ترجمه آنلاین متون تخصصی عمران

آیا بازاریابی محتوا می تواند به صنعت ترجمه کمک کند؟
24 سپتامبر 2020 صحبت كردن بازار یابی

بازاریابی محتوا یکی از روشهای اصلی هر برند و شغلی است که از صنعت ترجمه مستثنی نیست. ترجمه تخصصی مهندسی عمران و با دلیل بسیار خوبی ، همانطور که نمودار زیر نشان می دهد:

( منبع )

بدیهی است که بازاریابی محتوا یکی از پربارترین روش ها برای جذب آگهی های جدید و ترغیب چشم اندازهای اخبار ما بالاتر در کانال فروش با ایجاد پست های وبلاگ ، پست های شبکه های اجتماعی ، محتوای ویدیویی و غیره است.

اسناد ، مطالب و وب سایت خود را به بیش از 40 زبان ترجمه کنید. پرونده های خود را بارگذاری کنید یا متن خود را جای گذاری کنید و یک مترجم حرفه ای بلافاصله شروع به کار می کند. ترجمه خود را همین الان سفارش دهید

با این وجود ، گرچه بازاریابی محتوا می تواند نتایج درخشان را به همراه داشته باشد ، اما برخی از بازاریابان ترجمه متون تخصصی از همه صنایع لازم است که اگر می خواهند تلاش خود را به موفقیت برسانند ، مراحل را دنبال کنند.

بیایید ببینیم آنها چه هستند.

بازاریابی محتوا: یک تعریف
قبل از ارائه تعریف دقیق برای اصطلاح “بازاریابی محتوا” نمی توانم جلوتر بروم.

بازاریابی محتوا شامل اقدامات بازاریابی است که حول انواع مختلف محتوای به موقع و مرتبط ایجاد می شود و منجر به فروش بیشتر می شود و به برندها امکان می دهد به اهداف خود برسند.

انواع مطالب ذکر شده در بالا می تواند از مقالات وبلاگ و محتوای بازاریابی از طریق ایمیل گرفته تا اینفوگرافیک ها ، گوگل ترجمه پست های رسانه های اجتماعی یا کتاب های الکترونیکی باشد.

از این لحاظ ، بازاریابی محتوا با هدف جلب بازدید بیشتر به یک وب سایت ، ایجاد Lead بیشتر ، و به بازاریابان امکان می دهد که Lead های واجد شرایط و غیر صلاحیت را از یکدیگر تشخیص دهند.

اما این همه ماجرا نیست ، زیرا محتوای عالی به مارک ها کمک می کند تا نام تجاری خود را به عنوان مقامات در جایگاه خود تثبیت کنند و جامعه ای را بسازند که مشغول و علاقه مند باشند.

اگرچه برای مدیریت آخرین مورد ، باید خیلی سخت مطالعه کنید.

شخص خریدار و قصد کاربر
ایجاد محتوا نباید همه چیز باشد ، زیرا باید درک درستی از مخاطب و مشتری ایده آل خود داشته باشید.

درست در این مرحله ، شما باید به خوبی به داده های خود نگاهی بیندازید و ببینید که هنگام ایجاد شخصیت خریدار می توانید چه کاری انجام دهید. بنابراین ، مخاطبان خود را مطالعه کنید و اطلاعات جمعیتی آنها را کشف کنید.

شما باید از مکان ، بهترین محدوده سنی برای مخاطب هدف ، سطح تحصیلات و غیره و البته بدانید که چرا آنها محصولی مانند شما را انتخاب می کنند – در مورد ما ترجمه ها.

با نگاهی به داده های شما و سرمایه گذاری در برخی از فناوری های هوش مصنوعی ، دانشمندان داده شما قادر خواهند بود الگوهایی را در رفتارهای احتمالی شما که باعث ایجاد بخش های خرد می شود ، تشخیص دهند. این ریز بخش ها شخصیت مشتری شما را تعیین می کنند.

شخصیت های مشتری به شما کمک می کند تا قصد مشتری خود را باز کنید. به عبارت دیگر ، چه چیزی باعث می شود که محصول شما بیشتر از بقیه مفید باشد؟ چرا در زندگی آنها تغییری ایجاد می کند؟

جدا از داده های شما ، ایجاد یک پرسشنامه برای درک اهداف آینده و چگونگی ترجمه ها بخشی از تجارت آنها مکانی عالی برای شروع خواهد بود.

نحوه تعامل آنها با محتوای موجود و رقبای خود را یادداشت کنید. چه کلمات کلیدی توجه آنها را به خود جلب می کند؟ آنها دوست دارند چه نوع پست هایی را ببینند؟

حال ، بیایید کمی در مورد قصد کاربر صحبت کنیم. هنگام جستجوی کلمات کلیدی ، باید کلمات کلیدی را به معنی “ترجمه” کنید. به عبارت دیگر ، درک کنید که چرا چشم اندازها به دنبال آن افراد هستند. چرا از این چشم اندازها ، مقدار مشخصی روی آنها کلیک می کند.

این نوع درک همان چیزی است که افراد بیشتری را به سمت وب سایت شما سوق می دهد. البته تا زمانی که آن را در محتوای خود بگنجانید.