شاهزاده اندرو: چرا قاضی پیشنهاد دوک یورک برای رد پرونده مدنی برای خشونت جنسی را رد کرد | اخبار انگلستان

[ad_1] یک قاضی آمریکایی دلایل خود را برای رد پیشنهاد شاهزاده اندرو برای رد پرونده تجاوز جنسی عل

توسط AKHBARESHOMAAA در 23 دی 1400
[ad_1]

یک قاضی آمریکایی دلایل خود را برای رد پیشنهاد شاهزاده اندرو برای رد پرونده تجاوز جنسی علیه او بیان کرده است.

دوک یورک توسط ویرجینیا ژفر محاکمه می شود که مدعی است در نوجوانی به او "تجاوز و آزار جنسی" داده است.

در یک سند 46 صفحه ای، قاضی لوئیس کاپلان گفت که درخواست پادشاه برای کنار گذاشتن پرونده "از هر لحاظ تکذیب شد"، به این معنی که یک دادگاه مدنی در اواخر سال جاری برگزار می شود.

در اینجا اسکای نیوز به بررسی جزئیات تصمیم قاضی پرداخته است.

اندرو از قاضی چه خواسته بود؟

شاهزاده اندرو اتهامات علیه خود را رد کرد
تصویر: شاهزاده اندرو اتهامات علیه خود را رد کرد

به گفته قاضی، پیشنهاد اندرو این بود که شکایت خانم گیفر را به عنوان "از نظر قانونی ناکافی - نه برای تعیین درستی یا نادرستی ادعاهای شکایت او" رد کند.

او گفت که شاهزاده عمدتاً، البته نه منحصراً، به توافق نامه ای در سال 2009 بین خانم گیفر و جفری اپستین، که ادعا می کند او را برای داشتن رابطه جنسی با خانواده سلطنتی فروخت، متکی بود.

دوک ادعا می کند که خانم گیفر از حق خود برای شکایت از او چشم پوشی کرده است، زمانی که یک قرارداد 500000 دلاری با اپستین امضا کرد.

قاضی گفت که دادگاه «در این مرحله» از بررسی تلاش‌های اندرو برای زیر سؤال بردن صحت ادعاهای خانم گیفر منع شده است.

ادعاهای ویرجینیا جوفر چیست؟

شاهزاده اندرو توسط ویرجینیا جوفر محاکمه شد
تصویر: ویرجینیا جوفر از شاهزاده اندرو شکایت کرد

شکایت خانم گیفر حاکی از آن است که اندرو در سن زیر 18 سالش مورد آزار جنسی قرار گرفته است.

او ادعا می کند که دوک او را مجبور کرده است که برخلاف میل او در خانه گیسلین ماکسول در لندن با او رابطه جنسی برقرار کند.

خانم گیفر همچنین ادعا می کند که در جریان بازدید از جزیره خصوصی اپستین، لیتل سنت جیمز، توسط اندرو مورد آزار قرار گرفته است.

و او ادعا می کند که خانواده سلطنتی در عمارت اپستین در منهتن با او بدرفتاری کرده اند، وقتی می گوید که ماکسول او را مجبور کرد در حالی که اندرو او را لمس می کرد روی بغلش بنشیند.

آیا می توان شاهزاده اندرو را از عناوین سلطنتی و نظامی خود محروم کرد؟

در زمان حادثه ادعایی، خانم گیفر گفت که اندرو "او را وادار به انجام اعمال جنسی برخلاف میل خود کرده است و هم از سن او می‌دانست و هم اینکه مجبور به آزار و اذیت جنسی شده است".

در هر سه حادثه ادعایی، خانم گیفر ادعا می‌کند که اپستین، ماکسول و اندرو "او را از طریق تهدید آشکار یا ضمنی مجبور به انجام اعمال جنسی کردند" و از مرگ یا آسیب شخصی به خود یا دیگران می‌ترسید. اطاعت کن."

خانم گیفر گفت که اقدامات ادعایی اندرو همچنان باعث "استرس و آسیب روحی و روانی قابل توجهی" برای او شده است.

استقرار اپستین «جوهر» جنبش اندرو است

قاضی دلایل تصمیم خود را در سندی 46 صفحه ای بیان کرد.  عکس: دادگاه منطقه ای ایالات متحده، ناحیه جنوبی نیویورک
تصویر: قاضی دلایل تصمیم خود را در سندی 46 صفحه ای بیان کرد. عکس: دادگاه منطقه ای ایالات متحده، ناحیه جنوبی نیویورک

قاضی گفت که توافق بین اپستین و خانم گیفر "ماهیت" درخواست اندرو بود.

او افزود که این عضو سلطنتی اصرار داشت که ادعاهای خانم گیفر علیه او توسط شرایط توافقنامه "ممنوع" است.

سند سال 2009 بیان می‌کند که خانم گیفر موافقت کرد که اپستین و هر شخص یا نهاد حقوقی دیگری را که می‌توان به عنوان متهم بالقوه در نظر گرفت، «برائت، تبرئه، راضی و برای همیشه تبرئه کرد».

قاضی گفت "دو مشکل اصلی" وجود دارد. آیا زبان موجود در معاهده «بی‌تردید» به اندرو اشاره دارد و آیا دوک - که نامش در توافقنامه ذکر نشده است - حق داشت به او رجوع کند.

قاضی گفت: «توافقنامه 2009 به دور از مدلی از جمله بندی واضح و دقیق است.

در مورد اینکه آیا اندرو یک "متهم بالقوه" در پرونده سال 2009 بود یا خیر، قاضی گفت که "مگر اینکه شرایط توافق شک و تردید غیرمنطقی ایجاد کند ... ابهام باید توسط دادگاه حقایق، معمولاً هیئت منصفه حل شود".

وکلای شاهزاده اندرو روز سه شنبه تلاش خواهند کرد تا پرونده علیه او را رد کنند
تصویر: شاهزاده اندرو به دلیل رابطه خود با جفری اپستین از وظایف سلطنتی استعفا داد

قاضی گفت که "تدوین بهتر" توافقنامه 2009 "می تواند هرگونه ابهام را برطرف کند"، اما معنای عبارت "به دور از بدیهی بودن" است.

قاضی گفت که "در یک سطح" به معنای واقعی کلمه همه "می توانند به عنوان متهم وارد شوند".

وی افزود: "اگر شاکی می خواست شخص دیگری - هر فرد دیگری - را به عنوان متهم وارد کند، به راحتی می توانست این کار را انجام دهد."

«کسی را می توان به عنوان متهم در پرونده ای به سادگی با درج نام آن شخص در نوشته شکایت وارد کرد. هیچ چیز دیگری لازم نیست.

قاضی گفت که منطق این است که خانم گیفره و اپستین "اهداف رقابتی" و زبان "گیج کننده" در توافق داشتند "ممکن است به چیزی شبیه به حد وسط رسیده باشند".

وی ادامه داد: کافی است نتیجه بگیریم که معنای این عبارت کلیدی در معاهده به هیچ وجه بدون ابهام و بدون نتیجه گیری متناقض نیست.

بنابراین توافق مبهم است. بر این اساس، تعیین معنای زبان برای معافیت از قرارداد 2009 باید منتظر مراحل بعدی باشد.

اپستاین حل و فصل "نمی توان گفت" به نفع اندرو

عکسی بدون تاریخ که توسط وزارت دادگستری ایالات متحده به جفری اپستین در حالی که در مقابل دومین جت خصوصی خود ایستاده بود، تحویل داده شده بود، که در دادگاه در جریان محاکمه علیه گیسلین ماکسول به دلیل قاچاق جنسی در ناحیه جنوبی نیویورک، جایی که وی متهم به آزار و اذیت افراد آسیب پذیر است نشان داده شد. دختران جوان و اغوا کردن آنها به اتاق های ماساژ برای آزار و اذیت جفری اپستین بین سال های 1994 تا 2004. تاریخ انتشار: پنجشنبه، 2 دسامبر 2021
تصویر: جفری اپستین در توافقی 500000 دلار به ویرجینیا ژفر پرداخت

قاضی گفت که بند محرمانه بودن توافقنامه 2009 "می تواند منطقی تفسیر شود" "هیچ کس قصد استفاده از اصطلاحات ... را در هر رویه یا پرونده ای که مربوط به اپشتاین است."

وی افزود: «نمی توان گفت که توافقنامه 2009 به وضوح و به صراحت نشان می دهد که طرفین قصد دارند این ابزار" مستقیما"، در درجه اول "یا" اساسا "به نفع شاهزاده اندرو باشد."

قاضی گفت که اظهارات خانم گیفر مبنی بر اینکه او مجبور شده است روی آغوش اندرو بنشیند در حالی که او او را لمس کرده است "برای ادعای شارژ باتری طبق قانون نیویورک کافی است، مهم نیست که چه / قسمت هایی از بدن او ادعا می شود توسط متهم لمس شده است. در پایان '.

وی افزود: «باید گفت که رفتار ادعایی در صورت وقوع، به طور منطقی می‌توان تشخیص داد که از تمام حدود نجابت ممکن فراتر رفته و در یک جامعه متمدن غیرقابل تحمل است».

او گفت که خانم گیفر مدعی است که باتری ادعا شده باعث ایجاد "استرس عاطفی شدید" و "آسیب روانی" شده است.

ویرجینیا اظهارات گیفر "نه مبهم و نه مبهم"

شاهزاده اندرو، ویرجینیا ژفر و گیسلین ماکسول، در عکسی که گمان می‌رود در سال 2001 گرفته شده باشد. عکس: رکس / شاتر استوک
تصویر: شاهزاده اندرو و ویرجینیا گیفر در عکسی که گمان می رود در سال 2001 گرفته شده باشد. عکس: رکس / شاتر استوک

قاضی گفت که درخواست اندرو برای "بیانیه قوی تر" در مورد اتهامات خانم گیفر "بی اساس" است.

او افزود: «شکایت خانم (ویرجینیا) ژفر نه «نامفهوم»، نه «مبهم» و نه «مبهم» است.

او ادعا می‌کند که خشونت جنسی در شرایط خاص در سه مکان قابل شناسایی رخ داده است. او مشخص می کند که این خشونت جنسی را به چه کسی نسبت می دهد.

تا زمانی که او به طور قابل درک به دنبال جزئیات بیشتر در مورد جزئیات دقیق اتهامات باشد (خانم گیفر)، می تواند در جریان افشای پیش از محاکمه به آن جزئیات دست یابد.

قاضی گفت پیشنهاد اندرو مبنی بر اینکه او "نمی تواند به طور منطقی پاسخی" برای ادعاهای خانم گیفر تهیه کند "به وضوح با اسناد قبلی او که در آن او "بدون شک" ادعاهای او را رد کرد، در تضاد است.

نتیجه گیری قاضی

قاضی در خاتمه گفت: با توجه به جهات فوق، تقاضای رد درخواست تجدیدنظر یا اظهار مؤکدتر متهم از هر لحاظ رد می شود.

وی افزود: «با توجه به محدود بودن وظیفه دادگاه برای صدور رأی در مورد این درخواست، هیچ چیز در این رأی یا پیش از آن در این دادرسی را نمی توان به درستی به عنوان اظهار نظر نسبت به صحت ادعاها یا ادعاهای متقابل تفسیر کرد».

اندرو که اتهامات علیه خود را رد می کند، انتظار می رود بین سپتامبر و دسامبر با دادگاه مدنی روبرو شود.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن