شنید که این رابطه ریشه در سبک زندگی مجلل او بود.

دادستان ها گفتند که ماکسول، دختر غول رسانه ای سابق رابرت ماکسول، "دختران جوان آسیب پذیر را شکار می کند، آنها را دستکاری می کند و آنها را برای سوء استفاده جنسی معرفی می کند."

لارا پومرانتز، دادستان فدرال، به هیئت منصفه گفت که ماکسول و اپستین "شریک جنایت" بوده اند و آنها را به عنوان "غارتگران خطرناکی که از کودکان استثمار و سوء استفاده جنسی می کردند" برای یک دهه توصیف کرد.

او گفت که این زوج دختران 14 ساله را فریب دادند تا در «به اصطلاح ماساژ» شرکت کنند، که در آن خشونت جنسی «تصادفی و عادی» تلقی می‌شد، زیرا قربانیان آسیب‌پذیر با پول و هدایا پر شدند.

عکسی برای توزیع بدون تاریخ، که توسط وزارت دادگستری ایالات متحده برای گیسلین ماکسول با جفری اپستین صادر شده است، که در دادگاه در جریان محاکمه علیه ماکسول به دلیل قاچاق جنسی در ناحیه جنوبی نیویورک نشان داده شد.  سوسیالیست بریتانیایی متهم است که بین سال‌های 1994 تا 2004 به دختران جوان آسیب‌پذیر حمله کرده و آنها را به اتاق‌های ماساژ برای آزار و اذیت اپستین کشانده است. تاریخ انتشار: چهارشنبه، 8 دسامبر 2021.
تصویر: در دادگاه تصاویری از ماساژ دادن پاهای اپستین توسط ماکسول به نمایش گذاشته شد

ماکسول چگونه رابطه خود را با اپستین توسعه داد؟

خوان السی، خانه دار سابق اپشتاین، به دادگاه گفت که ماکسول برای اولین بار در سال 1991 به عنوان دوست دختر اپستین روی صحنه ظاهر شد و به عنوان "بانوی خانه" ظاهر شد.

او گفت که این پویایی خانه را از "دلچسب" به "فقط حرفه ای" تغییر داد.

دادگاه گفت که اپستین و ماکسول «95 درصد مواقع» با هم بودند و یک اتاق خواب مشترک داشتند.

آقای السی توضیح داد که چگونه توسط ماکسول به او دستور داده بود که با اپشتاین تماس نگیرد - و حتی یک سند 58 صفحه ای با قوانین "تحقیر آمیز" به او داده شد.

در یک کیفرخواست ۲۴ صفحه‌ای که در اوایل سال جاری منتشر شد، دولت ایالات متحده ادعا می‌کند که ماکسول بین سال‌های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۷ با اپستین «رابطه صمیمی» داشته و برای مدت طولانی‌تری (۱۹۹۴-۲۰۰۴) برای مدیریت دارایی‌اش پول پرداخت کرده است.

عکس‌های اخیر گیسلین ماکسول و جفری اپستین را در حال استراحت در کلبه‌ای که گمان می‌رود ایوان کلبه چوبی ملکه در گلن بیگ است نشان می‌دهد.
تصویر: ماکسول و اپستین در جایی که کلبه چوبی ملکه محسوب می شود استراحت می کنند

سبک زندگی زیبا و "کلبه ملکه"

عکس هایی از خانه های اپستین در جزایر ویرجین ایالات متحده و نیومکزیکو و همچنین داخل یکی از هواپیماهای او و هلیکوپتر او در دادگاه به نمایش گذاشته شد.

هواپیمای او با یک آشپزخانه کاملاً مجهز و یک مبل دونات شکل نشان داده شد.

و یک تصویر در چیزی که به نظر می رسد کلبه چوبی ملکه در ملک بالمورال است ساخته شده است.

هواپیمای اپستین پس از اینکه ادعاهایی مبنی بر اینکه او از آن برای انتقال دختران نوجوان به جزیره خصوصی خود، مزرعه خود در نیومکزیکو و خانه شهری خود در نیویورک استفاده می کرد، لقب Lolita Express را گرفت.

یکی از خلبانان قدیمی اپستین، لری ویسوسکی، در طول شهادت خود، تعدادی از افراد مشهور را به یاد آورد که با هواپیماهای اپستین سفر می کردند، از جمله شاهزاده اندرو، رئیس جمهور سابق آمریکا، دونالد ترامپ و بازیگر کوین اسپیسی.

با این حال، او هرگونه اتهامی مبنی بر مشاهده فعالیت جنسی در حال پرواز را رد کرد.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن