نکات اصلی در دفاع از شاهزاده اندرو در برابر پرونده تجاوز جنسی ویرجینیا جوفر چیست؟ | اخبار آمریکا

[ad_1] شاهزاده اندرو رسما به پرونده مدنی ویرجینیا ژفر علیه وی در نیویورک پاسخ داده و دلایل اصلی

توسط AKHBARESHOMAAA در 7 بهمن 1400
[ad_1]

شاهزاده اندرو رسما به پرونده مدنی ویرجینیا ژفر علیه وی در نیویورک پاسخ داده و دلایل اصلی حقوقی خود را بیان کرده است.

در یک سند 11 صفحه ای که به دادگاه ارسال شد، او به هر یک از 73 نکته خانم گیفر به طور جداگانه اشاره کرد و 12 "تدابیر تاییدی" را که او قصد داشت در طول محاکمه از آنها استفاده کند، بیان کرد.

او همچنین از الف پرسید محاکمه توسط هیئت منصفه، کاری که خانم گیفر قبلاً در اوت گذشته در اولین شکایت خود انجام داده بود.

در مورد تجاوز جنسی به شاهزاده اندرو چه کسی کیست؟

در تلاش برای برنده شدن در پرونده، وکلای اندرو، از جمله از صلاحیت دادگاه، صلاحیت خانم گیفر استفاده کردند. توافقنامه ی حقوقی با جفری اپستین و ادعای "رفتار نادرست خودش" در زمانی که با او مرتبط بود.

در اینجا اسکای نیوز به نکات کلیدی نگاه می کند شاهزاده اندروحفاظت از هستند.

ویرجینیا جوفر در ایالات متحده زندگی نمی کند

اولین «دفاع مثبت» اندرو «عدم صلاحیت ماهوی» بود.

دفاع اول

در این بیانیه آمده است: "برنامه تجدیدنظر گیفر باید رد شود، زیرا این دادگاه صلاحیت ماهوی بر این ادعا ندارد، به دلیل ادعای نادرست صلاحیت گیفر در مورد تنوع، حتی اگر او مقیم دائم استرالیا باشد و مقیم کلرادو نیست."

سال گذشته، خانم Giuffre در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه جنوبی نیویورک شکایت کرد، زیرا قانون قربانیان کودک ایالات متحده به قربانیان ادعایی سوء استفاده جنسی اجازه می دهد تا مدت ها پس از مهلت قانونی معمول شکایت کنند.

او و همسرش در کلرادو زندگی می کردند، اما وکلای اندرو می گویند که او اکنون "مقیم دائم استرالیا" است، که باید مانع از اقدام قانونی او در ایالات متحده شود.

عکسی در توییتر از ویرجینیا ژفر به همراه همسرش رابرت، که بدون اجازه از نمایش توییتری او گرفته شده است
تصویر: ویرجینیا جوفر و همسرش رابرت. عکس: توییتر / رابرت گیفر

جاشوا روزنبرگ، مفسر حقوقی اسکای نیوز، خاطرنشان می کند که اگر قاضی این موضوع را بپذیرد، ادامه ادعای خود برای خانم گیفر ممکن است غیرممکن باشد.

توافقنامه اپشتین 2009

دفاع دوم دوک یورک تحت عنوان "امتناع و آزادی" قرار می گیرد.

دفاع دوم

در اوایل این ماه، یک توافق مخفیانه به مبلغ 500000 دلار (370000 پوند) بین خانم گیفر و اپستین در سال 2009 اعلام شد.

او آزاد شد زیرا وکلای اندرو معتقد بودند که شامل بندی است که او را از شکایت فعلی معاف می کند.

در ازای دریافت این پول، خانم گیفر موافقت کرد که «برای همیشه... هر شخص یا نهاد دیگری را که می‌توان به عنوان متهم بالقوه در نظر گرفت... از هر و همه اعمال ویرجینیا رابرتز، از جمله ایالتی یا فدرال، آزاد کرد. "

وکلای اندرو ادعا می کنند که "از طریق اقدامات خود" او با انعقاد توافق "از ادعاهای موجود در شکایت صرف نظر کرد".

شاهزاده اندرو، در تصویر در سال 2019، به عنوان سرهنگ گارد گرانادیر
تصویر: در این ماه، اندرو از درجه نظامی خود محروم شد

قاضی لوئیس کاپلان پیشنهاد تیم حقوقی دوک را رد کرد به همین دلیل پرونده را ببندند، اما به پیگیری دفاع ادامه می دهند.

خانم گیفر به "سوء رفتار" متهم شد

اندرو در ششمین دفاعیات خود، خانم گیفر را به دلیل «دست‌های ناپاک» تحت حمایت قانونی ایالات متحده به «سوء رفتار» متهم کرد.

دفاع ششم

اگرچه مشخص نیست، اما او استدلال کرد که در رابطه خود با اپستین، خانم گیفره همیشه از قانون پیروی نکرده است و بنابراین باید "کلاً یا جزئی" از هرگونه اقدام علیه او منع شود.

در پاسخ، وکیل خانم گیفر، دیوید بویس، پیشنهاد کرد که این "ظاهراً قربانی را متهم به سوءاستفاده می کند که به نوعی آن را به او وارد کرده است".

ماکسول "دوست صمیمی نیست"

اندرو در پاسخ به پرونده خانم گیفری بودن "دوست نزدیک گیسلین ماکسول" را انکار کرد.

ماکسول

او اعتراف می کند که هم ماکسول و هم اپستین در جشن تولد 40 سالگی او در سال 2000 شرکت کرده اند، اما انکار می کند که او یک مهمانی برای تولد ماکسول در همان سال در ساندرینگهام ترتیب داده است که اپشتین "در میان مهمانان" بود.

در مصاحبه ای با BBC Newsnight در سال 2019، دوک گفت که از طریق ماکسول - یک دوست مشترک - با اپستین ملاقات کرده است.

او همچنین به بی بی سی گفت که او و ماکسول اوایل همان سال با هم آشنا شده بودند.

عکسی بدون تاریخ که توسط وزارت دادگستری ایالات متحده به گیسلین ماکسول با جفری اپستاین تحویل داده شده بود، که در دادگاه در جریان محاکمه قاچاق جنسی ماکسول در ناحیه جنوبی نیویورک نشان داده شد.  سوسیالیست بریتانیایی متهم است که بین سال‌های 1994 تا 2004 به دختران جوان آسیب‌پذیر حمله کرده و آنها را به اتاق‌های ماساژ برای آزار و اذیت اپستین کشانده است. تاریخ انتشار: چهارشنبه، 8 دسامبر 2021.
تصویر: مکسول و اپستین به جشن تولد 40 سالگی اندرو دعوت شدند

"او اینجا بود [in the UK] او گفت که یک تجمع برگزار می کند، اما آن دو درباره اپشتین بحث نکردند.

این "شواهد کافی" نیست که عکس اندرو و ژفر "وجود دارد"

خانم گیفر در محاکمه خود ادعا می کند که عکس معروفی که او و شاهزاده اندرو را با جیسلین ماکسول در پس زمینه نشان می دهد "در خانه ماکسول قبل از اینکه شاهزاده اندرو او را مورد آزار جنسی قرار دهد" گرفته شده است.

عکس

اعتقاد بر این است که این در 10 مارس 2001 بود، زمانی که این سه نفر ظاهراً قبل از بازگشت به خانه ماکسول در بلگراد به کلوپ شبانه Tramp در مایفر رفتند.

اندرو به Newsnight گفت که دخترش پرنسس بئاتریس را همان شب قبل از بازگشت به خانه در ویندزور به پیتزا اکسپرس در ووکینگ برد.

دفاعیات او بیان می‌کند که او "اطلاعات کافی برای اعتراف یا رد ادعاهایی مبنی بر وجود شواهد تصویری از ملاقات ادعایی او با گیفر را ندارد."

اندرو در مصاحبه با Newsnight گفت: "هیچکس نمی تواند ثابت کند که این عکس جعلی بوده است یا نه، اما من به یاد ندارم که این عکس تا به حال گرفته شده باشد."

شاهزاده اندرو توسط ویرجینیا جوفر محاکمه شد
تصویر: ویرجینیا جوفر در خارج از دادگاه تصویر شده است

او می‌گوید که باور نمی‌کند این خودش است، زیرا معمولاً برای بیرون رفتن در لندن لباس نمی‌پوشد و در نمایش‌های عمومی محبت، مانند حلقه کردن بازویش به دور کمر یک زن، شرکت نمی‌کند.

اندرو "بازدید کننده مکرر خانه های مختلف اپستین" را انکار می کند.

طبق آنچه او در سال 2019 به بی بی سی گفت، سند حقوقی اندرو تأیید می کند که او با جفری اپستین "در یا حدود سال 1999" ملاقات کرده است.

اما او "بازدید مکرر خانه های مختلف اپستین در سراسر جهان" را انکار می کند.

اپستین در نیویورک، پالم بیچ و جزیره خصوصی خود سنت جیمز کوچک اقامت داشت.

عکس یک دادخواست
تصویر: جفری اپستین در مقابل یک جت شخصی به تصویر کشیده شده است

اندرو در مصاحبه ای با Newsnight گفت که در سال 2010 در عمارت اپستین در نیویورک اقامت داشته است زیرا در سفری که در آن روابط خود را با میلیاردر رسوا شده قطع کرد، "مکانی راحت برای اقامت" بود.

تیم حقوقی او می‌گوید «شواهد کافی» وجود ندارد که نشان دهد او از سال 1999 با جت‌های شخصی اپستین پرواز می‌کرده است - در حالی که وکلای خانم گیفر می‌گویند این در «پروازهای موجود» ثابت شده است.

آنها همچنین ادعا می کنند که "فقدان شواهد کافی" در مورد ادعاهای خانم گیفر مبنی بر اینکه کتاب سیاه "اپستین" "مستند سفرهای مکرر او با دختران جوان و افراد با نفوذ در جت شخصی او" شامل "12 شماره تماس مختلف برای شاهزاده اندرو" است.

بعد چه اتفاقی می افتد؟

سند ارائه شده در این هفته کاملاً رویه ای است، زیرا بدون پاسخ رسمی، خانم گیفر به طور پیش فرض در پرونده خود پیروز خواهد شد.

او اکنون به طور رسمی پاسخ داده است و تاریخ محاکمه برای سپتامبر و دسامبر سال جاری تعیین شده است.

این احتمالاً از سوی هیئت منصفه خواهد بود، زیرا هر دو طرف آن را درخواست کرده اند.

جاشوا روزنبرگ توضیح می دهد که این یک پدیده نسبتاً رایج در دادرسی مدنی در ایالات متحده است.

او به اسکای نیوز گفت: «او می گوید من واقعاً چیزی را قبول نمی کنم. شما باید تمام اتهامات من را در مقابل هیئت منصفه ثابت کنید و من همه چیز را تکذیب می کنم.

آقای روزنبرگ افزود، ممکن است او مجبور شود شخصاً در طول دادگاه شهادت دهد، زیرا غیبت هیئت منصفه «خوب به نظر نمی‌رسد»، هرچند پیشاپیش شهادت می‌دهد.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن