دادگاه Gislane Maxwell: اولین دادستان می گوید که او در 14 سالگی با جفری اپستین رابطه جنسی داشته است - با مکسول در اتاق | اخبار آمریکا

[ad_1] اولین دادستان پرونده علیه گیسلین ماکسول به دلیل قاچاق جنسی گفت که او در 14 سالگی با جفری

توسط AKHBARESHOMAAA در 9 آذر 1400
[ad_1]

اولین دادستان پرونده علیه گیسلین ماکسول به دلیل قاچاق جنسی گفت که او در 14 سالگی با جفری اپستین تماس جنسی مکرر داشته است - و این شخصیت سکولار بریتانیایی در زمان وقوع آن در آنجا بود.

این زن که با نام مستعار جین شناخته می شود، روز سه شنبه برای دومین روز محاکمه در نیویورک سوار شد.

در اوایل روز، اپستایناین چیزی است که خلبان قدیمی در دادگاه گفت شاهزاده اندرو از جمله افراد بلندپایه ای بود که از جت شخصی این سرمایه دار رسوا استفاده می کرد.

یک دادستان از اولین دادستان پرسید که او در اولین "ارتباط جنسی" با اپستین چند ساله بود.

با صدای آهسته جواب داد: چهارده ساله.

شاهزاده اندرو
تصویر: گفته می شود شاهزاده اندرو با جت شخصی جفری اپستین سفر کرده است

او در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال شخص دیگری در اتاق بوده است که رابطه جنسی داشته است، او پاسخ داد: "گیسلین ماکسول."

او گفت که تعاملات جنسی "بسیار غیر عادی" و "بسیار مهم" نبودند.

او در دادگاه گفت که ماکسول به او آموزش داده است که چگونه اپشتین را ماساژ جنسی دهد و او گاهی اوقات به صورت فیزیکی در جلسات شرکت کرده است.

جین در دادگاه گفت که اپستین گفت که دوست دارد او را راهنمایی کند و به موسیقی و رقص علاقه مند است.

او گفت که رابطه بین این دو را درک نمی کند و مطمئن نیست که آنها ازدواج کرده اند، دوستان یا مکسول برای او کار می کنند.

به هیئت منصفه گفته شد، این آزار هر دو هفته یک بار در سن 14 تا 16 سالگی اتفاق می‌افتد و 10 بار با آنها به نیویورک و سانتافه سفر می‌کرد.

نکات مهم روند تا کنون:

به اعضای هیئت منصفه گفته می شود که ماکسول و اپستین "همدست در یک جنایت" بودند و "او به دختران جوان خدمت می کرد" تا از آنها سوء استفاده کند.

• شاهزاده اندرو در فهرست مردان بلندپایه ای قرار دارد که با جت شخصی اپستاین سفر خواهند کرد

• اتهامات شامل چهار قربانی نوجوان ادعایی و مکان های متعدد بین سال های 1994 و 2004 می شود.

• دفاع ادعا می کند که ماکسول به عنوان "بزغاله" برای جنایات اپشتین استفاده شده است

گیسلین ماکسول و جفری اپستاین  عکس: Sky UK
تصویر: لارنس ویسوسکی در دادگاه علیه ماکسول گفت که او "شماره 2" اوست. عکس: Sky UK

لارا پومرانتز، دادستان ایالات متحده، روز دوشنبه در بیانیه ای مقدماتی گفت که ماکسول و اپستین در سال 1994 با جین در یک اردوگاه تابستانی ملاقات کردند، زمانی که او 14 ساله بود.

او به هیئت منصفه گفت که اپستین خود را به عنوان اهداکننده ای معرفی کرد که علاقه مند به تامین مالی تحصیلاتش بود، اما در نهایت به آزار جنسی جین منجر شد.

لارنس ویسوسکی راننده سابق اپشتین نیز قبل از حضور جین شهادت داد.

او گفت که ماکسول، 59 ساله، "شماره 2" اپستین در سلسله مراتب عملیات او بود.

خلبان همچنین گفت که شاهزاده اندرو - که با اپستین دوست بود - با هواپیمای سرمایه دار آمریکایی سفر می کرد.

آقای ویسوسکی گفت که ماکسول اغلب با او تماس می گرفت، که برای آن پروازهای چارتر وجود دارد اپستاین و اغلب با او در جت های شخصی خود پرواز می کرد.

در پاسخ به سوالی درباره ارتباط بین آنها، آقای ویسوسکی گفت که ماکسول "شماره 2" و اپستین "شماره بزرگ 1" است.

در این طرح در دادگاه لارنس، پل ویسوسکی جونیور، که یکی از خلبانان جفری اپستین بود، در جریان محاکمه علیه گیسلین ماکسول به دلیل قاچاق جنسی، دوشنبه، 29 نوامبر 2021، در نیویورک، در جایگاه شاهد شهادت داد.  (عکس آسوشیتدپرس / الیزابت ویلیامز)
تصویر: طرحی از دادگاه لارنس پل ویسوسکی جونیور در حال شهادت

او همچنین در دادگاه گفت که آقای اپستین مرتباً به اوهایو پرواز می‌کند تا با دوستش لکس وکسنر، مالک میلیاردر Victoria's Secret و Abercrombie & Fitch ملاقات کند.

آقای ویسوسکی آنچه را که وکلای دادگستری می گویند شواهدی اساسی ارائه کرد که بر اساس آن می توان پرونده خود را با شواهد اضافی از چهار قربانی نوجوان ادعا کرد.

با این حال، در طول بازجویی متقابل، او نمی‌توانست به خاطر بیاورد که آیا "جین" یا سه قربانی دیگر ادعایی هواپیماهای آقای اپستین را پرواز داده‌اند.

او به دادگاه گفت که هرگز فعالیت جنسی یا نشانه‌هایی از آن، مانند اسباب‌بازی‌های جنسی یا کاندوم را ندیده است، و همچنین افزود که هرگز کسی را که فکر می‌کند خردسال است ندیده است، و گفت که آنها «شبیه زنان بالغ به نظر می‌رسند».

آقای ویسوسکی می‌گوید که به یاد دارد در «اواسط تا اواخر دهه 1990» با یکی دیگر از قربانیان ادعایی، ویرجینیا رابرتز ملاقات کرده است.

او گفت: «او چندین بار در هواپیما بود. "نتونستم مبلغ رو حدس بزنم."

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

جیسلین ماکسول کیست؟

خلبان ماکسول را به عنوان دستیار در دفتر این سرمایه دار رسوا توصیف کرد، اما گفت که رابطه آنها "بیشتر شخصی است تا کاری".

او گفت که به تمام اقامتگاه‌های اپستین، هم در فلوریدا و هم در نیویورک، برای "برداشتن چمدان" دسترسی دارد.

آقای ویسوسکی همچنین "بارها" برای او هلیکوپتر پرواز کرد و به یاد آورد که نمی توانست مسافرانی را که با جت های شخصی خود پرواز می کردند ببیند زیرا درهای کوپه آنها "همیشه بسته بود".

اما وقتی از او پرسیده شد، او گفت که "هرگز فعالیت جنسی ندیده است."

وکلای ماکسول ادعا می کنند که از او به عنوان "بزغاله" برای جنایات اپستین استفاده شده است.

پدوفیل محکوم در اوت 2019 در سلول زندان خود در منهتن خودکشی کرد در حالی که منتظر اتهامات بیشتر در مورد قاچاق جنسی هستیم.

روند ادامه دارد.

اتهامات چیست؟

دوست دختر سابق جفری اپستاین مجموعاً با هشت اتهام مواجه است - از جمله شش اتهام اغوا کردن خردسالان و قاچاق جنسی در یک دوره 10 ساله.

این اتهامات شامل چهار قربانی نوجوان ادعایی و مکان های متعدد در یک دوره 10 ساله بین سال های 1994 و 2004 است. جوان ترین قربانی ادعا شده در آن زمان 14 سال داشت.

مکسول همچنین با دو اتهام شهادت دروغ مواجه است که به طور جداگانه محاکمه خواهد شد.

او همه اتهامات را رد می کند و خود را بی گناه می داند.

ماکسول در صورت مجرم شناخته شدن در تمامی اتهامات ممکن است به 80 سال زندان محکوم شود.

ماکسول چه می گوید؟

ماکسول نوشت: «اتهامات علیه گیسلین ماکسول به خاطر کارهایی است که جفری اپستاین انجام داده است، اما او جفری اپستاین نیست.
بابی استرنهایم، وکیل مدافع این موضوع را روز دوشنبه در دادگاه گفت.

ماکسول سوگند یاد کرده است که به خاطر نمی آورد آیا اپشتین اسباب بازی های جنسی داشته است یا خیر و همچنین ادعا می کند که در دهه های 1990 و 2000 با هیچ کس دیگری غیر از او و دو زن که او را سه نفره کرده بودند، درباره اپشتین اطلاعاتی نداشت. ماکسول همچنین ماساژ کسی را انکار کرد.

برداشت هنرمند توسط گیسلین ماکسول و وکیلش بابی استرنهایم در دادگاه
تصویر: برداشت هنرمند از Gislane Maxwell و وکیل او بابی Sternheim در دادگاه

وکیل او، خانم استرنهایم، در بیانیه مقدماتی خود از طرف ماکسول، گفت: «از زمانی که حوا متهم شد که آدم را با سیب وسوسه کرده است، زنان به کارهایی متهم شده اند که مردان انجام داده اند.

او اصرار داشت که ماکسول "چیزی شبیه جفری اپستین نیست" و اضافه کرد که او "مثل فیل در اتاق است".

خانم استرنهایم به هیئت منصفه گفت: "بله، جفری اپستین در حال دستکاری جهان اطراف خود و افراد اطرافش از جمله گیسلین است."

خانم استرنهایم گفت که پرونده مربوط به «حافظه، دستکاری و پول» است و مدعی شد که چهار قربانی ادعایی اپشتین میلیون‌ها دلار به عنوان پرداختی از صندوق تسویه حسابی که توسط عمارت او تأسیس شده بود دریافت کرده‌اند و داستان‌های خود را در طول سال‌ها تغییر داده‌اند.

تعدادی از مردم، عمدتا روزنامه نگاران، منتظر ورود به دادگاه برای شروع محاکمه گیسلین ماکسول در نیویورک هستند.
تصویر: تعدادی از مردم، عمدتا روزنامه نگاران، منتظر ورود به دادگاه برای شروع محاکمه گیسلین ماکسول در نیویورک هستند.

متهمان چه کسانی هستند؟

قربانیان ادعایی خشونت جنسی در ایالات متحده به طور خودکار حق ناشناس ماندن مادام‌العمر مانند بریتانیا را ندارند. با این حال، قاضی در دادگاه علیه ماکسول حکم داد که هر چهار قربانی ادعایی می توانند از یک نام مستعار یا فقط نام خود استفاده کنند. قاضی آلیسون ناتان گفت که این امر از دخالت مطبوعات و ناراحتی شخصی جلوگیری می کند.

• قربانی ادعایی 1 - (1994-1997) "نیویورک و پالم بیچ، فلوریدا."

اولین مورد حدود 14 ساله بود که دادستان ها گفتند که او برای اولین بار با مکسول ملاقات کرد. متهم متهم است که موی زن جوان را با بردن او به بازار و سینما کوتاه کرده، با درآوردن لباس در مقابل او، آزار و اذیت را عادی کرده و در برخی از آزارهای اپستین حضور و مشارکت داشته است.

• قربانی ادعایی 2 - (1996) - نیومکزیکو

دادستان گفت که دومی زیر 18 سال داشت که به دعوت او به مزرعه اپشتین در نیومکزیکو برده شد. آنها ادعا می کنند که ماکسول می دانسته که این زن زیر 18 سال دارد و او را با خرید و سفر به سینما و همچنین با بحث در مورد ساعات مدرسه اش آماده کرده است.

• قربانی ادعایی 3 - (1994-1995) - لندن

ماکسول متهم است که با سومین قربانی کوچک ادعایی در لندن دوست شده و او را با پرسیدن درباره زندگی و خانواده اش آماده کرده است.دادستان ها می گویند که ماکسول زن را به اپستین معرفی کرد و او را تشویق کرد که او را ماساژ دهد، زیرا می دانست که این منجر به خشونت جنسی می شود.

محل سوء استفاده ادعایی در ایالات متحده نیست، اما بر اساس قوانین ایالات متحده، اگر قربانی یا قربانیان شهروندان ایالات متحده باشند، جرایم ارتکابی در خارج از کشور قابل پیگرد قانونی هستند. بنابراین فرض می شود که سومین قربانی ادعا شده یک شهروند آمریکایی است.

• قربانی ادعایی 4 - (2001-2004) - پالم بیچ، فلوریدا

چهارمین قربانی ادعایی در فلوریدا زندگی می‌کرد و دادستان‌ها می‌گویند که او حدود 14 ساله بوده است که برای دریافت پول در عمارت پالم بیچ برای ماساژ جنسی اپشتین استخدام شد. ماکسول متهم است که او را با بازجویی از خانواده اش و عادی سازی خشونت با بحث در مورد موضوعات جنسی و شرکت در زمانی که قربانی ادعا شده در اتاق ماساژ اپشتین برهنه بود، آماده کرده است.

ارتباط اپشتین-مکسول

در یک کیفرخواست ۲۴ صفحه‌ای که در اوایل سال جاری منتشر شد، دولت ایالات متحده ادعا می‌کند که ماکسول بین سال‌های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۷ با اپستین «رابطه صمیمی» داشته و برای مدت طولانی‌تری (۱۹۹۴-۲۰۰۴) برای مدیریت دارایی‌اش پول پرداخت کرده است.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن